Most: központi rugós tag felújítása, olaj- és szűrő csere, kuplung-fékolaj csere, duda csere (mert bexart és olyan hangot ad mint egy éces kecske utolsó 3 másodpercében), első gumi csere. Aztán első fékbetét garnitúra majd a februári fizuból, a decemberiből meg ülésátalakítás. Ez kb 1 000 000 000 0000 0000 Ft-ból meg is lesz...
Átgondoltam a dolgokat és idén már most felkészítettem a vasat tavaszra szép fokozatosan. A szerelőmnek is most kevesebb a munkája és tavasszal meg már csak rá kell ülni és gyí!
A fél oldalas lengőkart leszámítva tiszta CBR... nem bejövős. Tiszta rizsrakéta kinézete van. Nekem hiányzik a tömeg látszata, ami a korábbi VFR-eknek megadta a túragép kinézetet. 2 gyári oldaldobozzal már jobban nézne ki
H vki esetleg majd hall egy olyan szoknyás sportkesztyűről amely XL-es méret, fehér-fekete-piros színek akármelyikéből áll, nyugodtan szóljon, mert sajnos cserélni kell azt is télen. (max 15 -ig) Kösz srácok!
Én is kihasználtam az utószezont,nagy túra nem volt de hetek óta mindennap sikerült gurulni valamennyit.Remélem tart még egy darabig a vénasszonyok nyara.Én csak 1 viffert láttam az enyémen kívül egy kék800fi-t
Mai 272-re 15.1 ment rá.
Egész jó :)
Ez teljesen vegyes fogyi, város-országút vegyesen.
No, ennyi idénre, holnap még egy olajcsere, aztán elteszem egy garázsba.
Legközelebb remélem már ausztrál rendszámmal éled újra.
... de mi jó benne, miért érdemes megvenni ?