Szisztok tudnátok nekem segiteni.
Van egy Honda Vfr 800-as 1999es motorom. szeretném megtudni hogy milyen olajat vegyek bele és hogy amugy milyen valo bele és hogy hány liter?
és hogy hány w-és olaj kell? ?w?
Sziasztok! Sajnálatos okból kifolyólag keresek a "91-es VFR750F-emhez (RC36) első lámpát és fejidomokat.
Akinek van, vagy tud egy jó forrást, az szóljon! Azonnal (i.e.: a távolság ahogy leküzdhető) megveszem készpénzért, ha minden stimmel.
davie-boy_kukac_freemail_pont_hu
hello véleményt iletve tapasztalatot szeretnék kérni VF 750-F-ről hibákat jó illetve rossz tulajdonságokat,mert kinéztem egyet és szeretném megvenni
Köszönöm
Röhögni fogsz, ezerszer jobb a VFR, mint a ZX9. A Kawán 7 évesen jelentkeztek olyan problémák, amik a 12 éves VFR-en még nem jöttek elő. A Kawa túrázni kényelmesebb, mint a 400-as VFR. Másrészt az csak egy Kawasaki, ráadásul sornégy. Egyébként nekem tetszik mindkettő.
Szia!
Nekem van egy "94-es VFR400-am. 5 éve van meg, és csak kuplunglamellákat, generátort meg feszszabályzót a kellett bele vennem. Ezek az NC30-as VFR típushibái. Mellesleg eladó a vas.
ahhaaa... Thx!
Már tudom miért nem pörög annyira ez a topic...
2006.10.09 10:48:48 (12456-ik a mostani utolsóbeszólás... )
Elleszek vele egy darabig...
Épp ezért nem a legjobb a gyorsulása mert 110-ig megy egyesben Alkatrész meg nemsok kell hozzá főleg nem a blokkhoz. Ami kell abból meg van utángyártott vagy bontott egyetlen bajuk a fesszabályzó lehet ami minden vaffer betegsége.
A 400-as topicban olvastam, hogy 110-ig megy 1esben ,
így azért csak nem lehet sz*r a gyorsulása (legalább 110-ig )
A topic egyértelműen meggyőzött, csak a "kevés" (nehezen beszerezhető) alkatrész zavar kicsit, bár 2007-ben ez lassan már nem téma, csak várni kell a megrendelt árura...nameg lepukkant gépet nem veszek többet...a hangja... egyedien muzsikálós...
Egyetértek, havernak is volt egy 87-es és soha nem volt semmi gáz vele....több mint 70e km-rel adta el.
Csak legyen rendszeresen szervízelve és örök élet. Sajnos sok esetben nem állítanak szelephézagot a hátsó két hengerben, mert ki kell hozzá billenteni a blokkot, és ezért mennek tönkre a szelepek.
Az RVF pedig a legszebb 400-as...
A sor4-ekhez képest picit gyengébb meg nem gyorsul olyan jól mert elég hosszú az 1-es. A v4 kicsit nyomatékosabb és jobb a hangja bár ez ízlés kérdése van aki a sikítós sor4-et szereti. Viszont a legmegbízhatóbb a vaffer főleg egy kawához viszonyítva.
Akkor gondolom neked már van összehasonlítási alapod más 400-as sportgépekkel.
Ha van, please mesélj, mert nem tom így eldönteni, h a Kawa ZXR400, Yamaha FZR400, netán CBR400 a "jobb"... persze attól függ mik az igények.
Teljesítményre hasonlóak?
Nekem egy olyan sprotmoci kell, amivel túrázni sem gond (nem kényelmetlen (178cm vagyok) , de pl egy "99 es Yamaha Fazer 600 üléspozícióját, már inkább túrásnak éreztem... (tegyük hozzá, nincs sok tapasztalatom...)
Egy újságban olvastam, h használtmotor piacon motorikusan az egyik legmegbízhatóbb motor a VFR800. Gondolom ez a 400-ra is igaz (gondolom ugyanaz a felépítés, nem?).
Sziasztok VFR tulajok és mások! Annyi lenne a kérdésem, hogy hogyan kell a vízhőfok kijelzőt celsiusra átváltani? Apunak Amerikából behozott a gépe és egyszerűen nem tudjuk átállítani. Vagy mi vagyunk nagyon bénák vagy taln nem is lehet átállítani? Előre is köszönöm!
Van egy Honda Vfr 800-as 1999es motorom. szeretném megtudni hogy milyen olajat vegyek bele és hogy amugy milyen valo bele és hogy hány liter?
és hogy hány w-és olaj kell? ?w?