Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átjött!
Helló....!
Küldtem neked e-mailt...!
Szerintem nem a fékhez van köze az átalakításnak -hisz csak át van fordítva a gyári féknyereg- inkább a kormányzáshoz mert a kerék tengely középpontja van előrébb nyújtva az egyenes futás miatt?
köszi!
szép a motor is és a hangja is szép volt
Tavaly együtt vizsgáztattam a vasat egy Jaffás (asszem 250-es volt) oldalkocsis csodával.....a tulaja mesélte, hogy ő építette rá az oldalkocsit amit széthullott állapotban talált vhol vmi tanyán. Felújította és ő szerelte rá...és itt jöttek a gondok......fék elosztás.....mert nem jó ha egyformán fog a fék mert akkor elhúz a picsába . Gondlom itt is vmi hasonló megoldást láthatunk, csak kapitalista kivitelben
Jól átvariálták az első féket gondolom az oldalkocsi miatt
Elvileg Honda vtr-en volt,de ezt nem tudom megerősíteni. Akit érdekel,eladó a dob.
Ezen a számon elérhető vagyok : 06 30 635 9305
Én ezzel járnék...mondjuk nem a tanyára, de azon kívül mindenhova
Én egész héten a tanyára motorral jártam ki.
Igen sikerült
Erre a kérdésre csak az ügyvédem jelenlétében vagyok hajlandó válaszolni....
olyan 16:40 körül ti mentetek a hungárián ?
Remélem sikerült gurulni ebben a szép időben jó néhányotoknak!
8200*4........36800........durva
IMR-nek darabja minimum 8k lesz.
NGK

durva....én a 4et vettem 12000 ért....
Ha boltból veszi az ember akkor biztos hogy nem...de hát ki vesz boltból bármit?
a Vtec-be Ngk-ból a:IMR9B- 9H, gyárilag ez való bele...

Nem lesz olcsó azt megsúgom,,
vitekbe már másféle kell.