Ebay -en mostanában megjelentek ezek az új design-os ülések. Igen tetszetősek, de nem tudom, hogy a hátsó utas ülésszögén változtattak-e (párom mindig a nyakamba csúszik, mert egy kicsit lejt.) A képen sajnos nem látszik, hogy van-e eltérés a gyári kialakítás és e között.. nézegettem a tommot-nál, ott ezt kiküszöbölték, de elég húzós az ára. Ez sokkal olcsóbb lenne, de nem találok róla semmi infót.
kössél rá két 5 literes defkót, tele vörösborral, akkor jó lesz, ez tuti.
vezetni, lehet, hogy nem, de nagyon jól fogod magad érezni amikor megállsz
:D
(amúgy valszeg működik. fizika az fizika)
Nekünk mindegyik motorban (autókban is) Ferodo van, tökéletesen üzemelnek. Bermbo gyűrűsen koptatta a Kawa tárcsáit, kukák lettek. Ferodoval ilyen gond sosem volt.
esetleg valakinek van tapasztalata Bendix márkájú fékbetétről?
nagyon barátságos áron van,de nem tudom mit lehet várni tőle..
Brembot találtam 10eért.Ez egy megvehető ár szerintetek?
Visszatérve a kormányrázásra az a fura,hogy eddig nem volt még ilyen bármilyen idő volt.sőt,egy motoromnál sem volt még ilyen,ezért csodálkozok,hogy mi is ez..
az tuti.hogy kormánycsapágy csere és fékbetét csere is lesz,aztán majd kiderül..
Igen, tapasztalatom szerint rengeteget számít a hőmérséklet. Hiába az új gumi, a hővel együtt változik a nyomás benne, de az anyagától is sok függ. Nem véletlenül mondják, hogy bizonyos külső hő alatt csak nagyon óvatosan szabad gurigázni. Tapadni sem tapadnak eléggé, felmelegíteni is nagyon nehéz, ráadásul ilyen hidegben a telók sem úgy müxenek, mint melegben.
Persze ez csak a saját véleményem.
kb. egy honapja kapott zsir uj pirelliket.vagy a hideg ennyire szamit?a fura az,hogy utana mar direkt probalgattam es csak egyszer sikerult produkalni a jelenseget ujra es csak szarabb aszfalton..nem ertem..
Szvsz guni lesz. Be kell látni, hogy ebben a hidegben már nincsenek a toppon, nagyon kell vigyázni. Nálunk a Kawa pont uezt csinálja, pedig eddig semmi baja nem volt, telók felújítva.
Valakinek nincs eladó fékbetétje 800Fi-hez?
Vevő lennék egy komplett szettre..
Más;
Múlt hét végén mentem egy karikát a motorral és érdekes jelenségre lettem figyelmes.Nagyobb fékezéskor berázza az elejét a gép elég szépen,meg is lepett először,teljesen olyan,mint mikor nincs megfelelő lengéscsillapítás.. nem értem.. lehet időszerű lenne az olajcsere a villákban,vagy mitől lehet ez?
Valóban nem a fék miatt van átalakítva, de nem is az utánfutás miatt. Ez egy Earles típusú futómű, amit a nagy terhelés miatt építenek bele, illetve, mert a fékezéskor fellépő nyomaték egy részével kompenzálják a teleszkópos villa nagy mértékű összenyomódását.
Egyébként a 90-es évek elején ez óriási divat volt a Nyugat Németországban, CBR, ZZR, ... mindenhez lehetett kapni ilyeneket, sőt volt két személyes és fedett kivitel is.
Szép estét mindenkinek!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Valaki le tudná írni, hogy egy Honda VFR 750 RC36-os típusú moci karbijában mekkora a gyári düznik mérete? Nekem most 130 és 38-as van benne. Vagy ez a gyári lenne? Sajnos sehol sem találok ilyesmit...
Előre is köszönöm!
Ebay -en mostanában megjelentek ezek az új design-os ülések. Igen tetszetősek, de nem tudom, hogy a hátsó utas ülésszögén változtattak-e (párom mindig a nyakamba csúszik, mert egy kicsit lejt.) A képen sajnos nem látszik, hogy van-e eltérés a gyári kialakítás és e között.. nézegettem a tommot-nál, ott ezt kiküszöbölték, de elég húzós az ára. Ez sokkal olcsóbb lenne, de nem találok róla semmi infót.
Ülés