Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pl ők forgalmaznak Louis-os cuccokat :bázismotor
vagy megveheted a homositában is, én ott vettem.
Na és azt a szivargyújtót hol vehetem meg?
Köszi ..ott is tag vagyok csak nagyon ritkán lépek be...!
Úgy látom a motoros társaid között van még egy két VFR
http://hondavfr.hu/forum/ucp.p...
két nagy találkozónk van egy évben meg jó pár közös gurulás, és gyakorlatilag minden műszaki kérdés külön le van bontva, és nem kell oldalakat visszalapozgatni.
Az első mondatban igazad van. ill kikapcs én a kimondott motoros, Louis forgalmazású szivargyújtót használom és ajánlom mindenkinek. Mivel annak a két vezetéke be van húzva egy közös műanyag csőbe, így a legcélszerűbb, közvetlen az akkumulátorra kötni, természetesen a hozzávaló biztosítékkal együtt.
Ilyenkor hasznát vehetjük még az akkumulátor feszültség ingadozások csillapító hatását, ami az ilyen "érzékenyebb készülékekre esetleg káros lehet.
Tudom hogy alul nem kúpgörgős, akkor még a Tied az gyári
Csak cserénél a felébe kerülő azonos méretű kúpgörgőset érdemes betenni.
A készülék az olyan hogy mondtad ha tápellátást kap bekapcs..ha nem kikapcs. De át is lehet állítani hogy ezt ne tegye.1: Akkor legyen egy szivargyújtó...azt hová fogatnád? 2: az akkuról viszed a + a test pedig ahol legközelebb lesz a szivargyújtóhoz? Az akus + vezetékre kötsz be biztosítékot...!?
Ugyanakkor ha úgy érezted ,hogy szakmai tudásod kétségbe vontam ne haragudj! Nem volt szándékomban!
Amúgy alul nekem is kúpgörgős!
De kiengesztellek az adatlapom nem kitöltésével kapcsolatban is..
Köszönöm a kisegítést! Nem kioktatni sem megbántani nem szerettem volna senkit! Pontosan azért vagyok itt ,hogy tapasztalatot ,segítséget kapjak!
Senkinek a szakmai és egyéb tudását nem kétlem és nem is szándékom!
Ezt nem is cáfolom.....
Én is az aksira kötném.....direktbe 1 db biztosítékkal....(közvetlen az akku után)
De inkább egy szivargyújtó aljzatot tennék rá...amire bármit rá tudnál csatlakoztatni...Sőt én még az akku töltőhöz is csinálok egy csatlakozót aminek az egyik vége a motoron lévő szivargyújtó aljzatba tudom dugni....Így télen EGYSZERŰBBEN tudok aksit tölteni..
Viszonylag jó , vízmentes szivargyújtó aljzatokat lehet már venni...
Üdv....
Szép a géped.....!
Van egy másik fórum is....esetleg nézz be oda is....
Az attól is függ, hogy milyen a készülék? A legtöbb általában, a táp ellátás hatására, automatikus leállításba kezd, persze ez leállítható, egy új nyomással, a képernyőn. De, ha véletlen nem figyelsz akkor, lehet újra indítani az egészet, egy pát perces megállás alkalmával.
Mondjuk az enyém szivargyújtóról működik, így azt állandó +ra kötöttem. (akku)Ha megállok hosszabban, akkor úgyis leveszem mindenestől.
Jaja.
De csak azért, mert a fején felejtette a hegesztőpajzsot előző éjszakáról, amikor épp a leömlőket alakította át lambadaballada szondásra.

:))
Nehogy má Kozmax-nak elhiggyetek bármit is...

Neki azért kell sok hely csapágyat tisztítani, mert olyan rossz a szeme, hogy csak naaaa...
Pl. annyira rossz a szeme, hogy az olajszint-ellenőrző ablakot is vagy 15cm nagyra csinálta, hoyg lássa az olajszintet...
Rossz szándékot szerintem senki nem feltételez rólad, de ha belép az ember egy új társaságba, akkor előbb általában egy kicsit figyel, tanul, felméri a helyzetet, és utána ennek megfelelően kezd tanácsokat osztogatni.
Kozmax szerintem kb. akkor kezdte a szakmát, amikor Te a szorzótáblát láttad először, és azóta is ezt űzi. A fél magyar VFR klub hozzá hordja a gépét, és nem véletlenül. Mindezt persze nem tudhattad, de éppen ezért hasznos, ha az ember előbb figyel, olvas.

Az Adatlap kitöltéséhez meg valójában azért nem kell feltörni a NASA rendszerét, vagy egyéb CIA szintű hekker trükköt bevetni. A jobb felső sarokban éppen nem szúrja ki az ember szemét egy piros háttéren szereplő "Adatlap". Bármilyen meglepő, itt töltheted ki az adatlapodat.
Én mindenképp gyújtás függő + ra kötném!
A szép kis RC 36/I -k a háttérben :)
Kb 1 napja regisztráltam..fogalmam sincs hol kell kitölteni! Kerekes Zoltán, 1974-es nem valami tejfölös szájú. 06 20 5747278 Bármikor megtalálsz!
Nekem gyári még úgy hiszem!
Mint újra és újra elmondom én megtudtam így csinálni.
Azt szeretném ,hogy tanácsokkal segítsük egymást itt a fórumon ne indulatokkal!
Igen
Igen én béna vagyok, nem elég a 40mm hely a gyári foss golyós csapágynál még járható út, de ha már cserélve van kúpgörgősre, azt már aligha hiszem, hogy eltudod tisztítani, mert nem tudod elemelni a görgőket az alsó csészétől
mert ha cseréli valaki, akkor biztos hogy olyant tesz be. Olcsóbb és jobb. És az bír ki 100 ezer km-t. A gyári max 50 akárhogy zsírzód.
Amúgy igazán kitölthetnéd az adatlapodat vagy inkább szeretsz a névtelenség homályában lenni?
Tudna valaki tanácsot adni Gps tápellátásról? Az az melyik részre,hová lenne célszerű kötni?
Nem csinál semmit a fordulatszám mérő nekem sem! Szépen pihen! Jó az úgy!
Nekem elég a 40 mm-es hely. Ha neked nem akkor leszeded. Mit nevezel te precíznek akkor? Nem az a lényeg ,hogy meglegyen a görgő makulátlanul tisztítva és bezsírozva? Ez a hely még erre a műveletre nekem sok is! Nem autó mosó kefével takarítottam ki.
De remélem ezt nem vitatémának szánod és nem a másiknál jobban megtudom csinálninak?