Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja tudom, meg ' ravasz a roka, a fegyveren elsuto-billentyu van...'

mindegy, akkor is hulyen hangzik, hogy kürt, kisse fellengzos arra a kis "biszb@szra"...
Duda a csajokon van! :D
A belső égésű motorokkal ellátott gépjárműveken viszont kürt!
szia, van hozza dudam ha erdekel...
szóismétlés rulz
Nekem egy teljesen átlagos használat így nézett ki:
Felmentem Balatonalmádiból Pestre-Gödöllőre. 2 hete pont.
Balatonalmádi-Aliga-(7-esen)Fehérvár-M7 elkerülő 200-220.
7-esen tovább Pestre. Pesten 3 helyet érintettem, 12. kerület, 5. kerület, meg még egyet, de azt nem akartam. Kevertem jobbra-balra (vidékiként ez a nem lehet balra kanyarodni agyfasz megöl), majd ki Gödöllő, onnan vissza Pest, Érd-en az olcsó kútnál megálltam, itt tartottam 262km-nél. Erre tankoltam 14.8-at.
Ez egy teljesen átlagos felhasználás volt, városi tötyörgéssel-gyorsítással, külterületen 120-140-el, pályán 200 felett. Így jött ki 5.6.
Múlt héten meghajtottam utoljára a gépet, akkor jött ki 6 lötyis fogyi, de itt nem nagyon voltam (lakott területet leszámítva) 130 alatt, és gangoltam neki szépen 6-10ezer között.

Nem sikerült idén megcsípnem a 80ezret... két év alatt nem sikerült beletennem 4ezret :(
Most egy ideig nem is lesz belerakva egy darab km sem... max ha sikerül amit akarok, akkor egyszerre belepörög 20-25ezer :)
Erre 0 liter fogyasztást számítok :D
Ezt lehet majd überelni
Bocs lemaradt 5259-es hozzászólás
Ajánlom Neked a itt ezt:
http://www.sportmotor.hu/motor...

És a hozzá kapcsolódó írásokat
5,5 volt a legjobb fogyasztásom idáig. Mindig az enyém eszi a legtöbbet,de a spanoknak S4 600-ai vannak és azok meg 4,5 ből max 5ből kijönnek, de a cimbi nagybanditja is kijön 5 ből. De nem érdekel én akkor is imádom.
ha egyedül megyek akkor nekem is több szokott lenni de 5,5L volt a leg több.
sokszor nem is lehet gyorsan menni mert a forgalom nem engedi vagy szar az út.
100-110-nél 5,8...200-nál meg 6,5-7...nem éri meg lassan menni
mostanában sokat túráztunk, 90-120km/h között.
hidd el hogy tud 4,5L-t fogyasztani.
egyszer OMV maxmotion-al volt 4,3L
Nekem még 5liter alá sosem ment,viszont 6 litert sosem érte el a 2001-es fi-m.mondjuk nem száguldozom.
ha tényleg az kell bele, akkor abból van IX (cr9ehix-9) gyertya.
az volt a 400-as cbr-emben, azóta is az van benne (6éve? talán már 7), és semmi baja a tulajnak vele, pedig alsóhangon 40ezret futott...
90-97-ig ez való a 750-be.
Mondjátok már meg nekem ti milyen gyertyát használtok 92'es VFR750be mert idén már nem veszek de jövőre muszáj lesz mert nem ott adja a szikrát ahol kell(inkább oldalt és önindítóra pöfög anélkül nem).
Szerintem a 4,5 csak utópia.........légmenetes környezetben és csak lejtőn vki szélárnyékában maximum
nekem először is a hangja teccik nagyon.
a fogaskerekes vezérlésnek nagyon jellegzetes hangja van, főleg motorféken.
meg a V4 nyitott dobbal dübörög igazán.
motorja örök életű, a feszültség szabályzóval szokott probléma lenni de már a legtöbb példányon kicserélték utángyártottra.
a 2000-2001 évjáratokon már javítottak egy kicsit a 98-99-eshez képest.
kapott egy katalizátort, immobilisert (HISS) és automata szivatót. megnövelték a kipufogó leömlő csövek vastagságát amitől kicsit nyomatékosabb lett, kevesebbet fogyaszt.
nekem 4,5L az átlag fogyasztás, a rekordom 450km 1 tankal.
túrázásra nagyon jó mert kényelmes és van benne elég erő csak kicsit nehéz.
kozmax is ide szokott menni.
első futóművel nem csinálsz semmit?
Ha a duda a motorodon van, akkor az asszonyon a kürt?


okok körülnézek
Sok itt a pihent, nem igaz? :)

Amúgy csak keress bele a fórumba, 100000x végig ment már ez a kérdés!
Azért érdemes megvenni, hogy a Tiéd legyen