Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi igazad van, így már rémlik nekem is!
Minden VFR 800-hoz egyforma a PC, csak 98-99-hez nem kell eliminátor, mert nincs lambdája. Ez '03 VTEC-ben volt.
nekem 53000km van benne de még nem annyira vészes mint neked, azért lehetne jobb.
az ülést még nem tudom hova vigyem.
eddíg csak tommot ülést láttam meg ültem is rajta, teccik csak elég drága.
neked is ugyan ilyen ülés lessz mint a képen?
Melyik évjarathoz ?
Élőben nem.........de kb 1 hónapja már volt fenn hírdetve 600 -ért ....csak akkor még valamelyik oldala törött volt....
VFR 800-hoz Power Commander tartozékokkal eladó. I.á 38000.-
Látta már valaki ezt az eladó gépet?

vfr800
15 év és elvileg 68 000......elvileg mert ugye itthon vettem használtan, de Kozmax azt mondta 5 éve, hogy valós lehet benne 31500 amivel vettem. Az ülést pedig Üllőre viszem, hozzájuk:
ülés átalakítás
Ez is az ő munkájuk és nagyon tetszett! És elvileg a legjobb ár/érték arányban ők dolgoznak.
mennyi KM-t futott az a rugóstag?
az ülést én is meg akarom csináltatni mert elég keménynek érzem és nem kényelmes hosszú utakon.
már eldöntötted hol csináltatod?
még:)
Szerencsére én ilyet nem tapasztaltam.
Köszönöm a választ, szerencsére én ilyet az enyémen nem tapasztaltam.
Ez belekerült olyan...
hmmm...
500 forintomba :)
Most számoltam ki mennyit mentem el az első Continental Contimotionnal......20100-at. Nem rossz. Kár hogy a hátsó gumi szétrepedt. Két különböző helyen gyártották őket, ez meg is látszott.
A legkeményebbre volt állítva és még így is jobban összeült alattam. Az utolsó találkozón Almádiban szólt Tibi barát, hogy szerinte jobban ül alattam mint ő alatta a sajátja. Átültem és tényleg sokkal keményebb volt az ő rugózása mint az enyém. Kiszedve már tényleg látható volt az olaj folyás de az azért nem volt annyira vészes de még is csak folyt.
És a tapasztalatok, ugyan is most hoztam el a szerelőmtől. QVAJÓ! Most középállásban van, de eszméletlen jó érzés, olyan stabil érzést nyújt. Kapott friss olajat a motorba és a fék és kuplung olaj is ki lett cserélve. A dudának csak egy érintkezője oxidálódott el, az is meg lett csinálva, szól rendesen. A fékbetéten is van még 50% legalább azt nem kell cserélni, kibírja a köv szezont. Már csak a gumit kell elől átcserélni, kesztyűt venni és ülést átalakítani.......Karácsonyra szeretném az ülést ezt kérem a családtól.
Volt valami látható jele, hogy rossz a rugóstagod (pl.olajfolyás), vagy ki lett mérve, vagy csak úgy érezted, hogy nem jó?
Azt azért nem tettem hozzá az anyagiakon kívül, hogy nekem a túra a fontos nem a másodperc a pályán.
Plusz átalakítás mert nem olyan mint a miénk az is költség.
Nézd, ez nekem egy 10-esembe került meg kb 10 liter benyába, azaz 14. És amit veszel az is ahsznált lesz és lehet hogy arra is rá kell költeni ezt a pénzt. Egyértelmű, hogy ami benne van azt kell felújítani.
Szép.mi a jobb megoldás?(ha netán elfáradna) a gyári rugóstag felújítása vagy cbr 900 rugóstag beszerzése,felújítása beleszerkesztése.
Így néz ki a felújított rugós tag...hát nem gyönyörű?
jaj igen bocs, csak annyi email jott az utobbi napokban, hogy errol megfeleldkeztem / kimaradt...irok ra nemsokara!
Szia! Írtam neked mail-t kb. egy hete a yahoo-s címedre. Köszi!
Kész van a rugós tag, holnap mehet vissza a helyére!
tudom, csak húzlak :)
a kicsi dudát cicnek hívják ;D

bocs