Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól függ ki tolja oda a vizsgabiztos elé....
Nem kell beindítanod, beindítják ők azt.
Nem a hangjával van a baj, hanem h nincs benne e betű...
És úgy érzed, hogy ez teljesen szakszerű, azért kíváncsi lennék, hogy mennyire lehet lelki ismeretesen eltisztítani a csapágyat azon a Kb 4cm-en amit leengedtél rajta. És ha újra kell állítani akkor mi van, van tolómérő a világon ;) ez a művelet max. 10 percet vesz igénybe. Ennyit igazán meg ér egy precíz munka nem?
Sziasztok!
Egy kérdés: A VFR 800 V-tech mikor ráadjuk a gyújtást akkor a fordulatszámmérő nem csinálja meg a tesztet? Youtubos videókon úgy láttam nem, ugyanis nekem mikor ráadom a gyújtást csak megugrik 1000 es fordulatra a mutató de utána nem is reagál a fordulatra... az a baj nem tudom hogy valamelyik jeladó a rossz vagy a fordulatszámmérő...már szétszedtem de se por sem semmit nem látok rajta... az egyik szerelő srác azt mondta hogy tuti a műszer rossz ha nem csinálja tesztet sem de most esik le hogy a vidiken sem megy ki gyújtás ráadáskor a mutató végkitérésbe... Az a baj ha most veszek egy műszerfalat 65 ezerért közben jeladó baja van akkor megettem.....Szerintetek? Mi tévő legyek?
Na és nagyon örülök,hogy ennyi km sem kottyan meg ezeknek a verdáknak.....
Nekem elégvolt a felső vill. hidat leszedni ,mert akkor annyira kitudod alulra húzni,hogy az alsó görgőhöz odaférsz ,megtisztítani és újrazsírozni. A felső adja magát! Persze ha nem férsz hozzá megtágítod az alsó csavarokat és kihúzod a telókat! Csak akkor jól hozzáférsz és állíthatod vissza a 49mm a felsőtöl!
Mint említettem, nekem elég volt alúra kihúzni.
A képen nem pont a munkafolyamat van!
Meg sem néztem, hogy milyen vasra keres csövet......
én csak FI-re tudok adni az meg nem megy rá.
Csoki Győr mellől való, kérdezd meg őt.
Nem kell beindítani, hanem oda kell tolni a vizsgabiztos elé, utána meg szépen kitolni
Sziasztok! egy "kis" segítségre lenne szükségem, Kpm vizsgára kell vinnem a motort, csak az a gond hogy nincs e betű a motorkám (rc36)kipufogójában. Valakinek esetleg egy kölcsön kipffuja GYMS- megyéből
Túlhasználtad a motort még a japán mérnökök szemében is.
Lesz egy 0km-es VFR-ed baz!
Add el a Hondának :DDD
Ha jól tudom nullázódik
Nincs kettes?
Kozmax,

jaja... így csináltad a bringád agyával is, csak az több darabra hullott..
Mi lesz veled 3960km múlva?
Mert nincs kettes...
Majd jól rádfogják, hogy tekergetted az órát
Ennyi
Na, most végre megtudod, hogy mit, mikor és hogyan!

Azt én nagyonjól tudom, hogy kell karbantartani egy járművet
Csak nálam ez úgy működik, hogy kiveszem az alsó-felső villahidat, és szépen elmosom alkatrészmosóban, megszárítom, majd újra zsírzóm.
Amit Te beraktál képet ez nem úgy jött át.
100ezer km meg a kúpgörgős kormánycsapágy sem bír ki, pedig két évente megcsinálom a leírtak szerint. Én most itt járok:
És sok kevesebb futottra sem cserélném el
Persze megértem...De sok sok olyan szerelésnél voltam jelen amikor a szaki azt mondta ,hogy " jó van az" ...amivel én nem értettem egyet!
Nem motorkerékpárok! Innentől fogva...csak amit látok! Sajna szakmai betegségként diagnosztizálnám!
Megkülömböztetnék: 100% megbízhatóságot Pl valakiben
és 100% valóságot!
Sajna ez nem mindíg ugyanaz!
2008 óta ugyanaz a szerelőm és 100%ban megbízok benne. Kis utcában-kis sufni- kis öreg szerelővel.
http://www.hondavfrclub.hu/, innen minden vfr-nek le tudod tölteni az angol nyelvű használati utasítását évjáratok szerint. A típusuknál keresd és még regisztrálnod sem kell hozzá.
Hát ha van hozzá érzéked, szerszámod, helyed, hozzáértésed akkor hajrá...na nekem ezek közül kb 1 sincs Asszem már idéztem a klasszikusokat Csodabogár mondta: Én csak vezetem, hogy mitől megy nem tudom. Annyit tudok hogy "made in japan" csapágyat vettem bele és remélem sokáig nem lesz vele gond.