És úgy érzed, hogy ez teljesen szakszerű, azért kíváncsi lennék, hogy mennyire lehet lelki ismeretesen eltisztítani a csapágyat azon a Kb 4cm-en amit leengedtél rajta. És ha újra kell állítani akkor mi van, van tolómérő a világon ;) ez a művelet max. 10 percet vesz igénybe. Ennyit igazán meg ér egy precíz munka nem?
Sziasztok!
Egy kérdés: A VFR 800 V-tech mikor ráadjuk a gyújtást akkor a fordulatszámmérő nem csinálja meg a tesztet? Youtubos videókon úgy láttam nem, ugyanis nekem mikor ráadom a gyújtást csak megugrik 1000 es fordulatra a mutató de utána nem is reagál a fordulatra... az a baj nem tudom hogy valamelyik jeladó a rossz vagy a fordulatszámmérő...már szétszedtem de se por sem semmit nem látok rajta... az egyik szerelő srác azt mondta hogy tuti a műszer rossz ha nem csinálja tesztet sem de most esik le hogy a vidiken sem megy ki gyújtás ráadáskor a mutató végkitérésbe... Az a baj ha most veszek egy műszerfalat 65 ezerért közben jeladó baja van akkor megettem.....Szerintetek? Mi tévő legyek?
Nekem elégvolt a felső vill. hidat leszedni ,mert akkor annyira kitudod alulra húzni,hogy az alsó görgőhöz odaférsz ,megtisztítani és újrazsírozni. A felső adja magát! Persze ha nem férsz hozzá megtágítod az alsó csavarokat és kihúzod a telókat! Csak akkor jól hozzáférsz és állíthatod vissza a 49mm a felsőtöl!
Mint említettem, nekem elég volt alúra kihúzni.
A képen nem pont a munkafolyamat van!
Sziasztok! egy "kis" segítségre lenne szükségem, Kpm vizsgára kell vinnem a motort, csak az a gond hogy nincs e betű a motorkám (rc36)kipufogójában. Valakinek esetleg egy kölcsön kipffuja GYMS- megyéből
Azt én nagyonjól tudom, hogy kell karbantartani egy járművet
Csak nálam ez úgy működik, hogy kiveszem az alsó-felső villahidat, és szépen elmosom alkatrészmosóban, megszárítom, majd újra zsírzóm.
Amit Te beraktál képet ez nem úgy jött át.
100ezer km meg a kúpgörgős kormánycsapágy sem bír ki, pedig két évente megcsinálom a leírtak szerint. Én most itt járok:
És sok kevesebb futottra sem cserélném el
Persze megértem...De sok sok olyan szerelésnél voltam jelen amikor a szaki azt mondta ,hogy " jó van az" ...amivel én nem értettem egyet!
Nem motorkerékpárok! Innentől fogva...csak amit látok! Sajna szakmai betegségként diagnosztizálnám!
Megkülömböztetnék: 100% megbízhatóságot Pl valakiben
és 100% valóságot!
Sajna ez nem mindíg ugyanaz!
http://www.hondavfrclub.hu/, innen minden vfr-nek le tudod tölteni az angol nyelvű használati utasítását évjáratok szerint. A típusuknál keresd és még regisztrálnod sem kell hozzá.
Hát ha van hozzá érzéked, szerszámod, helyed, hozzáértésed akkor hajrá...na nekem ezek közül kb 1 sincs Asszem már idéztem a klasszikusokat Csodabogár mondta: Én csak vezetem, hogy mitől megy nem tudom. Annyit tudok hogy "made in japan" csapágyat vettem bele és remélem sokáig nem lesz vele gond.
Egy kérdés: A VFR 800 V-tech mikor ráadjuk a gyújtást akkor a fordulatszámmérő nem csinálja meg a tesztet? Youtubos videókon úgy láttam nem, ugyanis nekem mikor ráadom a gyújtást csak megugrik 1000 es fordulatra a mutató de utána nem is reagál a fordulatra... az a baj nem tudom hogy valamelyik jeladó a rossz vagy a fordulatszámmérő...már szétszedtem de se por sem semmit nem látok rajta... az egyik szerelő srác azt mondta hogy tuti a műszer rossz ha nem csinálja tesztet sem de most esik le hogy a vidiken sem megy ki gyújtás ráadáskor a mutató végkitérésbe... Az a baj ha most veszek egy műszerfalat 65 ezerért közben jeladó baja van akkor megettem.....Szerintetek? Mi tévő legyek?
Mint említettem, nekem elég volt alúra kihúzni.
A képen nem pont a munkafolyamat van!
Add el a Hondának :DDD
jaja... így csináltad a bringád agyával is, csak az több darabra hullott..
Mert nincs kettes...
Majd jól rádfogják, hogy tekergetted az órát
Csak nálam ez úgy működik, hogy kiveszem az alsó-felső villahidat, és szépen elmosom alkatrészmosóban, megszárítom, majd újra zsírzóm.
Amit Te beraktál képet ez nem úgy jött át.
100ezer km meg a kúpgörgős kormánycsapágy sem bír ki, pedig két évente megcsinálom a leírtak szerint. Én most itt járok:
És sok kevesebb futottra sem cserélném el
Nem motorkerékpárok! Innentől fogva...csak amit látok! Sajna szakmai betegségként diagnosztizálnám!
Megkülömböztetnék: 100% megbízhatóságot Pl valakiben
és 100% valóságot!
Sajna ez nem mindíg ugyanaz!