Még véletlenül sem bántásként, de valószínűleg nem nagyon érhetsz az internetezés világához. Ha értenél, akkor már rég megtaláltad volna rá a választ. Speciel itt ebben a topicban pár hónappal ezelőtt részletesen leírtam minden 2002 utáni évjáratra a szín és matrica kombinációkat.
Másik meg hogy az internet is tele van magyar nyelvű vfr 800 vtec tesztekkel, 2006 előtti és utáni teszt is megtalálható (nem is egy).
Na kiváncsian várom ki lesz a következő aki még megkérdezi, hogy mik a tipushibák, megbízható-e a vfr :D
Sziasztok!
2002 után melyik évjárattól van változtatás a motoron, és mi az amin változtattak? Ha jól tudom akkortól van dombor matrica a sima VFR helyett.
Én is azon filóztam, hogy sztem egyszerűen kivitelezhető, uh azt hiszem ezt fogom tenni. Mégiscsak többet fogok látni vele, mint így, bár az előző GS500-am tompítottjához képest ez már így is fotonágyú.
Nekem alapban így van, amióta megvan a motor, de vissza fogom alakítani egyoldalira, mert így bele tudok tenni 75/100-as izzót. Ennek elég fénye lesz. Utólagos xenonon is gondolkodtam, de inkáb nem teszek bele.
Elméletileg +1 vezeték és már világít mind a két oldal tompítottal is.
Ha már világítás, nekem is lenne egy kérdésem, főleg 800 Vtec tulajokhoz. Elvileg teljesen gyári világításom van, tudtommal sosem volt hozzányúlva. Mégis az autósok ki vannak akadva tőle. Éjjel, 10-ből három tuti felkapcsolja a reflektort mert azt hiszi én is refivel megyek. Nálatok is ez a helyzet?
Koszi az infot, ezek szerint jol gondoltam, h hulyeseget irok :). A helyzetjelzom vilagit amugy, de most hogy igy belegondolok, nem tudom, h a lampa mindket oldalan, vagy csak az egyiken, munka utan megnezem. Vagy ez meg a helyzetjelzotol fuggetlen kulon kis pilacs?
Tenyleg. Ami eszembe jutott, hogy alakitotta e valaki ugy at a lampat, hogy a tompitott mindket oldalon egjen. A refi eleg eros, de gondoltam ra, h a tompitottat igy megcsinalnam, megiscsak tobb fenye lenne, es szerintem kevesbe vakitja a szembejovot, mint pl. egy utolagos xenon.
Lehet, h ordenáré baromságot írtam, de a manualból a 11-essel jelölt kábelre gondolnék, amire azt írja, hogy "position light connector". Angolból nem vagyok a toppon, de én kb a fényszórómagasság állítóra gondolnék, de mondom, egyáltalán nem biztos, hogy ez ezt jelenti, és az sem, hogy ez a 11-es vezeték az. Csak tippek, bár én is meglepődnék, ha tettek volna bele.
Véleményetekre lennék kíváncsi. Észrevettem, hogy az első lámpából egy kósza tyúkbél jön ki, melynek a vége le van szigszalagozva. Szerintetek ez mi lehet? Maunalban megnéztem, és mintha a fényszóró magasság állító vezetéke lenne, de nem vagyok benne teljesen biztos. Amúgy helyzetjelző, tompított, refi, indexek, minden frankón ég, műszerfalon is összes visszajelző működik. Válaszaitokat előre is köszönöm. Üdv!
Igen, erre gondoltam! Írd be a keresőbe a kulcs szavakat és kidobja az összes hsz-t ami ezzel a kérdéssel foglalkozik. Nyugi fogsz találni rendesen! Béke!
Szeretném megkérdezni Tőled, hogy megbízható motor-e a vfr?
Valamint tudsz; illetve ismersz-e típushibát, amire érdemes figyelni?
Köszi!