Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szervízkönyv ábrája mást mutat.
Én úgy tudom, hogy a lábfékkor csak a bal oldali nyereg középső fék-dugattyúja mozog.
Ha mozogna a jobbos is, akkor akkor az bezavarna a cbs működésébe.
Asszem ez a fő oka, hogy a balos tárcsa jobban kopik.

De majd max kijavít valaki, akinek elérhető közelségben van a motorja, vagy akármi... :)
A minap épp a gugli utcaképein kalandoztam, amikor random leraktam doktorfaktort a térképre Szentendrén és épp az alábbi kép fogadott. Ez biztosan egy Jel!
Bíztos, hogy mind a 3 dugattyú mozog hátul...?
Közvetlen az első fékkar behúzásakor ...álló helyzetben nem mozdul a hátsó -középső dugattyú...
Tedd a motort középállványra..valakivel tekertesd meg a hátsó kereket...Te pedig a bal első féknyerget markold meg ..és húzd fölfele( egy kicsit előre fele)...Ha megáll a hátsó kerék akkor Ok..Ha nem ..akkor valami le van kötve..Szoktákkiiktatni a duál fékrendszert...de akkor mindent visszaalakítanak normál üzemmódba....nem csak félig , az egyiket
Hát ez az,hogy nekem hátul nem mozog a középső dugattyú a kézfék használatakor,viszont a lábféknél mind a három mozog.
Öregszem a munkahenger szót egymásután kétszer írtam le.
A lábfék használatakor a két első féknyereg középső dugattyújának kellene mozogni, hátul viszont a két szélsőnek. Az első fék használatakor elől mindkét féknyeregnél a két szélső dugattyúnak kell mozognia, hátul pedig a középsőnek. A hátsó középsőt a bal oldali féknyereg működteti, ami egy munkahengernek támaszkodik és fékezéskor ez a munkahenger munkahenger működteti a hátsó középső dugattyút. Valamelyik motoros újságban így írták le.
Nézd meg okával a bal első féket és rá jösz,hogy miért tud menet közben működni.
Én fecskendővel áthúzom a régi olajat a légtelenítő csavarnál,és mikor már az új olaj jön akkor abba hagyom.Vigyázni kell,hogy közbe ki ne ürüljön a tartály.Magad uram ha szolgád nincs!Így nem kell pumpálgatni,egyedül néha meg sem lehet oldani.Így viszont igen.
Rövid leszek menet közben működik ! Nyugi
Igazán nincs mit. Tavaly volt olyan hogy az én szerelőm nem talált meg egy elektromos hibát két hét alatt azt Tomi megtalálta 2 óra alatt. Nyugodtan bizalommal keresd, VFR-ben ő a proff!
Ok,köszönöm szépen a segitséget!
1. verzió : Yamaha World és kéred Kozmaxot
2. verzió: VFR Klub
beregisztrálsz és felveszed vele ott a kapcsolatot.
És vele hogy tudom felvenni a kapcsolatot?
Ha a lábféket használom szépen,külön mozgatja elől a bal oldalon a középső dugattyút.Viszont hátul mind a három dugattyút mozog.Az kézfék használatakor viszont hátul nem mozdul egyik sem.
Mi a probléma....ha le tudod írni..?
Hívd fel a Yamaha World-ben Kozmaxot (Tomit) és ő megmondja az biztos.
Sziasztok. Vfr800 V-tech (rc46) 2002-es a motorom.Úgy vettem észre nem működik a dual-fékem.Mi lehet a gond?Hol áljak neki a probléma keresésnek?Köszönöm a segitséget.
Köszönöm a tanácsokat kipróbálom
Köszi!
Elkelt minden....!
A DOT 4 megfelelő hozzá, próbáld meg lelégteleníteni. A bal oldali idomnál alatt van a légtelenítő csavar. Úgy kell eljárni, mint a fék légtelenítésekor. Többször behúzni a kuplung kart és ilyen behúzott állapotban a légtelenítő csavart meglazítva elengedni a levegőt (a légtelenítő csonkra kell húzni egy átlátszó csövet és addig kell ezt folytatni amíg levegő jön). Ekkor felkeményedik a kuplung kar is érezni, hogy dolgozik.
Az biztos hogy DOT 4.0 vagy 5.1 kell bele, de hogy mi a baja azt nem tudom megmondani sajnos.
Sziasztok.

Egy kis segítségre lenne szükségem Honda VFR 800 motorom van 1999 évj. most h egy ideje nem lett használva múltkor észre vettem hogy olyan laza a kuplungja. Olyan mintha félig beesne és csak utána emelne ki. Mitől lehet levegős lehet vagy olaj csere kellene? Ha igen milyen olaj való bele a kuplungba.
Szia meg vannak még a dobozok?