Én úgy tudom, hogy a lábfékkor csak a bal oldali nyereg középső fék-dugattyúja mozog.
Ha mozogna a jobbos is, akkor akkor az bezavarna a cbs működésébe.
Asszem ez a fő oka, hogy a balos tárcsa jobban kopik.
De majd max kijavít valaki, akinek elérhető közelségben van a motorja, vagy akármi... :)
A minap épp a gugli utcaképein kalandoztam, amikor random leraktam doktorfaktort a térképre Szentendrén és épp az alábbi kép fogadott. Ez biztosan egy Jel!
Bíztos, hogy mind a 3 dugattyú mozog hátul...?
Közvetlen az első fékkar behúzásakor ...álló helyzetben nem mozdul a hátsó -középső dugattyú...
Tedd a motort középállványra..valakivel tekertesd meg a hátsó kereket...Te pedig a bal első féknyerget markold meg ..és húzd fölfele( egy kicsit előre fele)...Ha megáll a hátsó kerék akkor Ok..Ha nem ..akkor valami le van kötve..Szoktákkiiktatni a duál fékrendszert...de akkor mindent visszaalakítanak normál üzemmódba....nem csak félig , az egyiket
A lábfék használatakor a két első féknyereg középső dugattyújának kellene mozogni, hátul viszont a két szélsőnek. Az első fék használatakor elől mindkét féknyeregnél a két szélső dugattyúnak kell mozognia, hátul pedig a középsőnek. A hátsó középsőt a bal oldali féknyereg működteti, ami egy munkahengernek támaszkodik és fékezéskor ez a munkahenger munkahenger működteti a hátsó középső dugattyút. Valamelyik motoros újságban így írták le.
Én fecskendővel áthúzom a régi olajat a légtelenítő csavarnál,és mikor már az új olaj jön akkor abba hagyom.Vigyázni kell,hogy közbe ki ne ürüljön a tartály.Magad uram ha szolgád nincs!Így nem kell pumpálgatni,egyedül néha meg sem lehet oldani.Így viszont igen.
Igazán nincs mit. Tavaly volt olyan hogy az én szerelőm nem talált meg egy elektromos hibát két hét alatt azt Tomi megtalálta 2 óra alatt. Nyugodtan bizalommal keresd, VFR-ben ő a proff!
Ha a lábféket használom szépen,külön mozgatja elől a bal oldalon a középső dugattyút.Viszont hátul mind a három dugattyút mozog.Az kézfék használatakor viszont hátul nem mozdul egyik sem.
Sziasztok. Vfr800 V-tech (rc46) 2002-es a motorom.Úgy vettem észre nem működik a dual-fékem.Mi lehet a gond?Hol áljak neki a probléma keresésnek?Köszönöm a segitséget.
A DOT 4 megfelelő hozzá, próbáld meg lelégteleníteni. A bal oldali idomnál alatt van a légtelenítő csavar. Úgy kell eljárni, mint a fék légtelenítésekor. Többször behúzni a kuplung kart és ilyen behúzott állapotban a légtelenítő csavart meglazítva elengedni a levegőt (a légtelenítő csonkra kell húzni egy átlátszó csövet és addig kell ezt folytatni amíg levegő jön). Ekkor felkeményedik a kuplung kar is érezni, hogy dolgozik.
Egy kis segítségre lenne szükségem Honda VFR 800 motorom van 1999 évj. most h egy ideje nem lett használva múltkor észre vettem hogy olyan laza a kuplungja. Olyan mintha félig beesne és csak utána emelne ki. Mitől lehet levegős lehet vagy olaj csere kellene? Ha igen milyen olaj való bele a kuplungba.
Ha mozogna a jobbos is, akkor akkor az bezavarna a cbs működésébe.
Asszem ez a fő oka, hogy a balos tárcsa jobban kopik.
De majd max kijavít valaki, akinek elérhető közelségben van a motorja, vagy akármi... :)
Közvetlen az első fékkar behúzásakor ...álló helyzetben nem mozdul a hátsó -középső dugattyú...
Tedd a motort középállványra..valakivel tekertesd meg a hátsó kereket...Te pedig a bal első féknyerget markold meg ..és húzd fölfele( egy kicsit előre fele)...Ha megáll a hátsó kerék akkor Ok..Ha nem ..akkor valami le van kötve..Szoktákkiiktatni a duál fékrendszert...de akkor mindent visszaalakítanak normál üzemmódba....nem csak félig , az egyiket
2. verzió: VFR Klub
beregisztrálsz és felveszed vele ott a kapcsolatot.
Egy kis segítségre lenne szükségem Honda VFR 800 motorom van 1999 évj. most h egy ideje nem lett használva múltkor észre vettem hogy olyan laza a kuplungja. Olyan mintha félig beesne és csak utána emelne ki. Mitől lehet levegős lehet vagy olaj csere kellene? Ha igen milyen olaj való bele a kuplungba.