Most hogy jobban megnézem tényleg inkább az xx-re hajaz. Az enyém olyan mint a Fireblade által mellékelt képen. Mindegy, 3 rugóért engem nem zavart volna a gumibakos kipufelfogató.
Az a baj,hogy ez nem VFR800F lábtartó konzol, mert annak nincsen gumibakos kipufogó felfogatása és sebességváltókarátétel kialakítása sem.Szerintem inkább az xx hez hasonlít.
Sziasztok már rég óta megvan és csak a helyet fogja egy 800fi-re való lábtartó konzol,téves vétel volt megválnék tőle 3e ft-ért vagy valami motoros cucc(teló olaj,fékolaj,bármi).Érd:zoli_motor@freemail.hu
Sziasztok!
Mondja el nekem valaki, hogy mi a különbség a 7 illetve a 8 kábeles fesszabi között, és hogy a 8 kábelesen mi az a plusz egy fekete kábel!?
Nekem most Mecseki van fönt, de sajna nekem van vele problémám ezért bontott de még jó gyárit vettem, de az 8 kábeles. A mecseki féle egyébként menet közben jól működik, de ha leveszem a gyújtást akkor 1.8mA ( max . 1.2 lehet)áramszivárgást mérek az akkunál, ami megszűnik ha lekötöm a fesszabit. A generátor jó, úgyhogy valszeg a fesszabiban lett valamelyik dióda zárlatos. Így pár nam alatt lemeríti az akksit. Előre is köszi a segítséget!
Hello! Nem az első tulajdonosa vagyok, a második tulaj vagyok. A Red Barontól vettem 10 évvel ezelőtt, akkor 2,189 millióéért adták. Sokáig ők is szervizelték, de elkerült onnan az a szerelő így a kapcsolat is megszakadt a céggel.
Te is szoríthatsz nekem, mert a szerelőm 10 napja nem tudja mitől haldoklik az én Vifferem....és jövő héten találkozó. Ha nem sikerül neki megcsinálnia akkor hétfőn viszem Kozmaxhoz.....
Köszönöm. Tavaly ősszel volt szerencsém 900 km.-es keresztül próbálni egy ilyet a Mátrában és Aggtelek környékén. Maradandó élmény volt. A mostani Vifferembe is belecsavartam már 69 000, nem ijedek meg a lábtartó karcolástól sem, de nem nagyon találtam a határait a gépnek. Köszönöm, hogy szorítasz,
VFR 1200 van folyamatban. Remélem összejön. És ha összejön, remélem, hogy nem bánom meg. Sok olyan műszaki különlegesség van az RC 46 ban amitől annyira jó. Rengeteg szép élményhez segített hozzá....
Modellváltás miatt eladóvá vált gyönyörű, szeretett VFR 800 RC 46 1998 motorom. A szépség balesetmentes, Remus Evolution sportdob ( újonnan 129 000 Ft volt, Givi Vingrack doboz szett tartó és platni, 3 dobozzal 2 oldaldoboz 41 l.-es, a hátsó, ha jól emlékszem 47, mindegyik újszerű ( A szett ára újonnan 300 000 Ft.-volt) , Meta motorriasztóval ( új ár 78 000 Ft.). Javarészt az Alpokban túráztam vele, Profilomnál a képek is onnan vannak. Első gumi 4500 km.-es, a hátsó 1050 km.-et futott, Continental Road Attac 2, a motorban 69 000 km.-van, 5000 km.-ként cseréltem az olajat, szűrőt. Télen állítottam szelepet a gépen, nem tudva, hogy modellváltás áldozata lesz.
Ha valaki érdekel, szerintem ebben a közösségben lenne a legjobb gazdája. Képeket rövidesen.
multkor láttam a motorod kenesén a találkozón de téged nem.
a leömlőröl jut eszembe.
mikor leállítom a motort és úgy 10 perc elteltével simán meg lehet fogni a leömlő csöveked de a gyári dob még akkor is nagyon meleg.
ezt nem értem, hogyan hül le annyira hamar a leömlő?
Tegnap vettem egy balost 10000.- ért.
Kár hogy nem írtad ezt előbb!
Mondja el nekem valaki, hogy mi a különbség a 7 illetve a 8 kábeles fesszabi között, és hogy a 8 kábelesen mi az a plusz egy fekete kábel!?
Nekem most Mecseki van fönt, de sajna nekem van vele problémám ezért bontott de még jó gyárit vettem, de az 8 kábeles. A mecseki féle egyébként menet közben jól működik, de ha leveszem a gyújtást akkor 1.8mA ( max . 1.2 lehet)áramszivárgást mérek az akkunál, ami megszűnik ha lekötöm a fesszabit. A generátor jó, úgyhogy valszeg a fesszabiban lett valamelyik dióda zárlatos. Így pár nam alatt lemeríti az akksit. Előre is köszi a segítséget!
mennyibe került akkoriban az új vfr ?
Ha valaki érdekel, szerintem ebben a közösségben lenne a legjobb gazdája. Képeket rövidesen.
Tel: 06309846491
Az egyik legjobb, bár nem legolcsóbb megoldás:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
a leömlőröl jut eszembe.
mikor leállítom a motort és úgy 10 perc elteltével simán meg lehet fogni a leömlő csöveked de a gyári dob még akkor is nagyon meleg.
ezt nem értem, hogyan hül le annyira hamar a leömlő?