Hali!
A motorszám jobb oldalon van a blokköntvényen a két hengersor találkozásánál. Az idomokat nem kell levenni, csak be kell világítani és le lehet fényképezni. Az enyémmel így csinálták anno.
Üdv, Zoli
Köszi a választ, én is bízok a jóindulatukban, meg viszem magammal a kinyomtatott oldalt a manulból, aztán majd valamire csak jutunk. Az a baj, ha jól tévedek eredetvizsgán fényképet kell róla csinálniuk, de majd megoldjuk. Köszi még egyszer! :)
Tán balf..z a kérdés, de RC36/2-es 750 es VFR-en hol van a motorszám? Manualban néztem, jobb oldalt mutatja az idom alatt. Néztem, de sehol nem találtam ott. Azért volna fontos, mert holnap megy eredetvizsgára. Valakinek tippje? Le kell venni az alsó eke idomot is jobb oldalon, és onnan lehet látni? (Vettem már le azt is, nem találtam...) Köszi előre is! Üdv!
nekem ugyan régi RC 36-os gépem van, ami az ár érték arányban verhetetlen. 81.000 km van benne és teszi a dolgát hibátlanul. Hegyen lakom, minden nap fel-le járok vele, gyakran 2 személlyel és erőböl felmegy 3-ban 1000 fordulatról (igaz, hogy berángat :)) Verhetetlen gép, ha olcsó, de tuti motor kell!
Mór?
Vagy Almádiban Fireblade kolléga.
Nekem már volt 4,6 os fogyasztasom is. Igaz 120 nál nem mentem többet.
Pontosabban 196km-re tankoltam 9 litert. Több nem fért a tankba .
Átlagban 5,5 -et eszik. Hozzá kell tenni a két év alatt meg egyszer sem mentem 170- nél többet.
igen ezt tudom. Mármint hogy a V blokk az egyenletesebb adja az erejét. Igen azzal is tisztában vagyok hogy 100nál is többet fogok menni vele :D
De a cél inkább a kényelem és az optimális fogyasztás túrán. Sajnos számít mert elég kicsi a költségvetés. De ha most veszek valami másik mocit akkor szeretnék valami olyat amit sokáig meg tudok tartani. A mostanival is csak 1 bajom van 2 személynél erő hiány van. És nekem nem úgy hogy nem megy 150 van többet hanem emelkedőn szóval egy kicsit több CCM kellene.
Meg mondom őszintén hogy a másik vetélytárs a CBR 600 F lenne. Tudom ez sportosabb jobban kell pörgetni. és nem olyan kényelmes.
Aki V motort akar az ne a fogyasztáson gondolkozzon. A 6 igen is jó érték, de a két vasat ne hasonlítsd össze nyomatékban légyszíves. Mert a V4 az odabasz, nyugodtan fel tudja szántani az aszfaltot, tol rendesn nem csak a felső fordulat tartományban.....és nyugi fogsz vele menni 100-nál gyorsabban
És a feszabájzó milyen szempontból? Mármint mi csapja szét? A Rossz aksi? Vagy csak szimplán "gagyi" ez a rész?
Én eiddg ahol olvastam mindenhol 7L-eket találtam.
Az tény hogy szeretem hallani hogy duruzsol a gép de feleslegesen nem nyúzom. Tempózni meg nem nagyon szoktam tartós 100-110 max előzéseknél szoktam fölé menni na meg amikor kicsit szívóznak :D
Hát a 6L el ki lennék békülve bár a másik vetély társánál 5-6 L olvasgattam na pesze itt benne van már a mese is. Tény egy kicsit számít. Haveromat irigylem GSX-F 600asa van túrán 4,7L én meg a 400asommal meg etettem Zalába 5,4-et. Jó az én gépemen ketten voltunk.
Tiszteltem Urak!
Szeretnék érdeklődni e remek Hondáról!
Tervezgetem hogy a közeljövőben szeretnék átnyergelni valami nagyobb gépre. Elég sok mindent olvastam erről a motorról kivéve egy dologról nem találok infót még pedig a fogyasztásáról?
Erről ha írnátok meg köszönném.
Illetve pl van e valami gyerekbetegségük mire kell odafigyelni?
És nagy általánosságba mi a véleményetek róla?
Elég nagy lenne a lépcső de ez a motor külsőre meg nyert nagyon 2003-2005 körülieket nézegettem! illetve amiket olvastam motoros újságok tesztjein stb. Bár kicsit a V blokktól tartok. Mindig is sor 4 párti voltam. főként a hangjuk miatt, de mikor el olvastam egy cikket hogy mit írtak róla el töprengtem hogy lehet le kellene mondanom a sor 4ről. Válaszaitokat előre is köszönöm szépen!
ÜDV Letsgo
csak hát az Fi, az egy általános visszajelző lámpa.
ha beszart volna a gyújtás, akkor lenne Fi kódja (ha jól emlékszem)
vannak kódok is, amiket kivillog, ha olyan gondja van. a gyújtásnak is van (ha jól rémlik), meg a befecskendezésnek is, meg a kistökömnek is.
teccikérteni.
Tuti V4? Nem valami kawa blokk van benne ami beköpte a szelepet? :)
Mondom, annyit simán házilag egy imbuszkulcs segítségével meg tudsz tenni, hogy lekötöd a commandert, ezzel egy lehetőséget kizársz.
Vagy behalt az ECU (hátsó lámpa előtti kis doboz)
Azért tartom valószínűtlennek a trafót, mert a világítástól nem fulladna le ha az szar lenne (főleg, hogy ezt a kuplungos dolgot is mondtad), ez a díszsortűz pedig tuti, hogy valami befecskendzés.
Szóval, vagy commander, vagy ECU.
Szerintem.
Vagy Te is beszoptál valami jó kis testhibát mint én :) Nekem is akkor kezd el derengeni az Fi, amikor a világítás megy. Amúgy nem.
Hm, ez erdekes, en meg csak friss fioka vagyok VFR fronton, tapasztalat nelkul, uh nem talalgatnek. Halas egy darab, h nem a Glockner tetejen viccelt meg . A bringam a siofoki vasutallomastol 10 meterre adta meg magat ugy hogy vinni kellett, tolni nem lehetett, mikor a Balatont megkerultuk, orultem en is, h nem valahol a prerin.
Ez még a jövő zenéje, hogy kiderüljön, de biztos, hogy elektronikai a probléma. Kezdődött azzal, hogy leállt alapjáraton, utána ha felkapcsoltam a világítást akkor leállt, majd elkezdett menet közben dadogni, erőtlenedni és végül díszsor tüzeket lőtt a kipuff-on keresztül...röviden ennyi. De legalább nem 3 hete csinálta a Grosglockneren és nem a tegnapi nap elején hanem a végén. Úgy hogy rendes volt tőle
Köszi szépen Neked is a segítséget, így már remélhetőleg nem lesz gond.:)
Üdv Dani