Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ment mail
Helló! Nekem küldhetsz képeket...! A BT 023-on kívül érdekelne...
xxsanyi@citromail.hu
Megmértem, 14.2 fordulaton a töltés, holnap megmondom mennyit villog...
Akkor ez nagy szívás! Na majd a következőre benevezek!
Köszi
ugyan az a fórum.
mért nem mentél találkozóra?
Szóval ma ér véget.....az első idén.
Amit linkeltél az ős VFR honlap, van új azóta
pontosan most van, meg tegnap volt.
a klub oldalán olvasd a fórumokat link
Sziasztok!
Vfr találkozóról hol tudok olvasni? Idén mikor lesz?
13,8-14,5 között tutira jó!
Rendben, megmérem a töltést alapjáraton, és fordulaton is, valamint megszámolom a villogást.
Mennyi kéne legyen a töltés?
Azt szerencsére nem tudom, hogy milyen.
Dunlop Sportmaxx 120+180,2011-es:18000.-
Michelin pilot Power 3 120,2012-es:12000.-
Michelin pilot Power 2 180,2012-es:12000.-
Bridegestone Bt023 120,2011-es:10000.-

igény esetén küldök képeket,mindegyik szép gumi,nem kikeményedett,kockás szarok
Az biztos, hogy Csizivel soha nem a hozzá értésével volt a baj..... Hanem az amikor "agyhugykőfaszt" kapott nem is olyan ritkán
De jól leírta hogyan kell megjavítani.
Csizi már régen volt itt....lecserélte a Vifferét még tavaly!
Köszönöm Csizi a termosztát felélesztéséről szóló cikkedet a VFR CLUB oldalán, olyan 5 órás munkával sikerült nekem is feléleszteni.
Ha tönkre ment volna akkor nem is indulna. Számold meg a villogást és megírom hogy mi a hiba amit jelez. Ha csak időnként csinálja azt okozhatja a feszzabájozó tönkremenetele is. Nekem ugyanez volt. Hol égett hol nem. A hibakód szerint a lamda szonda fűtés hiba volt. A fesszabi zárlatos lett, túlszabályozott ( fordulaton 12 voltot mértem akku sarun) így merítette az aksit és nem kapott elég feszkót a lamda fűtés. Ezért mondtam hogy nem biztos hogy a hibakód alapján egyből meglesz a hiba oka, de legalább elindulhatsz valamerre. Egy multimétert azért szerezz be mert anélkül nehéz lesz okosnak lenni.
Köszönöm a segítséget, ezzel már előrébb vagyok.
Ha megszámolom mennyit villog, azzal már tudsz valamit kezdeni?
Érdekes, hogy szerintem nem menti el a hibakódot, mert nem minden gyújtásráadásnál ég. Olyan, mintha csak pillanatnyi hiba lenne.
Remélem, hogy nem a befecskendezőrendszer ment tönkre, mert akkor
Az injektor tisztító egy humbug. Baja nem lesz tőle de nem is ér sokat. Egy valamirevaló injektortisztítás az ultrahangos tisztítónál kezdődik.
Most látom hogy süllő vagyok. Nyilván Baján laksz. Ha esetleg motorozol errefelé, vagy esetleg lemész vasárnap Kecskemétre a gokartstadionba megnézni a motorversenyt ( MAMI kupa), ott is meg tudom nézni neked.
A hibakódot az Fi lámpa villogja ki ha a szervízcsatlakozót rövidre zárod az említett kábellel vagy egy egyszerű drótdarabbal. Két lábú csatlakozót kell keresni ( pinát ha érted mire gondolok). Az ülés alatt a segédváz közelében bal oldalon van. Abba bedugod a drótot u alakban és ráadod a gyújtást. Ekkor meg kell számolnod mennyit villog az Fi lámpa. A manuálban le van írva melyik hiba mennyi villogás. Ha Érd vagy Bp közelében laksz szívesen megnézem neked, mert a kiolvasás után sem olyan egyszerű megtalálni a hiba okát. Sokminden öszefügg egymással. Na és persze utána ki is kell ütni a hibakódot, hogy ne égjen állandóan.
Huha...
Ezt kifejtenéd bővebben? Mit kezdek a kábellal? És hova dugom? Mit zárok össze mivel?
Kifog írni valamit a kijelzőre?