onnan,hogy én is bele akartam ugrani és a markamotor tulaja írásban adta,hogy 55-ért a nevemen van...
amúgy most helyeztem forgalomba egy peug. 306 cabriót,1.8 benzin,az volt 98000.-
Na ez neked hogy jött ki ez az 55 000ft?
Nekem 2 éve a 99-es Fi kb 85-90 e volt...
27000 MŰSZAKI( Első forgalomba helyezés)
12 000 Törzskönyv + forgalmi
kb 800 1000ft a rendszám.
Nav ügyintézés 5000 ft
VPID szám kérés 5000ft
Ez eddig 50 000körül van......És még nincs benne a reg adó....( ha Uniós országból származik ......ha nem uniós akkor meg még több pénz , származtatás, eredetvizsga )
Nem számoltam még azt , hogy N.K.H. helyezhet forgalomba motort persze ez nincs minden településen....Először személyesen le kell jelenteni...és így kapsz időpontot, hogy mikor viheted a motort...És ugye mindenhová járművel tudsz eljutni ami + pénz még...
Tehát maradjunk a Kb 80-90 nél....
Nem vészes , már egyszer végigzongoráztam...de 55 000 ből BIZTOS nincs meg..
Sziasztok motoros társaim! Muszáj a VFR 800-as csoportba írnom, mivel 750-est nem találtam...
Van egy VFR 750-em és az első lámpát át szeretném alakítani Angyal szemre (Angel eye), de sima üveges lámpa kéne hozzá. Gyárilag fénymegtörő csíkos az üveg és úgy nem lenne szép... Ebben kellene nekem némi segítség. Mégis hogyan lehetne megoldani a sima üveggel? Hogyan lehetne átépíteni?
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Mellékeltem egy képet a gyáriról.
Bocs....de azt hiszem 780 körül hírdetik...Névre írva kb még 1 százas......és innen kezded azt ..amit egy rendszámos motorral megvétel után.:Olaj +szűrők cseréje ...esetleg egy első vagy hátsó gumicsere vagy fékbetétek cseréje....vagy egy nagy-szervíz ( szelephézag, folyadék , szinkron stb)
Tehát semmivel nem olcsóbb...ha csak nem tudsz legalább 1 százast alkudni...de azt KÉTLEM , pláne ott....!
Helyileg Paks. De egyik se egy főnyeremény szerintem. Én CBR-em árulom és bepróbáltam náluk egy beszámítást, de nem jutottunk dűlőre. Egyik motorban sok a kilométer, másik meg meg van csúszva.
egy próbát szerintem megérne a 2 márkamotoros vfr is,de tudni kell róluk,hogy mindegyik össze volt törve,viszont névre írva 800 alatt lennének és 300.000-ből elég sok dolgot rendbe lehet tenni.80-ért tudok leo dobpárt összekötővel,szerintem van azokban is lehetőség,60 km-re vannak,egy próbát azok is megérnének...
menj el,hátha ez lesz az igazi...
most kicsit belegondolva,hol van most inkább pénz?a nyugati országrészben meg a fővárosban...a pesti parasztnak(bocsi ) már budaörs is vidék,nem szeret mászkálni,mindenki másnak meg tényleg messze van.Így elég kevés komoly érdeklődője lehet.Nem kell telefonon semennyit sem alkudni,le kell tenni a lóvét a próbakörre,hogy lássa nem egy bohóc vagy,aztán kegyetlenül bemondani az alacsony számot.Mit bukhatsz?egy 20-asból megfordulsz,szerintem meg kell próbálni.Maximum előtte ki kell rendesen faggatni,keresztkérdésekkel(pl.a mikor mondja,hogy "ez és ez ki lett cserélve",akkor véletlenszerűen belekérdezni,hogy mennyibe került. Ha habozik vagy hülyeséget mond,akkor hazudós,hagyni kell a picsába.Még hétvége előtt el kell menni,mert mindenki akkor akar menni motort venni.
Akkor tudod Te is , hogy 55 000 ből nincs meg egy ilyen mutatvány....?
amúgy most helyeztem forgalomba egy peug. 306 cabriót,1.8 benzin,az volt 98000.-
(nem ismerem annyira ezt a típust igazából azt hittem,hogy egy sima f4.es,csak a lámpája volt fura)
Nekem 2 éve a 99-es Fi kb 85-90 e volt...
27000 MŰSZAKI( Első forgalomba helyezés)
12 000 Törzskönyv + forgalmi
kb 800 1000ft a rendszám.
Nav ügyintézés 5000 ft
VPID szám kérés 5000ft
Ez eddig 50 000körül van......És még nincs benne a reg adó....( ha Uniós országból származik ......ha nem uniós akkor meg még több pénz , származtatás, eredetvizsga )
Nem számoltam még azt , hogy N.K.H. helyezhet forgalomba motort persze ez nincs minden településen....Először személyesen le kell jelenteni...és így kapsz időpontot, hogy mikor viheted a motort...És ugye mindenhová járművel tudsz eljutni ami + pénz még...
Tehát maradjunk a Kb 80-90 nél....
Nem vészes , már egyszer végigzongoráztam...de 55 000 ből BIZTOS nincs meg..
Van egy VFR 750-em és az első lámpát át szeretném alakítani Angyal szemre (Angel eye), de sima üveges lámpa kéne hozzá. Gyárilag fénymegtörő csíkos az üveg és úgy nem lenne szép... Ebben kellene nekem némi segítség. Mégis hogyan lehetne megoldani a sima üveggel? Hogyan lehetne átépíteni?
A válaszokat előre is köszönöm! :)
Mellékeltem egy képet a gyáriról.
vfr2
úgy számolj,hogy regadóval átírással együtt 55000 Ft
Tehát semmivel nem olcsóbb...ha csak nem tudsz legalább 1 százast alkudni...de azt KÉTLEM , pláne ott....!
Márka motor
most kicsit belegondolva,hol van most inkább pénz?a nyugati országrészben meg a fővárosban...a pesti parasztnak(bocsi ) már budaörs is vidék,nem szeret mászkálni,mindenki másnak meg tényleg messze van.Így elég kevés komoly érdeklődője lehet.Nem kell telefonon semennyit sem alkudni,le kell tenni a lóvét a próbakörre,hogy lássa nem egy bohóc vagy,aztán kegyetlenül bemondani az alacsony számot.Mit bukhatsz?egy 20-asból megfordulsz,szerintem meg kell próbálni.Maximum előtte ki kell rendesen faggatni,keresztkérdésekkel(pl.a mikor mondja,hogy "ez és ez ki lett cserélve",akkor véletlenszerűen belekérdezni,hogy mennyibe került. Ha habozik vagy hülyeséget mond,akkor hazudós,hagyni kell a picsába.Még hétvége előtt el kell menni,mert mindenki akkor akar menni motort venni.