ha valakinek van elfekvő ilyen alkatrésze, megvenném...
kedves kiccsaládom' elkeverte őket a tél folyamán.
kellene az a két darab fém távtartó cucc, ami a gyári kipuffot tartja a lábtartó gumiágyában.
kellene egy műanyag-csavar a faridom-lámpához, az ami a lámpába megy.
valamint egy váznyúlvány-lábtartó csavar.
ez utóbbi kettő nem létszükséglet, max veszek boltban, de arra a távtartó cuccra lövésem sincs hol lehetne szerezni.
valóban motorfüggő a vezetési stílus.
a vfr-t nem hajtom nagyon, inkább csak túra tempóba megyek.
multkor kipróbáltam egy cbr 600 f4i-t és azt jobban hajtottam.
kicsit többet kell forgatni mint a vfr-t mert kevesebb a nyomaték meg sportosabb az üléspozíció.
nagyon megteccett az a motor de nem adnám érte a vfr-t
ezt tervezem a mai napra
tudom,hogy ez v4,nem sor4,de abból indulok ki,hogy a z750-el,ami pont ilyen erős volt folyamatosan teli gázon jártam...a szörnyet(aprilia),amit tegnap adtam el,nagyon megtiszteltem(mondjuk rommá volt tunningolva),de ott teli gázt nem húztam egyesben végig,amíg megvolt
tegnap mentem egy zx10r-el,ami a másik szívem csücske,az pedig már a másik véglet,2-esben is nagyon nehéz lenttartani az elejét,még harmadikban is érzed,hogy elkönnyül...
dehát istenem 130kg vagyok,tudom,hogy nem superbike-ot kell vennem,mivel csak túrázni használom...
mikor az rsv-t vettem,akkor is vfr-t mentem venni,csak útközben megálltam megnézni azt és nem mentem tovább
Éppen írtam volna, hogy "KICSI LESZ?" de aztán gondoltam megnézem milyen motorjaid voltak, utána meggondoltam magam :D
Hát az tuti hogy egy RSV után biztosan kissebb lesz, mivel csak 110 ló. Pont ugyanannyi mint egy CBR600F
Ha teheted vigyél el egyet próbakörre
Miért, hogyha átírnatná a srác a műszerfalban a km-ert mondjuk 35 ezerre, de te erről nem tudnál, akkor végülis mi változna? Motorikusan ugyanúgy jó lenne, te meg abban a tudatban lennél, hogy 35 ezer van a motorban.
Én most így vagyok az enyémmel, mivel a műszerfalat cserélnem kellett, az újba meg 60 ezer van. Egyébként meg 40800on állt az enyémen a mutató.
a külföldi papír az nem gond,mert nincs vagyonszerzési illeték,tehát ugyanott vagyok...
a legtöbb hirdetésben nagyon túlárazzák a motorukat...
én a márkamotortól kicsit irtózom,kétszer akartam idáig motort venni tőlük,mind a kettővel gondvolt ,az egyik pont a próbakör alatt állt be alattam.Nem tudok igazából dönteni,félek,hogy kicsi lesz a vfr nekem,viszont az eszem azt diktálja,hogy ilyet vegyek:kényelmes,szép,megbízható,olcsón fenntartható.
Ja...én nem versenyzek....még motorral sem szoktam...Már lassan kezdem feladni......
Hirdetnek egy piros meg egy fekete Vtec-et is a Márka Motor-nál is Pakson...A piros állítólag nagyon gáz ( össze volt nagyon törve)..a fekete jónak néz ki ....bár abban is sok a Km 55 000 ahhoz képest drága...
Meg van egy másik fekete is hirdetve Pest megyében egy fekete 789-ért ezen nem gyári a matrica és a kormányvég súly... Ez mind a 3 motor külföldi okmányos...ami azt jelenti, hogy plusz 100 000 ezret számolhatsz rá a forgalomba helyezésre...+ olaj sé szűrők cseréje ...esetleg beugrik egy első vagy hátsó gumi...vagy egy pár fékbetét amire költeni kell....Így már nagyon nem is néz ki olyan jónak....
Ezeket csak hallomásból tudom a VFR klub fórum on beszéltük.....
Eddig 3-at néztem..abból egy elkelt......egy nem itt hírdet( azon még gondolkodom)....egy itt a Képes Motoron van hírdetve......980 000 -értegy piros ...tankbőrrel ,azt be sem bírtuk indítani...
Nem...aki ezt megveszi az szerintem meg is nyerte egy jó ideig...77 000km-rel plusz még amit te teszel bele 2-3 év alatt..Nehéz ezzel a km számmal eladni...nem hogy még többel..Ennél azért frissebbet szeretnék....Nem akartam ezzel a gazdáját megsérteni.......attól biztos , hogy jó motorikusan....
Tudtok 2002 utáni Vfr-t eladót?
Sok hirdetésnél(majdnem az összesnél) az ülés alatti dobok gyáriak,ez amiatt van,hogy heroin árban lehet csak venni hozzá sportdobot?nem fér el egy átlagos,rövid slip-on?
Szép!
És olcsó!
hol?
mennyié'? :)
kedves kiccsaládom' elkeverte őket a tél folyamán.
kellene az a két darab fém távtartó cucc, ami a gyári kipuffot tartja a lábtartó gumiágyában.
kellene egy műanyag-csavar a faridom-lámpához, az ami a lámpába megy.
valamint egy váznyúlvány-lábtartó csavar.
ez utóbbi kettő nem létszükséglet, max veszek boltban, de arra a távtartó cuccra lövésem sincs hol lehetne szerezni.
köszi!
a vfr-t nem hajtom nagyon, inkább csak túra tempóba megyek.
multkor kipróbáltam egy cbr 600 f4i-t és azt jobban hajtottam.
kicsit többet kell forgatni mint a vfr-t mert kevesebb a nyomaték meg sportosabb az üléspozíció.
nagyon megteccett az a motor de nem adnám érte a vfr-t
tudom,hogy ez v4,nem sor4,de abból indulok ki,hogy a z750-el,ami pont ilyen erős volt folyamatosan teli gázon jártam...a szörnyet(aprilia),amit tegnap adtam el,nagyon megtiszteltem(mondjuk rommá volt tunningolva),de ott teli gázt nem húztam egyesben végig,amíg megvolt
tegnap mentem egy zx10r-el,ami a másik szívem csücske,az pedig már a másik véglet,2-esben is nagyon nehéz lenttartani az elejét,még harmadikban is érzed,hogy elkönnyül...
dehát istenem 130kg vagyok,tudom,hogy nem superbike-ot kell vennem,mivel csak túrázni használom...
mikor az rsv-t vettem,akkor is vfr-t mentem venni,csak útközben megálltam megnézni azt és nem mentem tovább
Hát az tuti hogy egy RSV után biztosan kissebb lesz, mivel csak 110 ló. Pont ugyanannyi mint egy CBR600F
Ha teheted vigyél el egyet próbakörre
Én most így vagyok az enyémmel, mivel a műszerfalat cserélnem kellett, az újba meg 60 ezer van. Egyébként meg 40800on állt az enyémen a mutató.
ilyen gumi kell nekem is basszameg...
a legtöbb hirdetésben nagyon túlárazzák a motorukat...
én a márkamotortól kicsit irtózom,kétszer akartam idáig motort venni tőlük,mind a kettővel gondvolt ,az egyik pont a próbakör alatt állt be alattam.Nem tudok igazából dönteni,félek,hogy kicsi lesz a vfr nekem,viszont az eszem azt diktálja,hogy ilyet vegyek:kényelmes,szép,megbízható,olcsón fenntartható.
Hirdetnek egy piros meg egy fekete Vtec-et is a Márka Motor-nál is Pakson...A piros állítólag nagyon gáz ( össze volt nagyon törve)..a fekete jónak néz ki ....bár abban is sok a Km 55 000 ahhoz képest drága...
Meg van egy másik fekete is hirdetve Pest megyében egy fekete 789-ért ezen nem gyári a matrica és a kormányvég súly... Ez mind a 3 motor külföldi okmányos...ami azt jelenti, hogy plusz 100 000 ezret számolhatsz rá a forgalomba helyezésre...+ olaj sé szűrők cseréje ...esetleg beugrik egy első vagy hátsó gumi...vagy egy pár fékbetét amire költeni kell....Így már nagyon nem is néz ki olyan jónak....
Ezeket csak hallomásból tudom a VFR klub fórum on beszéltük.....
tudsz segíteni abban,hogy melyikekkel ne foglalkozzak(amit már megnéztél)?
vtec
A Horit meg is kérdezhetnéd hátha tud vmit a motorról
De épkézláb nem nagyon van...ha igen akkor meg horror az ára...
Tudtok 2002 utáni Vfr-t eladót?
Sok hirdetésnél(majdnem az összesnél) az ülés alatti dobok gyáriak,ez amiatt van,hogy heroin árban lehet csak venni hozzá sportdobot?nem fér el egy átlagos,rövid slip-on?