Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratulálok!
élményekben gazdag kilométereket,sokat...sokat...
na majd külhonban kipróbálom ha lesz rá pénzem :)
köszi:)
nem a kereskedésből vettem meg,hanem a tulajtól,kinyomoztam ki az
ismerem a pirosat,majdnem megalkudtam rá,csak piros
neked meddig sikerült a kék árát levinni?
Akkor voltál a balatonnál...
Én is megalkudtam már a tulajjal...csak hát kék.....De nagyon szép állapotban van...
Helyette vettem egy pirosat vasárnap..
Gratulálok..Használd egészséggel.....
Lett
A Csonticar-osok igazi gusztustalan verebek.Direkt beszélek a csávóval reggel,hogy mi a sztori:"gyönyörű állapotú,egy gazdás,szevízkönyves,fokozatkijelző,chip".Erre a valóság:Nem szervízkönyves,nem elsőtulajos,nem gyönyörű az egész motor telibe van fújva,elég fosul,matricák hiányoznak,a tankon persen fel a lakk,az idomcsavarok imbuszai szarrákopva,a kipufogó horzsolt...viszont van benne egy PC3.Gumik cserések hamarosan,ugyanúgy a lánc is.Alig akarták odaadni próbakörre,pedig letettem az árát a főnök asztalára.Próbakör:kormánycsapágy kuka,amúgy rendben.
Mondtam a kölöknek,hogy hívja ide a górét,akivel lehet érdemben beszélgetni.Halálra voltak sértődve a 920-as ajánlatomon,így jellemezte a gyökér:"pofátlan ajánlat".Nem az a pofátlan,hogy egy erősen javításra szoruló motort,garanciás patika motornak állít be?És amikor direkt rákérdezek a pofámba hazudik?Meg van sértődve,hogy merek alkudni,mert 1.050.000-re gondolt.Majd nagy kegyes felajánlotta az egy misit...Otthagytam a picsába,mert igazából ennyit sem ért.
----
A szerencsés az alábbi masina lett:2002/8,kék,egy gazdás,szervíz könyv,24000 km,minden tartozékával,otthon a szekrényben tárolt gyári dobjával,ülés takarójával és szerszámkészletével.Mindösszesen 2.560.000 Ft értékű szervíz számlával a 10 év alatt.
Két hónapos korában kiütötte az elejét alóla a rossi 1.000.000-ós számla van a javításról,új fényezett fej idom,új első telók,egy kuplungkar és egy tükör.
Laser extreme rendszerrel,csak a leömlő gyári.
Fasza az élet
Az ülést picit át kell alakítani,de kurvára tetszik a motor,nagyon könnyen kezelhető.viszont pont olyan erős,hogy a próbamotorozáson is üvegen közlekedtem Így egész jó volt
első látásra szerelem
Hát ha elhiszed, ha nem, még mindig a gyári lánc van rajta. Első tulajtol vettem a motort, ő nem cserélt soha láncot, láncszettet rajta.
Eredmény....?
indulok lassan pestre a csontihoz,ha enged egy 100-ast elhozom azt a vfr-t,ha nem akkor megegyeztem egy másikra:22000 km,egygazdás,végig vezetett szervízkönyves.
Egy a lényeg ma este már én is ide fogok tartozni
22 000km CBR 1100XX-en ...és még egy szezont elment.......
180 cm magas vagyok,40.000 km-nél gyári lánc?
nagyon óvatos motoros lehetsz te,nekem 25.000-et bírt a GS500-on,pedig nem mondanám valami láncszaggató superbike-nak
Hát a szélvédelem attól is függ milyen magas vagy.
Nekem 40800 km el még a gyári lánc van rajta. Hátsó gyári fékbetét 33 ezernél lett cserélve, szintén gyárira.....
FireBlade!

Szerintem Bridgestone BT23mal mennek! Itthon is kapható ilyen
cseréld ki az AC biztosítékát.
nekem ugyan ez volt.
utána jó lett.
persze ehhez le kellett rohadnom vele a Bakony közepén, ahol 0, azaz nulla térerő volt.
akkor szenvedtem, hogy elérjem kozmaxot, és lepkehálóval fogtam térerőt. (ennyi a voda 98%os lefedettségéről)
kicseréltem a biztosítékot (ami a lábánál, a műanyagban volt hajszálrepedve), azóta jó.
azt pontosan nem tudom
keresd meg hogy mekkora gumi való gyárilag az RR-re és azok között lesz valahol.
haveromnak volt egy használt gumi a motorján, maxis márkályú.
azt mondta hogy eddíg az volt a leg jobb az olcsó 1 komponensű gumik közül mert nagyon tapadós volt.
nalunk nem lehet kapni.
lehet hogy a videóban lévő gumi egy japán cucc amit nem tudsz megvenni máshol.
ez is elég jó lehet
Egy VFR-t nem lehet csak úgy leírni, hogy jó, meg ilyenek.....ha arra kell a vas hogy túrázzál vele, hibásodás mentesen, meglepetések nélkül, ha kell 250-el akkor ez kell neked. Ráz 3000 alatt? Nem érdekel, használom felette és kész! Szar benne a feszzsabályzó? Nem érdekel mert veszek bele Mecseki félét 12 rongyért és már is jó amíg a ruszkik csak adnak olajat nekünk. Én már kipróbáltam vagy 20 féle nagy vasat, öreget-ujjat, qvadrágát-olcsót, de nincsen az a pénz amire elcserélném az öreglányt. Nekem ő kell és kész. Eddig 32 000-et tetem bele és remélem idén meglesz a 40. Ha pályázni akarsz akkor vegyél vmi akármit sor4 avgy V2-őt de ha kimenni a világból akkor VFR és kész.
tudom,hogy ez v4,rosszul írtam:"mint a többi V motornál"
köszönöm a választ!
regelve vagyok ott is,de amiből kiderült volna konkrétan a vtec ellenőrzési listája,azt nem tudtam megnyitni
-a millén 14-et bírt a DID...
Szia.
Kérdésedre válaszok:
1. Másik fórumon van használt motor vásárlási tanácsadó, regelj és olvass.
http://hondavfr.hu/forum/viewt...
2. Jó a szélvédelem, de annál a tempónál jobb a plexi mögé hajolni. Bár ez alkati kérdés is, aki nagyon magas az rakhat rá plexi tuningot.
3. Én a gyári láncot 32-nél cseréltem. A lánckerekeken nem látszódott kopás, csak a lánc használódott el. ("mint a többi V2"-t nem értem)
úgy néz ki megtaláltam a motort,amit megveszek,szerdán ütjük nyélbe az üzletet
néhány kérdésem lenne:
-mik a sarkalatos pontjai a vtec-nek?
-a szélvédelem milyen rajta(lehet vele tartósan 150-160-at menni)?
-a lánc(gyári) itt is olyan 15e km-t bír,mint a többi v2-nél?
Szerintem az akkunál a 11V nagyon karcsú. Min. 12,1-től felfelé.

Az AC el sem indul, vagy megy, de nem tölt?
Sziasztok!
Egy számomra szokatlan hibajelenséggel küzdök, kérlek benneteket, hogy ha valakinek volt már ilyen vagy ötlete hogy mi lehet a baj azt szívesen veszem ha megírja. (800Fi - 2001')
Normál esetben: Mikor gyújtást adok a kilométer óra alján lévő zöld led (kulcs) kigyullad ezzel egy időben az AC feltölt, majd amikor feltöltött a led elalszik és lehet inditózni.
Jelenség: Gyújtást adok, zöld led kigyullad, de az AC nem tölt fel és a lámpa sem gyullad el hanem égve marad. Ha ilyenkor indítózok csak forog forog nem nem indul... Kb 10 perces játékkal indul el (gyujtás le-fel, indítózás, újra gyújtás le fel... előbb utóbb eccer csak hallani amikor feltölt és lehet menni. Van amikor elsőre indul van amikor 10 perc. Mikor feltöltött az AC akkor a led elalszik. Akksit megnéztük 11 V-ot tartja. Menet közben soha nem áll le nincs kimaradás nincs üzemanyag ellátási probléma.

Vagy a HISS vagy maga az AC?