Kétgyerekes apaként meg úgy gondolom, hogy szerencsére igen, mert jó volt látni a kis törpök mosolyát! Már most megfigyelhető a különbségek. A lányok szerint szép, a fiúk szerint mit lehet rajta nyomkodni meg birizgálni
Dobró!
Köszi a segítséget, de egyenlőre nincs mit számolnom, mert úgy tűnik megjavult. Remélem így is marad, ha nem, akkor számolom majd, de most nem világít.
Honda VFR 800 (2006)-os motoromhoz keresnék utas kapaszkodót hátra, van esetleg valakinek ötlete, hol tudnék hozzájutni ilyesmihez? Vagy esetleg van valakinek elfekvőben,amire már nincs szüksége?
Ezen a mail-en elértek: badenszki.bence@gmail.com
Üdvözlet!
Vasárnap elnéztem Kékestetőre 2 cimborával,és a 390 km-es távot 1 tank benyával lezavartam . Ebben volt tartós 90, 120 km/h,,és jó néhány keményebb előzés,kihúzatás mert lemaradtam .Így evett a Vtec 5 lityót! Magam is alig hittem,,és valóbvan stabil a gép,kátyús ramaty úton,,szerpentinen,mindenhol.Volt egy barom Autós akit előztem és akkor rántotta rám a kormányt kb. 120-nál . Jó élmény volt,a mögöttem levők mondták később,hogy kátyút került és emiatt kellett elég komolyat korrigálnom csak hogy ne legyek Skoda tartozék.De egyben hazaértem(tünk).
És ez a lényeg
Mentem ma egy szép bakony-balaton karikát,iszonyatosan eláztam...azt hiszem nem halogatom tovább a gumi cserét,mert még 4.-ben is riszálta a picsáját a motor,amikor bekapcsol a vtec...Ez alapesetben nem is lenne rossz,de ha nem számítsz rá 140-nél,akkor vicces tud lenni
Még mindig ámulok,hogy milyen iszonyatosan stabil ez a gép,itt valamit nagyon elcsíptek a Hondánál.Egyedül a fékekkel nem vagyok még mindig kibékülve,még a fékfolyadék csere után sem,kidobom belőle a gyári Nissineket,kapnak Brembo SC-t
Az nem baj. Az Fi lámpa kizárólag üzemanyagellátó rendszerhez tartozó hibákat jelez ki. A kenés nem tartozik ezek közé. Arra ott az olajnyomás visszajelző lámpa.
De köszönöm!
link
Vagy tudja valaki, hogy milyen villahíd jó rá?
Köszi a segítséget, de egyenlőre nincs mit számolnom, mert úgy tűnik megjavult. Remélem így is marad, ha nem, akkor számolom majd, de most nem világít.
Honda VFR 800 (2006)-os motoromhoz keresnék utas kapaszkodót hátra, van esetleg valakinek ötlete, hol tudnék hozzájutni ilyesmihez? Vagy esetleg van valakinek elfekvőben,amire már nincs szüksége?
Ezen a mail-en elértek: badenszki.bence@gmail.com
Köszi, Bence
Vasárnap elnéztem Kékestetőre 2 cimborával,és a 390 km-es távot 1 tank benyával lezavartam . Ebben volt tartós 90, 120 km/h,,és jó néhány keményebb előzés,kihúzatás mert lemaradtam .Így evett a Vtec 5 lityót! Magam is alig hittem,,és valóbvan stabil a gép,kátyús ramaty úton,,szerpentinen,mindenhol.Volt egy barom Autós akit előztem és akkor rántotta rám a kormányt kb. 120-nál . Jó élmény volt,a mögöttem levők mondták később,hogy kátyút került és emiatt kellett elég komolyat korrigálnom csak hogy ne legyek Skoda tartozék.De egyben hazaértem(tünk).
És ez a lényeg
Még mindig ámulok,hogy milyen iszonyatosan stabil ez a gép,itt valamit nagyon elcsíptek a Hondánál.Egyedül a fékekkel nem vagyok még mindig kibékülve,még a fékfolyadék csere után sem,kidobom belőle a gyári Nissineket,kapnak Brembo SC-t
nem kockás egyik sem,lehet csak szar a fotó...mindjárt átküldöm őket...
A 120/70x 17-es Michelin.....az nem Pilot Power 3
hanem Pilot Road 3
a 180/55x17-es meg nem Pilot Power 2 hanem
Pilot Road 2....
xxsanyi70@gmail.com.
A Dunlop hátsója milyen állapotú ( mm) ..egy kicsit kockásnak néz ki......
meg a két Pilot Road-ról is küldhesz képet
Azt nem jelezné vissza?