130 felett nem mentem. Atverekedtem magam Bp-en.
Két személlyel. Dobozzal. Főútvonalakon 90-130 között kozlekedve .
Egyedül Matrahaza - Parád útvonal volt lassú a rengeteg kátyú miatt.
Még soha nem sikerült 5,5 alá vinni a kicsikét, gratulálok hozzá. Az első tankolásomban volt benne 200+ egyszer kétszer , 100 km két személy ellenszélben és 30 perc Kakucs ring 2-esben : 7,5
Üdv. nektek Vifferesek!
Az normális ha meleg időben városi topogásnál 107 fokra is felmegy a vízhőfok? Egy Vtec-em van 2003-as darab,de egyébént nem szuszog nem ránagat teszi a dolgát ahogy kell .
Csak gondoltam megkérdezlek titeket.
Előre is köszönöm a véleményeket,tapasztalatokat!
Széles utat,,olcsó(ingyen)benyát nektek!
Sokat gondolkodtam, hogy megtegyem e, de aztán az eredeti megoldás mellett döntöttem. Most minden tökéletes, aztán majd meglátjuk. Egy biztos, érdemes időnként ellenőrizni a töltést.
Ha valakinek van elfekvőben RC 36/1 láncfeszítője, az ne tartsa magában, jutányos áron megvenném!
Na respect!
(jövő héten már meglesz a kémény, a várakozóknak üzenem )
A motorosok jó emberek .
Ma volt egy kis szabad időm legurultam a Turulhoz, nagyon szép motoros idő volt. Mit szóltok milyen mesterien sikerült lekapnom őfelségét?
Hát, az enyémben már ugy volt, hűtőbordás. Igaz, kínai, bírt 15k km-ert . Bár a tönkremenetelben valszínű a megégett érintkező is szerepet játszhatott. Most minden ok.
Amíg ott álltunk, várva a segítséget, megállt (igazából visszafordult) egy srác, hogy tud e segíteni? Nagyon jó érzés volt, hogy vannak ilyen motorosok. Váltottunk pár szót, aztán elköszöntünk.
Mondjuk, 10 motorosból Ő volt az egyetlen.
A VFR-ben az a jó, hogy kiszámítható! A gyári feszszabi tuti hogy tönkre megy, de utána ha kicserélted Mecsekire akkor meg tuti hogy semmi nem lesz vele csak az qva benzin fogy el belőle folyamatosan
Ma reggel megint megadta magát a fesszabályzóm . Pár km-re otthontól megáll a moci, mint a szög. Sikerült intéznem egy másik aksit, azzal haza tudtam menni. Már bekerült egy Mecseki féle, tökéletesen üzemel. Raktam rá egy gyári csatit, összedugtam, és alapjáraton, teljes terhelés mellett is 14,2V, fordulaton 14,6V. A motor oldali csatiban meg volt égve egy érintkező, de kicseréltem újra.
esetleg nem lehet,hogy a készletemben lévő kulcs nem a 800hoz való?nézegettem most ebayen és ott más fajta van.. de ahhoz meg 2002-2005 évjáratot írtak..?
kozmax-nál a pont, ha az enyémen fellazítom a csavart, akkor egy nagyobb csavarhúzóval is el tudom forgatni az excentert annyira könnyen elfordul és meg is tudom így feszíteni a láncot (célszerszám nélkül), nyilván 10-20 mm lógása van.
viszont,ez a kulcs valahogy nekem nem smakkol,néztem youtubeon videót,hátha látok valami okosságot,de a csáó kezében nem annyira ilyen kulcs volt.Volt még 1 köröm a végén lévő előtt kb a félkör közepénél?
Én megnéztem. Felejtsd el. Ki van a lelke és a vevő sem bizalomgerjesztő.