Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MOndjuk az SP-vel legalább benne leszel a gyors csoportban, azaz megint hallgathatok egy szép hangot. :)

Nem tudom, mikor jutok így ki egyáltalán, pedig célom a 2:0x (2 tizedre voltam tőle tavaly), ami nem egy nagy szám, de utcai, rendszámos, indexes, kürtös, utas üléses-lábtartós közegben vén fejjel kezdve fa kézzel, fa lábbal talán már meg is elégedhetek vele.

Egy jó bulást a vádlidnak ;) addigra biztos jó lesz, mire én kijutok. Ha látod a rendszámos u.gy. idomos Repsol-t, gyere, én sajnos motor nélkül nem biztos hogy megismerlek.
Szevasz Dave! Sajna én sem voltam, mert sikerült szétcsapnom vádlimat úgy,hogy nem jön rá fel a csizma és elég lassan gyógyul .A másik,hogy szereztem még egy SP-t és abba vagyok most belebuzulva .Szeretnék egyet építeni csak pályára, egy szép csilivilit meg közútra - a környezetem már tiszta hülyének néz a sok VTR-rel a műhelyben(mondjuk nem is csodálom).Ha tudok megyek egyből,biztos összefutunk majd.
400 dodo, az eléggé durcás. Annyiért van az Interphone F5 is. Majdnem ugyan úgy is néz ki. Gondolom frankó a holmi. Majd ha lesz tapasztalat, szívesen veszem.
Hello! Voltál most kint a Hring nyílt napon?
Én most egy pár hónapig nem tudok hétköznap sehova menni (meló váltás, no szabi), de a szezon második felében remélem, be tudom pótolni, és össze is futunk!

Fejlesztések? ;)
Áá..nem kell bombázni,elég csak a mefelelő szerszám.
szerintem arra gondolt, hogy a fél motort szét kell bombázni hozzá :)
Én most rendeltem a Cardo Scala Rider legújabb verzióját a Q3-at. Május 15 után kerül csak kiszállításra annyira új. Igaz ez nem épp a legolcsó kategóriába tartozik. Kiváncsi vagyok milyen lesz.
Arra gondolsz, hogy le kell venni az injektorokat?Nem feltétlenül. a hátsó meg tényleg nem bonyolult.Vitatkozni nem akarok veled,mert tudom ,hogy nem egy súlycsoportban vagyunk.
" Aki szereti a motorját és gondozza is,annak ez gyerekjáték"

Szereltél már ki V-TEC-ből láncfeszítőt? Mondjuk a 2-4 hengerét
Szevasztok!

Valakinek van használható tapasztalata mocis headset/intercommal kapcsolatban? Amit kinéztem (Interphone F5) kicsit meredek áron mozog. Van esetleg valami kínaibb, de mégis jó és megfizethető? Ne adj isten még tudja is, hogy több van összekapcsolva...
Előre is köszi!
(új dob a gépen )
Köszi az infókat. Sajnos a videóval nem sokra megyek, mert németes vagyok. A manuális feszítő pedig egyre jobban tetszik.
link Itt van még egy link - igaz,hogy ez egy egyhengeres példa - de a bácsi jól elmondja a lényeget.
Lehet,hogy neked már a vezérműlánc megette a "kenyere javát".Így van ez elég sok XX-nél,CBR-nél,VTEC-nél - kb.50 és 80ezer körüli futásteljesítménynél. Sajnos elég sok XX, VTEC 70-80 körül "megszólal". Pont ezért jó a manuális feszítő - kíméli a vezláncot,mert nem fejt ki folyamatos presszúrát, nem érzékeny az olajnyomásra(CBR 600, sok KTM), sem pedig a fordulatszámra ill. annak hirtelen változására. Hátránya, hogy min. olajcserénként(mondjuk,hogy 6000km) ellenőrzést és esetleges utána állítást igényel. Aki szereti a motorját és gondozza is,annak ez gyerekjáték. Mellékelek egy linket a dologról. A kérdésedre válaszolva -nem fogja ereszteni az olajat mivel elég precízen O-gyűrűvel tömített.Szerintem minden nagyfordulatszámú,nagyteljesítményű motor csak profitál belőle(ezt nem én mondtam ) Még egy előnye van:hiretelen probléma(illetve ennek következményei -szelep és hengerfejkárosodás) nem fordulhat élő link mert hallatja magát, ha gond van.
Hát ma voltam cseréltetni. Megmondom őszintén, nem lett jobb a dolog. Keresnem kellene valaki specialistát....
A feszítőnél kívülről semmi különbség, viszont 120-140e km-ig nem kell vez.láncot cserélni tapasztalat szerint.
Milyen jó hogy nekem nem kell ezen rágódnom csak menni és menni és menni......
Hi!
Tetszik ez a megoldás. Milyen gyakran kell állítani? A menetnél nem ereszti az olajat?
ausztráliában nézik, hidd el :) és ott is rossz oldalon mennek, elvégre angol gyarmat :)
De a vizsgán nézhetik a jelölését, azt hiszem "E 13", ha jól emlékszem rá.
Ez eddig világos, ezt tudtam is. A hozzászólásom igazábol a srácnak aki az Fi lámpát keresi annak szólt, ugyanis motorkerékpárokba nem nézik a lámpák mibenlétjét, jobbra vagy balra világít-e (legalábbis műszaki vizsgán nem) Az hogy a való életben hányan fogják levillogni emiatt a lámpa miatt az más tészta. De ha eladásra megy a gép akkor tökmind1 :D
A lámpák asszimmetrikusak a miénk jobb oldalon magasabbra világít, hogy jobban lásd az út szélét, az angol pont fordítva, így mindenkit elvakítánál......
Angliában nézik a lámpát? Magyarországon tudtommal nem nézik a motorkerékpárok lámpájának a világítás szögét. Szal elvégre tökmind1 milyen lámpát raksz be csak világítson :D
ha sikerül kint ragadnom, akkor lesz egy eladó EU-s lámpám :)
igaz erre ne várj, mert akkor a szezonban nem tudsz motorozni :(

ebay.de-t nézegesd, ott szokott lenni, meg ebay.co.uk-n is (itt figyelni kell, mert rossz oldalon közlekednek :) )
ha kell ebay-es segítség, akkor szólj.
Üdv. Tavasszal ugyanez a problémám jött ki, 42e van a vtec-emben. Gyári feszítő 30e x 2, mivel 2db lánc van, + munkadíj. És ugyanolyan szar lesz, x Km múlva K.O. Manuális tekergetős feszítőt én nem tennék bele...
Az enyémet egy debreceni szerelő srác műtötte meg, cbr feszítőkből, a gyári vfr feszítőből + erősített rugóból rakott össze egy öszvért, ami kívülről ugyanúgy néz ki mint a gyári, azonban sokkal strapabíróbb. Neki ugyanilyen motorja van, az Övé 25e Km -nél ment meg, most 77e Km van benne ugyanezzel a megoldással, és mindez egy feszítő áráért.