Én azért lassú tempó melett 5-körüli fogyasztásban reménykedem...
Egyébként újra előjött a hiba, megint világít az FI.
Egyik indításnál csinálja, utána gondol egyet és nem világít.
Tegyel bele nyugodtan adalekot nem lesz neki semmi baja. Evente 1szer meg jot is tesz neki. A 98as vasrol meg csak annyit hogy siman tudja a 6ot fogyasztasba persze ha nem mesz orult modon.
Nekem 400km volt a legtöbb egy tankkal, két személlyel, de akkor azért nem tekergettem neki annyira. Amikor eljátszottam a Dottorét akkor 170km-nél már tankolnom kellett. Az enyém 99-es.
Hali!
A MAP ( légnyomás szenzor) a légszűrőház alsó feléhez a jobb hátulján csatlakozik ( szürke csati). Az IAT ( hőmésréklet szenzor) bal oldalon alulról csatlakozik ( fehér csati). Talán ezek csúsztak le amikor mókoltál. Ha nem, akkor ki kell olvasni a hibakódot, aztán lehet keresgélni. Ha nem vagy biztos a dolgodban inkább kérj szakértő segítséget, mert olcsóbb mintha egy rossz diagnózis miatt kárt teszel a vasban ( hidd el lehet ilyet csinálni).
De az Fi lámpa kizárólag az üzemanyagellátó rendszer és annak kiegészítő berendezéseinek hibájára utal.
Az enyémnek is valami ilyesmi baja van.
Gyári dobbal kis idő után elkezd derengeni az FI, húzok egy féket (kivillan a féklámpa), elalszik.
Majd egyszercsak van, hogy teljes erejéből világít, de ahogy megy az index, úgy halványul el-erősödik vissza. Vannak ilyen dolgai. Test hibára gyanakodtam...
Feltettem műszaki után a Remust, azóta nem csinál ilyet.
Ki érti ezt?
Kellene egy kis segítség...
Ma kicseréltem a motoron a levegőszűrőt. Semmi extra, tank fel, vákumcső le, szűrő csere, cső vissza, tank vissza.
De most pirosan világít az FI felirat a műszerfalon, és nem tudom mitől. Normálisan megy, szépen jár, húz, de világít.
Ötlet? Mit ronthattam el?
5-5.5
nekem egyszer evett 4.8at Szegedről autópályán hazafele 130-140-el megpakolva, igaz feküdtem a tankon a minimális légellenállás érdekében, bár volt a motorra felrakva 4 napnyi sátrazós cucc.
köszönöm,hogy aggódsz a motoros társaidért
egyszerűen élvezem a vfr tulajok csodálatos világát sajnos elkerülhetetlen a motor határainak feszegetése,mivel egy jóval erősebb motorról ültem át,így egyenlőre a felső fordulatszám tartományban használom a motort,mikor a környéken rohangálok...hamarosan azonban a rendeltetés szerinti használatba kerül,mivel a hétvégén megyünk Ausztriába a feleségemmel,mivel ez a motor még nem látott hegyeket
Ne feledd ez nem pucsítós speed gép. Ez sport-túra.
És én inkább túra üzemmódban használom.
Nem igazán van olyan élethelyzet, hogy 200 fölé kellene tekernem.
Nagy ritkán kergetem meg, ha jó az út(és ismerem) és csekély a forgalom. Óvatos, előrelátónak kell lennünk. Vigyázz te is!
Halk megjegyzés: (80kg, szélcsend, gyári áttétel, 245 a vége)
gyári áttétellel,erős szélben,130 kg terheléssel,221 km/h a végsebessége óra szerint...
azt hiszem meg kell változtatnom az áttételt,mert 6.-ban 9000 fölé nem ment a fordulatszám
Egyébként újra előjött a hiba, megint világít az FI.
Egyik indításnál csinálja, utána gondol egyet és nem világít.
Nem villog, csak világít.
pedig jó másfélszeres mennyiséget toltam bele, ha nem kétszereset.
azóta is megy :)
Van aki nem javasolja, merthogy megeszi a gumi tömítéseket.
enyém is 2000-es évjárat
A MAP ( légnyomás szenzor) a légszűrőház alsó feléhez a jobb hátulján csatlakozik ( szürke csati). Az IAT ( hőmésréklet szenzor) bal oldalon alulról csatlakozik ( fehér csati). Talán ezek csúsztak le amikor mókoltál. Ha nem, akkor ki kell olvasni a hibakódot, aztán lehet keresgélni. Ha nem vagy biztos a dolgodban inkább kérj szakértő segítséget, mert olcsóbb mintha egy rossz diagnózis miatt kárt teszel a vasban ( hidd el lehet ilyet csinálni).
De az Fi lámpa kizárólag az üzemanyagellátó rendszer és annak kiegészítő berendezéseinek hibájára utal.
Gyári dobbal kis idő után elkezd derengeni az FI, húzok egy féket (kivillan a féklámpa), elalszik.
Majd egyszercsak van, hogy teljes erejéből világít, de ahogy megy az index, úgy halványul el-erősödik vissza. Vannak ilyen dolgai. Test hibára gyanakodtam...
Feltettem műszaki után a Remust, azóta nem csinál ilyet.
Ki érti ezt?
Nézd meg nem csúszott-e le valamelyik szenzor csatlakozója a légszűrőháznál ( Beszívott levegő hőmérséklet szenzoré). Az okozhatja.
Ma kicseréltem a motoron a levegőszűrőt. Semmi extra, tank fel, vákumcső le, szűrő csere, cső vissza, tank vissza.
De most pirosan világít az FI felirat a műszerfalon, és nem tudom mitől. Normálisan megy, szépen jár, húz, de világít.
Ötlet? Mit ronthattam el?
Meglátjuk, ha a szintjelző jól mér, akkor olyan nagyon sokat nem ehet...
(1km-es átlagolás szerint gps-el 247-et ment az enyém.)
nekem egyszer evett 4.8at Szegedről autópályán hazafele 130-140-el megpakolva, igaz feküdtem a tankon a minimális légellenállás érdekében, bár volt a motorra felrakva 4 napnyi sátrazós cucc.
egyszerűen élvezem a vfr tulajok csodálatos világát sajnos elkerülhetetlen a motor határainak feszegetése,mivel egy jóval erősebb motorról ültem át,így egyenlőre a felső fordulatszám tartományban használom a motort,mikor a környéken rohangálok...hamarosan azonban a rendeltetés szerinti használatba kerül,mivel a hétvégén megyünk Ausztriába a feleségemmel,mivel ez a motor még nem látott hegyeket
És én inkább túra üzemmódban használom.
Nem igazán van olyan élethelyzet, hogy 200 fölé kellene tekernem.
Nagy ritkán kergetem meg, ha jó az út(és ismerem) és csekély a forgalom. Óvatos, előrelátónak kell lennünk. Vigyázz te is!
Halk megjegyzés: (80kg, szélcsend, gyári áttétel, 245 a vége)
azt hiszem meg kell változtatnom az áttételt,mert 6.-ban 9000 fölé nem ment a fordulatszám