nekem a vtec tetszik formára,az nagyobb szerepet játszott a döntésemben,mint az 2-3 le...na meg karbis motorom nem lesz többet:)
mondjuk az fjr-el is lehet birkózni,azután a gixxxer olyan lehet,mint egy 600-as
gondolom harapós lehet,ez örök verseny a kawával
mindkettőnek ropi váza van és joggal érdemelte ki az "özvegycsináló" titulust aki nem ment még ilyennel,el sem tudja képzelni milyen is.
A V2-nek pedig megvan a romantikája,ezt te is tudod.Nem mondanám a vtec-re,hogy gyenge,csak azt,hogy nem tudom tisztelni az erejét,üvegen mentem vele már a próbakörön is
Most képzeld el a GSXR1000 fulltuningom mit megy a zx10r hez képest is és a főtengő,hengerfej,szelepek is cserélve lettek
Az RSV nekem annó pont az ereje miatt nem jött be,gyengének éreztem
amúgy irtad jóval gyengébb ez mint az RSV még a régebbi 750VFR kellet volna neked jobban mert erősebb a 800nál szerintem nem kicsivel
olajból 10W40 vagy 10W50
fék dot 4
szelep álítás 24000km-enként de tapasztalatok alapján 70000km-ig nem kell bántani
levegő szűrőre nem emlékszek
hátsó féket valóban taposni kell hogy fogjon
páran már cseréltek kormányt, megoldható
de azért bemásolom neked is:
"a kényelem miatt
túlzás nélkül állítom,hogy egy olyan rsv-m volt,amit sokan csak álmodnak maguknak,tökéletes futóművel,fékkel és bivalyerős blokkalezenkívül minden kiegészítőt megvettem hozzá,amit kapni lehetett(pc,légszűrőház,légszűrő,titán akra rendszer,karok,pedálok,kormánylengéscsillapító,stb.)
Mégis valahogy azt vettem észre,hogy egyre kevesebbet motorozok vele,Most foghatnám az időhiányra,de tudod te is jól,hogy arra van az embernek ideje,amire akarja
Szerettem vele csapatni 50-60 km-eket,de hosszabb út után,mát kívánkoztam haza.Minden egyes méter birkózás volt vele,minden kanyarra rá kellett készülni,minden kigyorsításnál le kellett nyomni az elejét,minden féktávon kapaszkodni kellett.Hiába lehetett volna vele elméletben gyorsabban menni vele,mint a többi motorommal,én valamiért nem tudtam kimotorozni belőle Átültem először egy zx10r-re,akkor tettem fel a hahu-ra a motort...Sokkal jobban éreztem magam rajta és sokkal erősebb is,mint az Rsv.Persze nem pici pénzért,mert a lelki kötődés megvolt.Megfizették az árát,mindent beleszámolva is kerestem rajta majd 200.000-et,tehát nem volt kérdés,hogy eladom.Majdnem megvettem a zx10r-t,mikor ráültem a vfr-re,ekkor már tudtam,hogy ilyen motorom lesz.Sokkal gyengébb az rsv-nél,mégis nagyobb tempót tudok vele menni.Nincs benne akkora adrenalin a gyorsulásnál,viszont a kanyarokban annyira kezes,hogy ha nem ültél még ilyenen el sem tudom mondani a különbséget.A fékjei is gyengébbek,de az apriliával szinte nem mertem nagyot fékezni,annyira harapós volt,így a féktávam is rövidebb.
Röviden ennyi:újra kedvem van mindenhova motorral menni,mert nem kell minden méterért megküzdeni"
voltam ma is gurulni a szépségemmel,nagyon élveztem a szar idő ellenére.Egy dolgot figyeltem meg:
ha 10.000 körül váltok,akkor váltáskor olyan érzés a lábfejemen,mintha visszarúgna a kar.Tökéletesen veszi a sebességeket,vajpuha a működése,csak furcsa érzés.Nekem még nem volt Hondám,ez mindegyiken ilyen?
Szia !
Jó hogy megosztottad ! Éppen indultam volna megnézni a motort ! Esetleg van még olyan moci ami nem fedi a valóságot ! Gondolom többet néztél ! Üdv a következő tag István
Csapattam ma megint egy 250km-es karikát,eddig is tudtam,de most már 100%:ezzel a motorral a jó isten is egymásnak teremtett minket
Egyszerűen fantasztikusan jól kezelhető,húztam a lábtartót, Gánt és Oroszlány között az aszfalton,pedig még nedves volt az út...Ilyet még az Apriliával sem tudtam(mondjuk ott jóval magasabban volt a lábtartó).
Valami csoda ez a gép,most már értem miért ennyire túlárazott
milyen kicsi a világ
szerintem nagyon korrekt srác a volt tulaj,ritkán fog ki az ember ilyen motort,aminek végigkövethető az előélete!Hétfőn megcsörgetlek akkor és megbeszéljük a pénzügyeket,hogy mennyiért csinálnád meg a motoromat
mondjuk az fjr-el is lehet birkózni,azután a gixxxer olyan lehet,mint egy 600-as
mindkettőnek ropi váza van és joggal érdemelte ki az "özvegycsináló" titulust aki nem ment még ilyennel,el sem tudja képzelni milyen is.
A V2-nek pedig megvan a romantikája,ezt te is tudod.Nem mondanám a vtec-re,hogy gyenge,csak azt,hogy nem tudom tisztelni az erejét,üvegen mentem vele már a próbakörön is
valaki közületek volt?
Nekem az FJR1200 nem ilyen kényelmes azért
Most képzeld el a GSXR1000 fulltuningom mit megy a zx10r hez képest is és a főtengő,hengerfej,szelepek is cserélve lettek
Az RSV nekem annó pont az ereje miatt nem jött be,gyengének éreztem
amúgy irtad jóval gyengébb ez mint az RSV még a régebbi 750VFR kellet volna neked jobban mert erősebb a 800nál szerintem nem kicsivel
fék dot 4
szelep álítás 24000km-enként de tapasztalatok alapján 70000km-ig nem kell bántani
levegő szűrőre nem emlékszek
hátsó féket valóban taposni kell hogy fogjon
páran már cseréltek kormányt, megoldható
"a kényelem miatt
túlzás nélkül állítom,hogy egy olyan rsv-m volt,amit sokan csak álmodnak maguknak,tökéletes futóművel,fékkel és bivalyerős blokkalezenkívül minden kiegészítőt megvettem hozzá,amit kapni lehetett(pc,légszűrőház,légszűrő,titán akra rendszer,karok,pedálok,kormánylengéscsillapító,stb.)
Mégis valahogy azt vettem észre,hogy egyre kevesebbet motorozok vele,Most foghatnám az időhiányra,de tudod te is jól,hogy arra van az embernek ideje,amire akarja
Szerettem vele csapatni 50-60 km-eket,de hosszabb út után,mát kívánkoztam haza.Minden egyes méter birkózás volt vele,minden kanyarra rá kellett készülni,minden kigyorsításnál le kellett nyomni az elejét,minden féktávon kapaszkodni kellett.Hiába lehetett volna vele elméletben gyorsabban menni vele,mint a többi motorommal,én valamiért nem tudtam kimotorozni belőle Átültem először egy zx10r-re,akkor tettem fel a hahu-ra a motort...Sokkal jobban éreztem magam rajta és sokkal erősebb is,mint az Rsv.Persze nem pici pénzért,mert a lelki kötődés megvolt.Megfizették az árát,mindent beleszámolva is kerestem rajta majd 200.000-et,tehát nem volt kérdés,hogy eladom.Majdnem megvettem a zx10r-t,mikor ráültem a vfr-re,ekkor már tudtam,hogy ilyen motorom lesz.Sokkal gyengébb az rsv-nél,mégis nagyobb tempót tudok vele menni.Nincs benne akkora adrenalin a gyorsulásnál,viszont a kanyarokban annyira kezes,hogy ha nem ültél még ilyenen el sem tudom mondani a különbséget.A fékjei is gyengébbek,de az apriliával szinte nem mertem nagyot fékezni,annyira harapós volt,így a féktávam is rövidebb.
Röviden ennyi:újra kedvem van mindenhova motorral menni,mert nem kell minden méterért megküzdeni"
ha 10.000 körül váltok,akkor váltáskor olyan érzés a lábfejemen,mintha visszarúgna a kar.Tökéletesen veszi a sebességeket,vajpuha a működése,csak furcsa érzés.Nekem még nem volt Hondám,ez mindegyiken ilyen?
Jó hogy megosztottad ! Éppen indultam volna megnézni a motort ! Esetleg van még olyan moci ami nem fedi a valóságot ! Gondolom többet néztél ! Üdv a következő tag István
Milyen színű?
A szelepállítási intervallum az Rc 46- nál mennyi?
Köszönöm!
Egyszerűen fantasztikusan jól kezelhető,húztam a lábtartót, Gánt és Oroszlány között az aszfalton,pedig még nedves volt az út...Ilyet még az Apriliával sem tudtam(mondjuk ott jóval magasabban volt a lábtartó).
Valami csoda ez a gép,most már értem miért ennyire túlárazott
szerintem nagyon korrekt srác a volt tulaj,ritkán fog ki az ember ilyen motort,aminek végigkövethető az előélete!Hétfőn megcsörgetlek akkor és megbeszéljük a pénzügyeket,hogy mennyiért csinálnád meg a motoromat