Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet vele birkózni te nem kaptál még új motort?
Inkább mint egy 125
nekem a vtec tetszik formára,az nagyobb szerepet játszott a döntésemben,mint az 2-3 le...na meg karbis motorom nem lesz többet:)
mondjuk az fjr-el is lehet birkózni,azután a gixxxer olyan lehet,mint egy 600-as
gondolom harapós lehet,ez örök verseny a kawával
mindkettőnek ropi váza van és joggal érdemelte ki az "özvegycsináló" titulust aki nem ment még ilyennel,el sem tudja képzelni milyen is.
A V2-nek pedig megvan a romantikája,ezt te is tudod.Nem mondanám a vtec-re,hogy gyenge,csak azt,hogy nem tudom tisztelni az erejét,üvegen mentem vele már a próbakörön is
tegnap győrbe a felvonuláson láttam néhány vfr-t
valaki közületek volt?
az jóféle út
:)
Nekem az FJR1200 nem ilyen kényelmes azért

Most képzeld el a GSXR1000 fulltuningom mit megy a zx10r hez képest is és a főtengő,hengerfej,szelepek is cserélve lettek

Az RSV nekem annó pont az ereje miatt nem jött be,gyengének éreztem
amúgy irtad jóval gyengébb ez mint az RSV még a régebbi 750VFR kellet volna neked jobban mert erősebb a 800nál szerintem nem kicsivel
itt kersed meg
olajból 10W40 vagy 10W50
fék dot 4
szelep álítás 24000km-enként de tapasztalatok alapján 70000km-ig nem kell bántani
levegő szűrőre nem emlékszek
hátsó féket valóban taposni kell hogy fogjon
páran már cseréltek kormányt, megoldható
de azért bemásolom neked is:
"a kényelem miatt
túlzás nélkül állítom,hogy egy olyan rsv-m volt,amit sokan csak álmodnak maguknak,tökéletes futóművel,fékkel és bivalyerős blokkalezenkívül minden kiegészítőt megvettem hozzá,amit kapni lehetett(pc,légszűrőház,légszűrő,titán akra rendszer,karok,pedálok,kormánylengéscsillapító,stb.)
Mégis valahogy azt vettem észre,hogy egyre kevesebbet motorozok vele,Most foghatnám az időhiányra,de tudod te is jól,hogy arra van az embernek ideje,amire akarja
Szerettem vele csapatni 50-60 km-eket,de hosszabb út után,mát kívánkoztam haza.Minden egyes méter birkózás volt vele,minden kanyarra rá kellett készülni,minden kigyorsításnál le kellett nyomni az elejét,minden féktávon kapaszkodni kellett.Hiába lehetett volna vele elméletben gyorsabban menni vele,mint a többi motorommal,én valamiért nem tudtam kimotorozni belőle Átültem először egy zx10r-re,akkor tettem fel a hahu-ra a motort...Sokkal jobban éreztem magam rajta és sokkal erősebb is,mint az Rsv.Persze nem pici pénzért,mert a lelki kötődés megvolt.Megfizették az árát,mindent beleszámolva is kerestem rajta majd 200.000-et,tehát nem volt kérdés,hogy eladom.Majdnem megvettem a zx10r-t,mikor ráültem a vfr-re,ekkor már tudtam,hogy ilyen motorom lesz.Sokkal gyengébb az rsv-nél,mégis nagyobb tempót tudok vele menni.Nincs benne akkora adrenalin a gyorsulásnál,viszont a kanyarokban annyira kezes,hogy ha nem ültél még ilyenen el sem tudom mondani a különbséget.A fékjei is gyengébbek,de az apriliával szinte nem mertem nagyot fékezni,annyira harapós volt,így a féktávam is rövidebb.
Röviden ennyi:újra kedvem van mindenhova motorral menni,mert nem kell minden méterért megküzdeni"
pont most írtam le az rsv topicban
RSV vel mi lett?Nem vált be?
Holnap én is ezt teszem bele, az előző tulaj 20w-50 et rakott bele, és nem szeretném bennehagyni.
voltam ma is gurulni a szépségemmel,nagyon élveztem a szar idő ellenére.Egy dolgot figyeltem meg:
ha 10.000 körül váltok,akkor váltáskor olyan érzés a lábfejemen,mintha visszarúgna a kar.Tökéletesen veszi a sebességeket,vajpuha a működése,csak furcsa érzés.Nekem még nem volt Hondám,ez mindegyiken ilyen?
megnéztem párat,dobd fel a linket és megmondom ismerem-e
Én ezt használom! Teljesen jó! Előtte Castrol ACT evo volt benne. Szerintem attól jobb!
Szia !
Jó hogy megosztottad ! Éppen indultam volna megnézni a motort ! Esetleg van még olyan moci ami nem fedi a valóságot ! Gondolom többet néztél ! Üdv a következő tag István
Helló! Meg van még a Vtec doboztartód?
Meg van még az üléspúpod?
Milyen színű?
Valaki hasznát már MOL-os 10w-40 es Moto 4T Street olajat a gépbe?
A szelepállítási intervallum az Rc 46- nál mennyi?
Köszönöm!
Talán azért mert......QVAJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Csapattam ma megint egy 250km-es karikát,eddig is tudtam,de most már 100%:ezzel a motorral a jó isten is egymásnak teremtett minket
Egyszerűen fantasztikusan jól kezelhető,húztam a lábtartót, Gánt és Oroszlány között az aszfalton,pedig még nedves volt az út...Ilyet még az Apriliával sem tudtam(mondjuk ott jóval magasabban volt a lábtartó).
Valami csoda ez a gép,most már értem miért ennyire túlárazott
milyen kicsi a világ
szerintem nagyon korrekt srác a volt tulaj,ritkán fog ki az ember ilyen motort,aminek végigkövethető az előélete!Hétfőn megcsörgetlek akkor és megbeszéljük a pénzügyeket,hogy mennyiért csinálnád meg a motoromat
http://www.hondavfrclub.hu/, V4 extra oldalon mindent megtalálsz, még regisztrálni sem kell.