Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok.
Vegyél két lötyi fagyállót, meg két lötyi desztvizet.
Valami flasekban keverd össze őket fele-fele, tőccsed' be a motorba, aztán ilyen fele-fele módon ismételgesd addig, amíg meg nem telik a verda. Akkor indítsd el kis időre, majd nézd meg, hogy mennyi kell még bele.
Durván fél liter fagyállód fog maradni. Jó lesz két év múlva, akkor elég lesz csak egy lötyit venned :)
Sziasztok. A 2004-és Vfr-em csak fahreheitben jelzi ki a hőmérsékleteket. A km/mérföld váltás működik, de a celsius/fahreheit nem. Valaki tud rá megoldást? Előre is köszi.
Előfordul, hogy összerohad. Szét szed eltakarít, megken. Na nem lesz a művelet ilyen rövid
Szép vas így képen az biztos,de érdekes a matricázás a gépen az igaz.
Az enyémen minden gyári(2003-as),még a kormányvégsúly is,csak használati karc van az egyik oldalán ami elsőre fel sem tűnik.
Nem vagyok oda az ezüst metál színért,de az állapot döntött mellette nem a szín.
Ha megis megnézi valaki a kis feketét akkor jobb ha lebontja az oldaidomokat,mert az meglehet elárul egy s mást
Köszi! A matrica nem tűnt eddig fel, de most már megnézem majd jobban. :)
A másik VFR fórumon már kitárgyalták egyszer...Nem eredetiek a matricák az oldalidomon...Állítólag..
A kormányvég -súly is dizájnos.....valamire utal az is..!
Frankó érzés volt ma végre gurulni 1 jót . 6800-as fordulattól patentül bömböl a Vtec .Mintha egy másik motor lenne.Kéne spotdob rá...
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani nekem, hogy egy 1998-as VFR 800-asba hány liter hűtőfolyadék megy bele? Szeretném lecserélni és nem tudom hány litert vegyek. Előre is köszi a válaszokat!
néha nehezen indul meg, próbálj rátenni valami csövet a kulcsra, és kicsit combosabban feszülj neki a dolognak :)
Sziasztok,

Próbáltam ma feszíteni a láncon,nem túl nagy sikerrel.Fellazítottam a 17kulcsnyílású rögzítő csavart,de a körmös kulccsal nem bírtam semerre forgatni az excentert.Ilyenkor mi van?
van wingrack2@VFR Fi rögzítő kitem!
akinek kell esetleg szóljon, van profi kovács kollégám, le tudja másolni.
Javaslom, hogy ha van rá lehetőség, próbáljatok egyet egy körre.
Az a helyzet, hogy sportosabb gépeken ilyen kis gubbasztós utasülés van, ami nem e kényelem csúcsa, viszont vízszintes a lapja. A túrásabb gépeken az egybe ülés meg lejt, és az utas minden lassításnál csúszik rá a vezetőre. Ismét, kinek melyik.
Menni sajnos nem mentem vele, csak ráültem egyre. FS ülèsben kényelmetlenebb sima F-hez képest. De az utaskènyelmen van a nagy hangsúly!
Most vettem a kocsihoz Mobil olajat, arra az van írva, hogy a gyártástól számított 5 évig felhasználható. Ha arra az olajra is igaz, akkor belerakhatod.
Próbáltad már?
Az FS-t nem tudom, más e, mint az F4i ilyen szempontból (megelőlegezem, hogy nem). De nekem az nem tűnik jelentősen másnak egy VFR-hez képest. Ugyanúgy csutka kormány, ugyanúgy a felső villahíd felett (egy RR-en alatta van, ott van különbség).

Persze sok múlik alkati dolgokon, kinek mi a kényelmes.
Nekem a Fireblade-en kevésbé fájdul meg térdem a magas lábtartón, mint anno a VFR-en. Vmi egyéni dolog lehet ez nálam.
Ha meg majd túrára állok át, akkor inkább vmi kormány kiemelő szettet keresek. Csak nem baj, ha van egy gép alatt fék meg futómű. ;)
Igaz, V4 hangot nem lehet vele utánozni.
A kényelem. :)
No, ma beröffentettem a gépet.
Már tegnap is be akartam, csak hullára merült az akksi, egy napot töltőn edződött a feladathoz.
Akksi be, PC testkábel ráköt, összecsavaroz, kulcs elfordít, szivató félig rá, gomb... 1 sec alatt feléledt.
Fél év után.
ennyi :)

ki lett iktatva a csatlakozó ami szétégett, össze lett toldva kábellel.
langyoskás lett 5 perc járás alatt.
szerintem jó lesz, már csak egy multiméter kellene, mert a fesszabin is össze lett forrasztva a szétvágott tyúkbél.
Hiányzik plusz 50 kg? ;)
szerintetek 4 éve bontatlan dobozban lévő Q8 olajnak lehet baja?
betenném a vöfribe :)
oké, köszi
majd rákeresek
Király!
És így nézne ki a paripád dobozzal és tűraplexivel :
köszönöm! Tényleg néhol út helyett csak kátyú,kátyú hátán.
Kár, hogy a várhoz már csak cross motorral lehet feljutni, mert útnak nem lehet már nevezni.....
Szép paripa!