Sok.
Vegyél két lötyi fagyállót, meg két lötyi desztvizet.
Valami flasekban keverd össze őket fele-fele, tőccsed' be a motorba, aztán ilyen fele-fele módon ismételgesd addig, amíg meg nem telik a verda. Akkor indítsd el kis időre, majd nézd meg, hogy mennyi kell még bele.
Durván fél liter fagyállód fog maradni. Jó lesz két év múlva, akkor elég lesz csak egy lötyit venned :)
Sziasztok. A 2004-és Vfr-em csak fahreheitben jelzi ki a hőmérsékleteket. A km/mérföld váltás működik, de a celsius/fahreheit nem. Valaki tud rá megoldást? Előre is köszi.
Szép vas így képen az biztos,de érdekes a matricázás a gépen az igaz.
Az enyémen minden gyári(2003-as),még a kormányvégsúly is,csak használati karc van az egyik oldalán ami elsőre fel sem tűnik.
Nem vagyok oda az ezüst metál színért,de az állapot döntött mellette nem a szín.
Ha megis megnézi valaki a kis feketét akkor jobb ha lebontja az oldaidomokat,mert az meglehet elárul egy s mást
A másik VFR fórumon már kitárgyalták egyszer...Nem eredetiek a matricák az oldalidomon...Állítólag..
A kormányvég -súly is dizájnos.....valamire utal az is..!
Valaki meg tudná mondani nekem, hogy egy 1998-as VFR 800-asba hány liter hűtőfolyadék megy bele? Szeretném lecserélni és nem tudom hány litert vegyek. Előre is köszi a válaszokat!
Próbáltam ma feszíteni a láncon,nem túl nagy sikerrel.Fellazítottam a 17kulcsnyílású rögzítő csavart,de a körmös kulccsal nem bírtam semerre forgatni az excentert.Ilyenkor mi van?
Javaslom, hogy ha van rá lehetőség, próbáljatok egyet egy körre.
Az a helyzet, hogy sportosabb gépeken ilyen kis gubbasztós utasülés van, ami nem e kényelem csúcsa, viszont vízszintes a lapja. A túrásabb gépeken az egybe ülés meg lejt, és az utas minden lassításnál csúszik rá a vezetőre. Ismét, kinek melyik.
Most vettem a kocsihoz Mobil olajat, arra az van írva, hogy a gyártástól számított 5 évig felhasználható. Ha arra az olajra is igaz, akkor belerakhatod.
Próbáltad már?
Az FS-t nem tudom, más e, mint az F4i ilyen szempontból (megelőlegezem, hogy nem). De nekem az nem tűnik jelentősen másnak egy VFR-hez képest. Ugyanúgy csutka kormány, ugyanúgy a felső villahíd felett (egy RR-en alatta van, ott van különbség).
Persze sok múlik alkati dolgokon, kinek mi a kényelmes.
Nekem a Fireblade-en kevésbé fájdul meg térdem a magas lábtartón, mint anno a VFR-en. Vmi egyéni dolog lehet ez nálam.
Ha meg majd túrára állok át, akkor inkább vmi kormány kiemelő szettet keresek. Csak nem baj, ha van egy gép alatt fék meg futómű. ;)
Igaz, V4 hangot nem lehet vele utánozni.
No, ma beröffentettem a gépet.
Már tegnap is be akartam, csak hullára merült az akksi, egy napot töltőn edződött a feladathoz.
Akksi be, PC testkábel ráköt, összecsavaroz, kulcs elfordít, szivató félig rá, gomb... 1 sec alatt feléledt.
Fél év után.
ennyi :)
ki lett iktatva a csatlakozó ami szétégett, össze lett toldva kábellel.
langyoskás lett 5 perc járás alatt.
szerintem jó lesz, már csak egy multiméter kellene, mert a fesszabin is össze lett forrasztva a szétvágott tyúkbél.
Vegyél két lötyi fagyállót, meg két lötyi desztvizet.
Valami flasekban keverd össze őket fele-fele, tőccsed' be a motorba, aztán ilyen fele-fele módon ismételgesd addig, amíg meg nem telik a verda. Akkor indítsd el kis időre, majd nézd meg, hogy mennyi kell még bele.
Durván fél liter fagyállód fog maradni. Jó lesz két év múlva, akkor elég lesz csak egy lötyit venned :)