VFR750 RC36-tal kapcsolatban lenne kérdésem:
a kilométer óra kezdett el rendetlenkedni, gyakran ugrál a mutató és kevesebbet is mér a ténylegesnél, de valamikor a 0-nál nem is megy feljebb. Még nem szedtem szét, szerintetek mi lehet a probléma? Hol érdemes hozzá alkatrészt venni?
Nem tudom,de ha bemész egy autós boltba(pl.:unix),kiválasztod a képek alapján,utána pedig a paraméterei szerint(perem külső-belső átmérő, a csatlakozó perem vastagsága,nyitási hőfok,és az alap áteresztő furat métere) szerint választasz.Ne gondolj valami bonyolult dologra csak egy tolómérő és néhány perc keresgélés(minden adat megtalálható a termék tályékoztatójában)
Az enyémbe a Daewo Matiz 0.8 autó termosztátja való!
5 féle árú,minőségű közül választhattam,és a legdrágább is csak fele volt a gyárinak!
Ha a fizikai mérete és a paraméterei (hőfok) megfelel, akkor miért ne. Semmi extra nincsen egy termosztátban.
Pl.: Hona PC800-ba pontosan jó a civic 1.4 termosztátja, beleértve a hőfokot is.
Ja ok bocsi én értettem félre (olvastam félre) ugyanis a kérdőjelet a mondat végén nem vettem figyelembe :D
Igen létezik kétféle tipus VFR 800 ból. RC46/1 és RC46/2
RC46/1 az úgynevezett Fi tipus 1998-2001 ig gyártották
RC46/2 az úgynevezett Vtec típus 2002-től gyártják.
Nem tudom ezt a pontosíts dolgot nekem írtad-e, mert én voltam az aki kérdezte, hogy a Tommot által hirdetett ülés VFR 800 Fi-re vagy VFR 800 Vtec-re. Ennél jobban nem tudom hova lehetne pontosítani :D
Megvolt már ott a kontakt hiba! Miért is kellett átvágnod a vezetéket? Mert kicsi volt a töltés!
Nem csak attól van kontakt hiba hogy koszos a felülete az érintkezőknek! Ha ki vannak tágulva a saruk akkor hiába fújod kontakt spray-vel! Nem ér semmit! Nekem ezt a Mecseki mondta! Mivel a melegedés miatt a réz saru kilágyul igy már nem lesz soha tökéletes kontakt! Hiába nyomod össze újra fogóval. Mikor össszedugod máris kitágul és úgy is marad! Ezért mondom forrraszd össze a kábeleket. Ugysem kell minden héten kétszer levenni a fesszabot!
Üdv a Csapatnak!
Van egy eladó TOMMOT komfortülés! Gerinctámaszos, utasnál előrecsúszást megakadályozó ágyékgát. Ára 65.000,- Ft, vagy 50.000,- csereülés beszámítással. Eladó ülés Számlával.
ha kell valakinek, szerintem tudok másoltatni, van hozzá ismerősöm.
VFR750 RC36-tal kapcsolatban lenne kérdésem:
a kilométer óra kezdett el rendetlenkedni, gyakran ugrál a mutató és kevesebbet is mér a ténylegesnél, de valamikor a 0-nál nem is megy feljebb. Még nem szedtem szét, szerintetek mi lehet a probléma? Hol érdemes hozzá alkatrészt venni?
Csak délután tudok menni. vagy hétköznap du.
Az enyémbe a Daewo Matiz 0.8 autó termosztátja való!
5 féle árú,minőségű közül választhattam,és a legdrágább is csak fele volt a gyárinak!
Ez az enyémbe való (vfr750 rc36)
Pl.: Hona PC800-ba pontosan jó a civic 1.4 termosztátja, beleértve a hőfokot is.
Jó bele valamelyik autóé, vagy csak a gyári?
Igen létezik kétféle tipus VFR 800 ból. RC46/1 és RC46/2
RC46/1 az úgynevezett Fi tipus 1998-2001 ig gyártották
RC46/2 az úgynevezett Vtec típus 2002-től gyártják.
Nem tudom ezt a pontosíts dolgot nekem írtad-e, mert én voltam az aki kérdezte, hogy a Tommot által hirdetett ülés VFR 800 Fi-re vagy VFR 800 Vtec-re. Ennél jobban nem tudom hova lehetne pontosítani :D
Nem csak attól van kontakt hiba hogy koszos a felülete az érintkezőknek! Ha ki vannak tágulva a saruk akkor hiába fújod kontakt spray-vel! Nem ér semmit! Nekem ezt a Mecseki mondta! Mivel a melegedés miatt a réz saru kilágyul igy már nem lesz soha tökéletes kontakt! Hiába nyomod össze újra fogóval. Mikor össszedugod máris kitágul és úgy is marad! Ezért mondom forrraszd össze a kábeleket. Ugysem kell minden héten kétszer levenni a fesszabot!
Van egy eladó TOMMOT komfortülés! Gerinctámaszos, utasnál előrecsúszást megakadályozó ágyékgát. Ára 65.000,- Ft, vagy 50.000,- csereülés beszámítással. Eladó ülés Számlával.
További infó: www.tommot.hu