Van valakinek esetleg eladó fejidomtartó konzolja 01'-es vfr 800 fi-hez? Az enyém hegesztett, és nem tudom felrakni a fejidomot anélkül, hogy ne feszüljön és törjön el ismét...
köszi
Bocs.Murphy. Ez olyan,mint amikor pár hete eladtam a motort.Egy haverom ment vele tetszett is neki ,de nem szólt rá semmit,mert hogy nem akart alkudni a barátság miatt,aztán jött egy kereskedő Ő alkudott vastagon,odaadtam mert jön a gyerek,aztán mikor a haver megtudta az árat akkor majd leesett a székről,mert ő 50 ezerrel többet adott volna érte.Innen üzenem:BA^MEG CSABI!
Múltkor én a Mátrába mentem fel 2 cimborával.390 km-t tettünk meg ,és itthon villant fel a tartalékjelző Igaz nem mentünk mint az állatok,csak itt-ott Mindezek ellenére meglepődtem milyen keveset fogyaszt .
Egy 2003-as Vtec-em van..,és nem hiszem,hogy elcserélem mivel nagyon tetszik ez egész motor ahogy van.Holnap is rugok 1 túrát,elvégre azé vóna
De jó lett volna, ha ezt vagy másfél héttel ezelőtt teszed föl hirdetni....
Most várom az új tartót a Givi-től ( mondjuk csak hátsót)..de azért a pénzért majdnem meg tudtam volna venni a tiédet..!
A 8.5l országúton az jó? Az 1000RR-rel most 5l-rel jártam meg a Mátrát, igaz, lájtosan. Az RC36-ommal is 6,5-7,5l közt már nagyon virgoncat lehetett csapatni. 8.5-ből már egy Euroringezés is kijön.
Futómű: Ha van rá rendesen keret, akkor lehet okosítani a futóművet. Progresszív rugó, esetleg átszelepelés, minden kutyafüle. De szerintem felesleges. info_kukac_trix_pont_huuuuu - az ország egyik legismertebb futómű specialistája. kb. 50-ből megvan a teljes felújítás elöl-hátul olyan viszkozitású olajjal, ami az igényeknek megfelel.
Ha nagyon elmész rugó erővel és/vagy makacs hidraulikával, szar úton akkor meg azért nem lesz jó. Sikerült vasárnap a Mátrában motorozni a péntekről megmaradt Hringes setup-pal. pedig csak a csajom rehabos tempójában mentünk.
A VFR klubban több embernek bevált az előre progresszív rugó, hátul tisztességes felújítás kombó. 110 kg-os ember félelmetesen tud ezzel menni túra gumikon. Szóval kozmax ehhez a kombóhoz, vagy Trix (Racetech) a két javasolt út.
Sziasztok! Vtecre való dobozaim eladók,tartórendszerrel.Motor elment,ezek meg feleslegesek. Van egy ezüst üléspúpom is gyári,ha kell valakinek 15.000ért.
Képek a hirdetés rovatban.Köszi.Sziasztok!
mikori a viteked? ha ilyen 6-7 évnél idősebb, akkor kozmaxot kellene megkérdezned, hogy ő kinél restauráltatja a tagokat.
érdemes lenne utánajárni, hogy milyen rugó van a vitekben, hátha jó bele a 929-esé, esetleg a 954-é...
nekem ég és föld a csere után a motor.
Mentem ma egy 300 km-es karikát a vértesben és a pilisben,átlagfogyasztás 8.5 liter volt,nagyon megvagyok elégedve.Az első teleszkópon kell keményítenem,mert a max. állásban is puha,azt hiszem kap egyel sűrűbb olajat.A hátsó gátlónál nincs már több játékom,ott lehet cserélni fogom,mert tempós kanyarokban,rossz minőségű úton picit szitált,melyik típusét érdemes belefaragni?
Van valakinek esetleg eladó fejidomtartó konzolja 01'-es vfr 800 fi-hez? Az enyém hegesztett, és nem tudom felrakni a fejidomot anélkül, hogy ne feszüljön és törjön el ismét...
köszi
valaki tudna segíteni abban hogy nekem honda vf 750 f- em van és hogy a vf 1000f vezérműlánc feszitő jó- e hozzá?
előre is köszi!
Én holnap dolgozom délig.....
Minden harmadik hétvégém szabad csak...!
Egy 2003-as Vtec-em van..,és nem hiszem,hogy elcserélem mivel nagyon tetszik ez egész motor ahogy van.Holnap is rugok 1 túrát,elvégre azé vóna
sportdobot szeretnék csináltatni, kinek van tapasztalata hogy melyik sportdobbal van a legütősebb, legmélyebb hangja 800 Fi-nek?
Ha engem csak a 2 doboz érdekel,és az űléspúp:Mivel a 2 oldaldoboz tartó konzol,és a Givi hátsó tartó megvan így mennyit kérnél e mutatványért?
Most várom az új tartót a Givi-től ( mondjuk csak hátsót)..de azért a pénzért majdnem meg tudtam volna venni a tiédet..!
Futómű: Ha van rá rendesen keret, akkor lehet okosítani a futóművet. Progresszív rugó, esetleg átszelepelés, minden kutyafüle. De szerintem felesleges. info_kukac_trix_pont_huuuuu - az ország egyik legismertebb futómű specialistája. kb. 50-ből megvan a teljes felújítás elöl-hátul olyan viszkozitású olajjal, ami az igényeknek megfelel.
Ha nagyon elmész rugó erővel és/vagy makacs hidraulikával, szar úton akkor meg azért nem lesz jó. Sikerült vasárnap a Mátrában motorozni a péntekről megmaradt Hringes setup-pal. pedig csak a csajom rehabos tempójában mentünk.
A VFR klubban több embernek bevált az előre progresszív rugó, hátul tisztességes felújítás kombó. 110 kg-os ember félelmetesen tud ezzel menni túra gumikon. Szóval kozmax ehhez a kombóhoz, vagy Trix (Racetech) a két javasolt út.
Képek a hirdetés rovatban.Köszi.Sziasztok!
akkor hajrá.
van tapasztalat megosztás vfr fórumon!
érdemes lenne utánajárni, hogy milyen rugó van a vitekben, hátha jó bele a 929-esé, esetleg a 954-é...
nekem ég és föld a csere után a motor.
350km-re tankoltam (de nem villogott még az utolsó kockám)
Mentem ma egy 300 km-es karikát a vértesben és a pilisben,átlagfogyasztás 8.5 liter volt,nagyon megvagyok elégedve.Az első teleszkópon kell keményítenem,mert a max. állásban is puha,azt hiszem kap egyel sűrűbb olajat.A hátsó gátlónál nincs már több játékom,ott lehet cserélni fogom,mert tempós kanyarokban,rossz minőségű úton picit szitált,melyik típusét érdemes belefaragni?