Egy" h " betű már nem változtat semmin .....motor vagy egy "nyálas" együttes..... ( bocs , ha a Vtech eggyüttes rajongóit megbántottam).
Nem lesz se Vtec , se Vtech..Ahhoz kellene egy vevő az én masinámra...Az meg NINCS....
XXSanyi szerintem még nem is hallott Vtech nevű motorról maximum együttesről, de nem hiszem hogy őket szeretné. Az én véleményem (meg sok más rc46/2 tulaj véleménye szerint is) ő VTEC-et szeretne!
Hali!
Nekem '99-es Fi x -em van ami már katalizátoros. Én átalakítottam a kipufogó rendszerét ( Gp dob, nyitott rendszer a katalizátor kivéve). Került bele egy pc5 is hogy amit elcsesztem az átalakítással azt vissza állítsuk a pc vel. Így a fogyasztásom szinte ugyanannyi maradt ( nekem is 5.5 az átlag). Viszont sokkal jobb lett a hangja és hamarabb elforog a tiltásig , picivel robbanékonyabb lett.
Üdv!
kinek van gyakorlati tapasztalata a katalizátoros ill nélküli 800 fi -ről?
mik a gyakorlati különbségek ? tényleg egy literrel kevesebbet eszik. van érzékelhető különbség?
nekem 5,5let eszik átlagban a '98-ason. pedig már 35 000 km-t levezettem vele
egyszer mentem suzuki sv 650-el az se rángatott
2000-es fordulatról még vidáman kigyorsított, alatta már kicsit remegett mint egy sor 2
a vfr-t nem engedem 2500 alá
Büszke! Oké,oké igazad van, bocs hogy elírtam --mindig "tech"-re asszociálok . Ettől függetlenül,azzal nem értek egyet,hogy "húz, mint egy gőzmozdony" - bármennyire is szeretem az összes Honda V4-est.
Miért nem nézel az Ebayről?
Én a Remust 70€ ért vettem licittel,a haveromnak a karbon Remus volt 120€ azonnali vétellel.Ezekben benne van a posta is.
CBR 600-ra vettem 90 € -ert Yoshimura dobot összekötő csővel.
Elég jókat ki lehet fogni.
Nem lesz se Vtec , se Vtech..Ahhoz kellene egy vevő az én masinámra...Az meg NINCS....
Vtech
Most nincs,de szólok ha valaki szeretne egy Rossi replikát
Egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy átülnék egy kényelmesebb gépre, és a VFR 800-at néztem ki.
Nincs valaki köztetek, aki egy CBR 600 FS Rossi replikára vágyik? :)
Nekem '99-es Fi x -em van ami már katalizátoros. Én átalakítottam a kipufogó rendszerét ( Gp dob, nyitott rendszer a katalizátor kivéve). Került bele egy pc5 is hogy amit elcsesztem az átalakítással azt vissza állítsuk a pc vel. Így a fogyasztásom szinte ugyanannyi maradt ( nekem is 5.5 az átlag). Viszont sokkal jobb lett a hangja és hamarabb elforog a tiltásig , picivel robbanékonyabb lett.
kinek van gyakorlati tapasztalata a katalizátoros ill nélküli 800 fi -ről?
mik a gyakorlati különbségek ? tényleg egy literrel kevesebbet eszik. van érzékelhető különbség?
nekem 5,5let eszik átlagban a '98-ason. pedig már 35 000 km-t levezettem vele
Most olvastam a hozzászólásod az nsr 125 tesztemhez. Aztán nézem, hogy neked is vfr-ed van :D milyen kicsi a világ :D
Hozzászólva a rángat témához, nekem ugyan RC36 van, de 5 -ben alacsony sebességél és fordulatnál zakatol rendesen :) De így kerek az egész
2000-es fordulatról még vidáman kigyorsított, alatta már kicsit remegett mint egy sor 2
a vfr-t nem engedem 2500 alá
Csak az összehasonlítás során az kimaradt. Súlypont, fordulékonyság mellett ez is hatalmas különbség.
nekem ez elég jól bevált. Nem mennydörgős de hallatszik is.
Én a Remust 70€ ért vettem licittel,a haveromnak a karbon Remus volt 120€ azonnali vétellel.Ezekben benne van a posta is.
CBR 600-ra vettem 90 € -ert Yoshimura dobot összekötő csővel.
Elég jókat ki lehet fogni.