Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát rajtam nem múlik a dolog, kommentálom akinek csak tudom.
Egy" h " betű már nem változtat semmin .....motor vagy egy "nyálas" együttes..... ( bocs , ha a Vtech eggyüttes rajongóit megbántottam).
Nem lesz se Vtec , se Vtech..Ahhoz kellene egy vevő az én masinámra...Az meg NINCS....
Elvagytok látom
Tessék Vtech :D
Vtech
XXSanyi szerintem még nem is hallott Vtech nevű motorról maximum együttesről, de nem hiszem hogy őket szeretné. Az én véleményem (meg sok más rc46/2 tulaj véleménye szerint is) ő VTEC-et szeretne!
Szeva Roll83!

Most nincs,de szólok ha valaki szeretne egy Rossi replikát
Én is vtech-et akarok. ;)
Nincs, de XXSanyi árulja az ő 99-es rc 46-át, mert Vtech-et akar.
Sziasztok!

Egyre jobban érik bennem a gondolat, hogy átülnék egy kényelmesebb gépre, és a VFR 800-at néztem ki.

Nincs valaki köztetek, aki egy CBR 600 FS Rossi replikára vágyik? :)
A szatyrom kissé már megtelt ezzel a "szép" tavaszi idővel .egy hete vettem egy Vtec-et,és 1 tetves métert nem tudtam vele menni!
Hali!
Nekem '99-es Fi x -em van ami már katalizátoros. Én átalakítottam a kipufogó rendszerét ( Gp dob, nyitott rendszer a katalizátor kivéve). Került bele egy pc5 is hogy amit elcsesztem az átalakítással azt vissza állítsuk a pc vel. Így a fogyasztásom szinte ugyanannyi maradt ( nekem is 5.5 az átlag). Viszont sokkal jobb lett a hangja és hamarabb elforog a tiltásig , picivel robbanékonyabb lett.
Ó hát nsr-em se most volt már. Azóta volt nekem már Sv650S Suzukim is :D
Üdv!
kinek van gyakorlati tapasztalata a katalizátoros ill nélküli 800 fi -ről?
mik a gyakorlati különbségek ? tényleg egy literrel kevesebbet eszik. van érzékelhető különbség?
nekem 5,5let eszik átlagban a '98-ason. pedig már 35 000 km-t levezettem vele
mi lett az nsr-el?
Hello

Most olvastam a hozzászólásod az nsr 125 tesztemhez. Aztán nézem, hogy neked is vfr-ed van :D milyen kicsi a világ :D
Ha azt akarod, hogy jó mélyen szóljon, akkor legyen nagy a belső átmérő és még nagyobb a palást.

Hozzászólva a rángat témához, nekem ugyan RC36 van, de 5 -ben alacsony sebességél és fordulatnál zakatol rendesen :) De így kerek az egész
Cimbi ZX10R-je 165-öt tudott 1-esben , egyébként az enyémmel PC után is 70-nél lassabban nem igazán tudok menni 6-osban
Őszintén szólva én nem nagyon értem, hogy miért akar valaki 6.-ban 50-el menni...
egyszer mentem suzuki sv 650-el az se rángatott
2000-es fordulatról még vidáman kigyorsított, alatta már kicsit remegett mint egy sor 2
a vfr-t nem engedem 2500 alá
Rendben,értem.
Ok rendben, saját tapasztalat kevés az Fi-vel.
Csak az összehasonlítás során az kimaradt. Súlypont, fordulékonyság mellett ez is hatalmas különbség.
Büszke! Oké,oké igazad van, bocs hogy elírtam --mindig "tech"-re asszociálok . Ettől függetlenül,azzal nem értek egyet,hogy "húz, mint egy gőzmozdony" - bármennyire is szeretem az összes Honda V4-est.
Szia
nekem ez elég jól bevált. Nem mennydörgős de hallatszik is.
Miért nem nézel az Ebayről?
Én a Remust 70€ ért vettem licittel,a haveromnak a karbon Remus volt 120€ azonnali vétellel.Ezekben benne van a posta is.
CBR 600-ra vettem 90 € -ert Yoshimura dobot összekötő csővel.
Elég jókat ki lehet fogni.