Üdv!
800 fi-re
sportdob csináltatás előtt állok. kinek van tapasztalata hogy melyikkel szól a legjobban. egrus , finster , raptor stb..
a legjobban alatt azt értem hogy a legmélyebb legütősebb..
Jah és még valami.
Összehasonlítva a FI-t a Vtec-el.
FI-nél mindig megy minden szelep, alacsony fordulattól tol mint egy gőzmozdony.
Vtec pedig mint tudjátok változó szelep vezérlésű.
Amit én szeretek mert alacsony fordulaton nem okoz meglepetést, kezes bárány. Lent túra, fent sportosabb.
Remélem nem sértettem meg senkit írásommal, és nem hiztizek tovább. Jó szándékkal szóltam hozzá.
Szép időt, hosszú nyarat
Sziasztok.
Visszaolvastam kicsit és ahhoz szólnék hozzá.
Vftr-nek üzenem, hogy ilyen motort nem ismerek: "Vtech"
Lehet kukacoskodás de ez van, bocsi. http://www.youtube.com/watch?v...
A V blokk pedig valóban nem olyan kezes bárány alacsony fordulaton mint egy sor4. El kell fogadni, cserébe sok más jó tulajdonsága van a soros blokkal szemben.
Az én VTEC-em már modell frissített.
Városban 50-el, tudok menni 6.-ban rángatás nélkül, de inkább 4.-ben használom ennél a tempónál. Hogy a táblát elhagyva normálisan gyorsuljon, ne csapkodja a láncot.
Lánccserénél gondolkoztam az áttétel variálásán, de maradt a gyári fogszám.
mutasd már meg, hogy hol mondtam én azt, hogy az enyém nem rángat?
én nem használom 2500on/alatt 5-6ban. 3-ban néha lemegyek addig.
én azt a hangyafingnyi lukat nem érzem ami a nyomatékgörbén van.
de nekem is ugyanúgy rángat mint neked, csak nekem a pc miatt lejebb van valamivel a határ (kb 500rpm)
de az nem luk. luk az, amit a képen látsz amit linkeltem.
a rángatás nem luk, hanem V blokk velejárója.
Szerintem ugyanarról beszélünk és még mindig azt mondod , hogy neked nincs ilyen jelenség..!
Bár a tied is 2500 alatt rángat....( Amit Ago el is mondta miért)
Tehát megkérdem még egyszer sebesség és ford.szám említése nélkül, hogy neked van ilyen jelenség vagy nincs..?
IGEN vagy NEM....
Egy szó csak ennyit kérek mindenféle "körítés" " ködösítés és mellébeszélés nélkül.KOLLÉGA...
Tehát...IGEN vagy NEM...?
Nyem.
Nyem nyem.
Nekem 2500 alatt rángat. Ago elmondta, hogy miért.
Én csak hozzátettem, hogy 6. kigyorsításkor 45-50ről (amikor alapjárat közelében vagy), nagyon nem egészséges neki. Én ezért tartom 3000 közelében.
teccikérteni' kolléga?
Nem tudom pont erre gondoltál-e,de mindegyik PGM-FI-vel felszerelt V2,V4-es Honda állandó kicsi vagy épphogy nyitott gázállásnál be-berángat PC+jó beállítás nelkül.Mint ahogy írtad, lehet a Vtech ebből a szempontból jobb egy kicsit.Jómultkorában csavarogtunk egy Vtech-es debreceni kollégával - nagyon megvolt elégedve az akkor vadiúj gépével - ez volt az egyetlen "negatívum" amit említeni tudott.
Bocsi mindenkitől....De én nem azt mondtam vagyis írtam, hogy ez így használhatatlan....vagy tök rossz...SRÁCOK....ÉBRESZTŐ...HÁT NEKEM IS ILYEN VAN...2 éve használom....!
"
Csak azt , hogy ez a "jelenség" a VTEC-nél nincs olyan erős....
Erre fel FireBlade márka -tipus és névrokon...... azt állítja hogy ez a jelenség nem létezik nála...IGAZ először ROSSZUL FOGALMAZTAM...AMIT KI IS PRÓBÁLTAM JAVÍTANI.....
Bocs..... de a Nick nevem xxsanyi.....nem tripla xxxsanyi...A becsületes nevem...Nagy Sándor.....( nem a hódító)......Az xx meg az előző motoromból adódik(CBR 1100XX)
No...mivel ezt próbáltam letisztázni....most már beszélgessünk....
Ha jól tudom az Fi-ben még nincs olyan kiforrott elektronika ( profi program...) ami a befecskendezést vezérli...A Vtec -ben viszont már egy újabb verzió van ( más a befecskendezési térkép...ha jól írom?) ...ezért is lehet különbség 2500-3000 fordulaton ....50-ről kigyorsítva..6.-ban...De szerintem ehhez te jobban értesz...
Üdv Mindenkinek! Szerintem is berángat mindenkié alacsony fordulaton, de kit érdekel. 45-50-nél én maximum a 3. fokozatot használom, de ha sietek inkább a 2.-at, ekkor kell megcsavarni a jobb markolatot és valami nagyszerű élmény éri az embert ahogyan elkezdenek "tolatni" az autósok .
Nem tudom....hogy jutottunk ide ....mármint a kopáshoz..De nem baj....
Én csak annyit írtam, hogy kigyorsításkor 45-50-ről 6.ban ( sokszor még 5 ben is) rángat vagyis van egy "luk"...Mire TE azt írtad , hogy nincs és betettél egy teljesítménygörbét ami eleve kb.65-től indul......Most meg azt mondod....hogy emiatt te is próbálod 3000 fölött tartani...Akkor most van vagy nincs...félretéve a kopást....meg sok miegymást amit még esetleg hozzá szeretnél tenni....
Tehát ...IGEN vagy NEM...? Csak ennyi és ennyire egyszerű....
Vagy csak én vagyok egyedül ezzel a jelenséggel....?
A V-blokkokkal főként még az a baj, hogy a hengerek között nagyon nagy az eltérés így igazándiból nem segítik egymást, hanem hátráltatják.
V-típusú blokkot mi ezért "szeretjük" hengerenként beállítani, mert sokkal jobb lesz az eredmény az alsó tartományban, csökken a remegése a motornak, alsóbb tartományban is lehet "használni" és sokkaljobb lesz a gyorsítási képessége...
A motorok szinte mindegyike az alapjárat közeli fordulaton nagyon rosszul kapja az üzemanyagot. Ezért van az, hogy kis fordulatszámon nem lehet használni a motort. Általában 20%-kal kap kevesebbet 2-5% gázálláson és 2500-3000rpm alatt...
sornéggyel meg tudod csinálni.
valszeg goldwinggel is.
Vfr-el nem, mert V blokk.
ezt kellene megérteni.
45-50 az már majdnem alapjárat 6-ban.
Azon kívül, hogy árt a motornak, a hajtásnak, a láncnak (úgy általában mindennek, ami a dugattyú után van), van egy minimum fordulatszám, ahol az elégtelen olajnyomás miatti félszáraz kopás már jelentkezik/jelentkezhet.
Van is az a parabola ábra, ami persze minden motornál más, de általában a középtartományban kopik legkevésbé a blokk. Extrém alacsony-magas fordulat-tartományban pedig fokozott a kopás... és igen, a V blokk rángatni fog 2.000-en, főleg ha húzol rá egy kövéret... ami még a csapágyazásra, váltóra, láncra is elég komoly terhelést rak, és mindent fokozottabban koptat.
Én 3000 körül tartom városban, úgy van a remusnak a legjobb figyelemfelkeltő hangja. Meg 7ezer fölött... :)
Akkor az enyém biztos elromlott.....ezért nem lehet vele normálisan 45-50-ről kigyorsítani 6-ban..Rohanok is a szerelőhöz....
BIZTOS csak én vagyok ezzel így...!
800 fi-re
sportdob csináltatás előtt állok. kinek van tapasztalata hogy melyikkel szól a legjobban. egrus , finster , raptor stb..
a legjobban alatt azt értem hogy a legmélyebb legütősebb..