Betettem. Igaz még ki nem próbáltam. Sietnem kellett haza mer várt a postás. Holnap meghúzom a csavarokat és megnézem hogy működik. A közdarabot meg kell újat csináltatnom mert elbaszták a rádiuszt és a szöget maráskor.
http://www.sportmotor.hu/motor...
megint megnéztem az onboard-os részt...
megint konstatáltam magamban, hogy
megint kell egy 400as gép...
megint nosztalgia-time van...
megint nem lesz pénzem venni egyet...
megint szomorú vagyok
Írja, hogy a 929-é 4mm-el hosszabb, valamint a 954-en nagyobb a gáztartály, és vagy túl közel van a leömlőhöz, vagy az akksitartóba ér bele.
Mindez az 5. gen vfr-nél érvényes.
Érdeklődve várom, mi lesz a tapasztalatod :)
Na majd a jövö héten kicserélem és megmondom hogy mi a helyzet vele. Képekről nézve a 954 és 929 tök egyforma. A csillapítás állító is ugyanott van mindegyiken.
Jaaa, csak asszem a 954 alsó csavarja másik irányba néz. Vagy a gáztartály? Vagy mindkettő... Nem tudom már. Valami miatt jobb a 929-et belerakni, az biztos, nem véletlen azt raktam én is a gépbe.
Tuti van valami szopás a 954 gátlójával.
Vagy a gáztartály ér bele a leömlőbe, mert a formája más.
Elfelejtettem
Használt motornál egyszerűen nem mérvadó a km. állás. 20 perc kicserélni egy km órát akármilyen bontott gyári órára.
Én is lecseréltem, mert törött volt, illetve mert MPH-ban mért, amitől viszkettem. Igaz, nekem fölfelé csal most, mert a 40.000 MPH-t mutató órát cserélet egy európaira, ami 78.000-et mutat
Helló Gregory!
A motor 2 évet volt nállam, amikor megvettem kicseréltem benne a légszűrőt ,meg természetessen olajat , olajszűrőt, fék olajat.Olajat, szűrőt minden szezon előtt cseréltem! Gyertyát nem cseréltem, szerintem az jó volt!Te akkor vetted meg tőlem amikor a 3. szezont kezdtem volna, így előtte lecseréltem az olajat , szűrőt!A gumik, lánc , első kerék csapágyakat kb 1 hónappal az előtt cseréltem, hogy megvetted tőlem!Szelep hézag állítást akkor terveztem mikor megvetted, de ezt mondtam is Neked, hogy érdemes lenne megcsináltatni!Én a 2 év alatt kb. 6 ezer km tettem bele, szóval nem sokat használtam , ezért is adtam el!Azt , hogy valós e benne a km nem tudom, én biztos nem tekertem vissza , de ,hogy akitől én vettem az vissza állította az lehetséges. Úgy gondolom, hogy elképzelhető hogy ennyi van benne, mert korához képest szerintem nagyon jó állapotban van.Más részről viszont kb évente 2000 km tettek bele olasz barátaink , ami azért furcsa, bár mikor megvettem centi vastagon állt rajta a por , szóval szerintem egy pár éve nem használták.Azért az is furcsa , hogy amikor én vettem a motort úgy emlékszem 46 ezer körül volt benne, és haverom is szinte pont ugyan ennyivel vette a Vfr- t meg sok behozott vfr-be ennyi van ami érdekes szerintem!
15 may 20ezerért már kapsz 929-es hátsó gátlót. Kb ennyiér fogják felújítani is. Szerintem a 929-es verzió annyiban jobb, hogy:
1: úgyis szét kell szedni a motort, akkor nem mindegy?
2: valamennyivel keményebb a rúgó benne.
3: szép sárga :)
amiben rosszabb:
1: barkácsolni kell hozzá egy új U vasat a régi helyett.
1/a: vagy a régit szétbontod, és akkor csak egy hosszabb csavar kell bele. (én ezt választottam)
2: állítgatni kell közdarabokkal/alátétekkel. Mondjuk ez jó is, mert meg lehet emelni a seggét, amitől kanyarban jobb lesz.
igaz ezt a gyárinál is meg lehet csinálni.
3: gáztartály pont a hátsó leömlőknél fog menni. itt érdemes hővédő-bandázst rakni a leömlőkre.
Köszönöm a segítséget. Annyit fogok rá áldozni, amennyit csak kell hogy jól érezzem magam a gépen. Ha plusz élményt ad mert motorozhatóbb lesz pályán is, akkor nem fogom sajnálni rá a lét, max. gyűjtögetni fogok. Nem baj ha csak jövőre tudom megcsinálni, nem hajt a tatár. Mégegyszer köszi a segítséget!
befújta a szél a havat a tetőn keresztül, hullámpalák között van 3-4mm hézag amin bejött a hó
Gondolom mindenki motorozik ebben a "jóidőben"..?!
megint megnéztem az onboard-os részt...
megint konstatáltam magamban, hogy
megint kell egy 400as gép...
megint nosztalgia-time van...
megint nem lesz pénzem venni egyet...
megint szomorú vagyok
Mindez az 5. gen vfr-nél érvényes.
Érdeklődve várom, mi lesz a tapasztalatod :)
Ajánlom a 8-as és 10-es hsz-t figyelmedbe.
Mondtam én, hogy van valami kánya a 954-el.
Még a tartály mérete is egyforma.
Tuti van valami szopás a 954 gátlójával.
Vagy a gáztartály ér bele a leömlőbe, mert a formája más.
Elfelejtettem
Egy kicsit régebbi kivitel nem érdekel...? Az enyém eladó....
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Én is lecseréltem, mert törött volt, illetve mert MPH-ban mért, amitől viszkettem. Igaz, nekem fölfelé csal most, mert a 40.000 MPH-t mutató órát cserélet egy európaira, ami 78.000-et mutat
A motor 2 évet volt nállam, amikor megvettem kicseréltem benne a légszűrőt ,meg természetessen olajat , olajszűrőt, fék olajat.Olajat, szűrőt minden szezon előtt cseréltem! Gyertyát nem cseréltem, szerintem az jó volt!Te akkor vetted meg tőlem amikor a 3. szezont kezdtem volna, így előtte lecseréltem az olajat , szűrőt!A gumik, lánc , első kerék csapágyakat kb 1 hónappal az előtt cseréltem, hogy megvetted tőlem!Szelep hézag állítást akkor terveztem mikor megvetted, de ezt mondtam is Neked, hogy érdemes lenne megcsináltatni!Én a 2 év alatt kb. 6 ezer km tettem bele, szóval nem sokat használtam , ezért is adtam el!Azt , hogy valós e benne a km nem tudom, én biztos nem tekertem vissza , de ,hogy akitől én vettem az vissza állította az lehetséges. Úgy gondolom, hogy elképzelhető hogy ennyi van benne, mert korához képest szerintem nagyon jó állapotban van.Más részről viszont kb évente 2000 km tettek bele olasz barátaink , ami azért furcsa, bár mikor megvettem centi vastagon állt rajta a por , szóval szerintem egy pár éve nem használták.Azért az is furcsa , hogy amikor én vettem a motort úgy emlékszem 46 ezer körül volt benne, és haverom is szinte pont ugyan ennyivel vette a Vfr- t meg sok behozott vfr-be ennyi van ami érdekes szerintem!
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat futómű ügyben. Már bátran bele merek vágni az átalakításba.
954 = 14.6kg/mm
Ennyi a különbség a két rúgó között.
Itt minden le van írva.
1: úgyis szét kell szedni a motort, akkor nem mindegy?
2: valamennyivel keményebb a rúgó benne.
3: szép sárga :)
amiben rosszabb:
1: barkácsolni kell hozzá egy új U vasat a régi helyett.
1/a: vagy a régit szétbontod, és akkor csak egy hosszabb csavar kell bele. (én ezt választottam)
2: állítgatni kell közdarabokkal/alátétekkel. Mondjuk ez jó is, mert meg lehet emelni a seggét, amitől kanyarban jobb lesz.
igaz ezt a gyárinál is meg lehet csinálni.
3: gáztartály pont a hátsó leömlőknél fog menni. itt érdemes hővédő-bandázst rakni a leömlőkre.