Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az kár.
kiderült, hogy nem slip-on...
nálunk belepte a hó a motort benn a garázsba
befújta a szél a havat a tetőn keresztül, hullámpalák között van 3-4mm hézag amin bejött a hó
ahogy mondod, felcsaptam rá egy ekét és azzal takarítom a havat az utcában
Üdv mindenkinek..!
Gondolom mindenki motorozik ebben a "jóidőben"..?!
Mennyiért?
érdekel valakit egy olyan titán dob mint az enyém?
jónak ígérkezik
Betettem. Igaz még ki nem próbáltam. Sietnem kellett haza mer várt a postás. Holnap meghúzom a csavarokat és megnézem hogy működik. A közdarabot meg kell újat csináltatnom mert elbaszták a rádiuszt és a szöget maráskor.
http://www.sportmotor.hu/motor...
megint megnéztem az onboard-os részt...
megint konstatáltam magamban, hogy
megint kell egy 400as gép...
megint nosztalgia-time van...
megint nem lesz pénzem venni egyet...
megint szomorú vagyok
Írja, hogy a 929-é 4mm-el hosszabb, valamint a 954-en nagyobb a gáztartály, és vagy túl közel van a leömlőhöz, vagy az akksitartóba ér bele.
Mindez az 5. gen vfr-nél érvényes.
Érdeklődve várom, mi lesz a tapasztalatod :)
Na majd a jövö héten kicserélem és megmondom hogy mi a helyzet vele. Képekről nézve a 954 és 929 tök egyforma. A csillapítás állító is ugyanott van mindegyiken.
Na, pont erről az oldalról néztem az infót én is.
Ajánlom a 8-as és 10-es hsz-t figyelmedbe.
Mondtam én, hogy van valami kánya a 954-el.
Neem. Tök egyforma a kettő. Csak a rugóerőben van különbség.
Még a tartály mérete is egyforma.
Jaaa, csak asszem a 954 alsó csavarja másik irányba néz. Vagy a gáztartály? Vagy mindkettő... Nem tudom már. Valami miatt jobb a 929-et belerakni, az biztos, nem véletlen azt raktam én is a gépbe.
Tuti van valami szopás a 954 gátlójával.
Vagy a gáztartály ér bele a leömlőbe, mert a formája más.
Elfelejtettem
Helló!
Egy kicsit régebbi kivitel nem érdekel...? Az enyém eladó....
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Használt motornál egyszerűen nem mérvadó a km. állás. 20 perc kicserélni egy km órát akármilyen bontott gyári órára.
Én is lecseréltem, mert törött volt, illetve mert MPH-ban mért, amitől viszkettem. Igaz, nekem fölfelé csal most, mert a 40.000 MPH-t mutató órát cserélet egy európaira, ami 78.000-et mutat
Helló Gregory!
A motor 2 évet volt nállam, amikor megvettem kicseréltem benne a légszűrőt ,meg természetessen olajat , olajszűrőt, fék olajat.Olajat, szűrőt minden szezon előtt cseréltem! Gyertyát nem cseréltem, szerintem az jó volt!Te akkor vetted meg tőlem amikor a 3. szezont kezdtem volna, így előtte lecseréltem az olajat , szűrőt!A gumik, lánc , első kerék csapágyakat kb 1 hónappal az előtt cseréltem, hogy megvetted tőlem!Szelep hézag állítást akkor terveztem mikor megvetted, de ezt mondtam is Neked, hogy érdemes lenne megcsináltatni!Én a 2 év alatt kb. 6 ezer km tettem bele, szóval nem sokat használtam , ezért is adtam el!Azt , hogy valós e benne a km nem tudom, én biztos nem tekertem vissza , de ,hogy akitől én vettem az vissza állította az lehetséges. Úgy gondolom, hogy elképzelhető hogy ennyi van benne, mert korához képest szerintem nagyon jó állapotban van.Más részről viszont kb évente 2000 km tettek bele olasz barátaink , ami azért furcsa, bár mikor megvettem centi vastagon állt rajta a por , szóval szerintem egy pár éve nem használták.Azért az is furcsa , hogy amikor én vettem a motort úgy emlékszem 46 ezer körül volt benne, és haverom is szinte pont ugyan ennyivel vette a Vfr- t meg sok behozott vfr-be ennyi van ami érdekes szerintem!
Sziasztok!
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat futómű ügyben. Már bátran bele merek vágni az átalakításba.
Én 954 es rugostagot vettem. Sugo-tol 15K -ért.
929=15.3kg/mm,
954 = 14.6kg/mm
Ennyi a különbség a két rúgó között.
Itt minden le van írva.
15 may 20ezerért már kapsz 929-es hátsó gátlót. Kb ennyiér fogják felújítani is. Szerintem a 929-es verzió annyiban jobb, hogy:
1: úgyis szét kell szedni a motort, akkor nem mindegy?
2: valamennyivel keményebb a rúgó benne.
3: szép sárga :)

amiben rosszabb:
1: barkácsolni kell hozzá egy új U vasat a régi helyett.
1/a: vagy a régit szétbontod, és akkor csak egy hosszabb csavar kell bele. (én ezt választottam)
2: állítgatni kell közdarabokkal/alátétekkel. Mondjuk ez jó is, mert meg lehet emelni a seggét, amitől kanyarban jobb lesz.
igaz ezt a gyárinál is meg lehet csinálni.
3: gáztartály pont a hátsó leömlőknél fog menni. itt érdemes hővédő-bandázst rakni a leömlőkre.
Köszönöm a segítséget. Annyit fogok rá áldozni, amennyit csak kell hogy jól érezzem magam a gépen. Ha plusz élményt ad mert motorozhatóbb lesz pályán is, akkor nem fogom sajnálni rá a lét, max. gyűjtögetni fogok. Nem baj ha csak jövőre tudom megcsinálni, nem hajt a tatár. Mégegyszer köszi a segítséget!
az a 2es nem tudom miként került oda :)
Ha rugóállandóról beszéltek, akkor az kg/mm. Még inkább N/mm de a kg-t jobban értjük. :)