Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nem érdekel valakit láncspannoló?
Meg van 4 tüském a hátsó kerékhez, de ez 400-hoz való.
Legyen 2, de én nem érzem.

sanyi:
semmi sincs ott sem, legalábbis az enyémben nincs.
ez egy V motor, valahol kezdetleges injektorral. nem szeret 2500 alatt lenni... mint egyik V sem.
Mondjuk kb 65 km/h-tól indul a diagram.....De azért kíváncsi lennék mi van az alatt is...?
"Istebnek" vagytok..Ago-val együtt....Én írtam rosszul...Nem luk van benne....

De igazatok van ...még egyszer ...én fogalmaztam rosszul
Tehát arra "kicsi" kis lukra gondoltam..amikor egy városból gyorsítanál 50-ről 6.-ban... ( mikor néha 2-t is vissza kell pakolni, hogy ne csapkodja a láncot )Így jó lesz a szőrszálhasogató URAK-nak...
FireBlade,

Azt az 1LE-t?!
link
én nem nagyon látok itt lukat.
ami meg ott a legalján van, azt sose éreztem megmondom őszintén :)
Csak a barátom 150km-re lakik tőlem akié a VAS..úgyhogy nem tudom mikor lesz hosszabb" teszt"...Remélem minél hamarabb..
Ha lesz tapasztalatod erről az oldaláról is feltétlenül írd meg! Talán két hét múlva végleg jön a tavasz.
Ahhoz sokkal többet kellett volna mennem vele, hogy HATÁROZOTT választ adjak rá....De máshogy billen és kanyarodik egy picit, Hogy ez most hátrány a, vagy előnye....í, Egy hosszabb , kanyargósabb tesz majd eldönti....ha végre elmúlna ez a rohadt rusnya időjárás..
Jobban is fordul? A futómű is jobb?
Szia DRÓTI!
Köszi szépen az infót.
További szép napot és már jó időt kívánok.
Szia!
Az óra melletti két gombot egyszerre tartsd benyomva amíg villogni nem kezd, utána már tudod állítani.
üdv mindenkinek.
mostanában vettem egy rc-46 ot,és nem tudom beállitani a müszerfalon lévő órán az időt.legyetek szivesek segiteni ebben.
előre is köszönöm.
Sziasztok RÉGEBBI VFR 750 Rc 24 re való kormánycsutkáim és egy rendszámtáblatartó konzolom van eladó!Akit érdekel az hivjon fel vagy irjon ide vagy emailt!

0620/9112724

balukapitany86@freemail.hu

üdv
Jobban reagál a gázadásokra..jobban is húz egy hangyapöcsnyivel..Meg szerintem kis fordulaton nincs az a lánccsapkodás....Van ott is egy kis nyomaték -luk...de nem akkora mint az Fi-nél.És szerintem még a súlypontja is másabb.....
Nem nagyok a különbségek..de azért szerintem észrevehető...bár nem vagyok egy nagy TESZTELŐ....de azért már egy pár motornmegfordultam...
Szia!
Hogy érted hogy finomabb a V-tec?
Engem is érdekel mi a különbség mert még nem volt alkalmam kipróbálni a V-tec-et.
( Nekem is Fi van, de tetszik a V-tec formája.)
Mindig is jobban tetszett a Vtec formája ...alakja..., a kipufogó az ülés alatt....a műszerfal.
Mikor vettem az Fi-t akkor még nem volt pénzem Vtec-re....Az Fi-t is alig tudtam megvenni...Most SAJNOS van rá pénzem( vagyis ki tudnám pótolni) ..de elkótyavetyélni nem akarom az Fi-t....inkább megmarad.Mivel nagyon szép állapotban van, jó a motorja, jó a fogyasztása,,,,Szóval ezzel is nagyon meg vagyok elégedve.....
DE.....
Volt szerencsém 2-3 hete kipróbálni egy Vtec-et....a barátom vett egy 2004-es ABS -es gépet..A két motornak Fi-Vtec ....köze nincs egymáshoz...mármint motorikusan..Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Fi rossz, hanem azt , hogy a Vtec finomabb SOKKAL...
Néztem a hahu-n haogy vtekre cserélnéd a vasat...ezt aztán tényleg nem értem.....azon kívül hogy modernebb ruhája van mi lenne a különbség?
Azzal nem lehet " óvatosan"...
Csabikaaaa :) szép lett az XX :) pedig 2 vfr-el csapathattuk volna...
Szia
igen rakok majd,de egyenlöre nincs idöm foglalkozni vele.2004-es,40ezerrel.Kicsit félek töle de majd ovatossan kezdem a szezont
:o állat :D mikori évjárat, képet teszel fel róla?
Szia köszi a segítséget nem mentem bele a motorba.Helyette egy xx-t vettem.
Na, ma sikerült megjavítanom a fordulatszámmérőt. A hiba oka az volt, hogy beköltözött egy pók a műszerbe, ott készített egy fészket, majd mint aki jól végezte dolgát, elhalálozott . A teteme, és a tapadós fészek együtt meg lefogta a mutatót mozgató mágnest. Nem örültem, mert nagyon nehéz volt kiszedni úgy, hogy ne tegyem tönkre.
Mondjuk az az előnye megvolt, hogy ki tudtam takarítani belülről is, most szép tiszta. Még abszolválom az olajcserét, ellenőrzöm a guminyomásokat, lecserélem a fékolajakat, feltöltöm az akksit, és kész , indulhat a szezon.
nem kell a wingrack mert sikerült megvennem azt a tartót amit B.istvan árult itt pár héttel ezelőtt
már csak egy doboz kell, az nincs nálad eladó?