sanyi:
semmi sincs ott sem, legalábbis az enyémben nincs.
ez egy V motor, valahol kezdetleges injektorral. nem szeret 2500 alatt lenni... mint egyik V sem.
"Istebnek" vagytok..Ago-val együtt....Én írtam rosszul...Nem luk van benne....
De igazatok van ...még egyszer ...én fogalmaztam rosszul
Tehát arra "kicsi" kis lukra gondoltam..amikor egy városból gyorsítanál 50-ről 6.-ban... ( mikor néha 2-t is vissza kell pakolni, hogy ne csapkodja a láncot )Így jó lesz a szőrszálhasogató URAK-nak...
Ahhoz sokkal többet kellett volna mennem vele, hogy HATÁROZOTT választ adjak rá....De máshogy billen és kanyarodik egy picit, Hogy ez most hátrány a, vagy előnye....í, Egy hosszabb , kanyargósabb tesz majd eldönti....ha végre elmúlna ez a rohadt rusnya időjárás..
üdv mindenkinek.
mostanában vettem egy rc-46 ot,és nem tudom beállitani a müszerfalon lévő órán az időt.legyetek szivesek segiteni ebben.
előre is köszönöm.
Sziasztok RÉGEBBI VFR 750 Rc 24 re való kormánycsutkáim és egy rendszámtáblatartó konzolom van eladó!Akit érdekel az hivjon fel vagy irjon ide vagy emailt!
Jobban reagál a gázadásokra..jobban is húz egy hangyapöcsnyivel..Meg szerintem kis fordulaton nincs az a lánccsapkodás....Van ott is egy kis nyomaték -luk...de nem akkora mint az Fi-nél.És szerintem még a súlypontja is másabb.....
Nem nagyok a különbségek..de azért szerintem észrevehető...bár nem vagyok egy nagy TESZTELŐ....de azért már egy pár motornmegfordultam...
Szia!
Hogy érted hogy finomabb a V-tec?
Engem is érdekel mi a különbség mert még nem volt alkalmam kipróbálni a V-tec-et.
( Nekem is Fi van, de tetszik a V-tec formája.)
Mindig is jobban tetszett a Vtec formája ...alakja..., a kipufogó az ülés alatt....a műszerfal.
Mikor vettem az Fi-t akkor még nem volt pénzem Vtec-re....Az Fi-t is alig tudtam megvenni...Most SAJNOS van rá pénzem( vagyis ki tudnám pótolni) ..de elkótyavetyélni nem akarom az Fi-t....inkább megmarad.Mivel nagyon szép állapotban van, jó a motorja, jó a fogyasztása,,,,Szóval ezzel is nagyon meg vagyok elégedve.....
DE.....
Volt szerencsém 2-3 hete kipróbálni egy Vtec-et....a barátom vett egy 2004-es ABS -es gépet..A két motornak Fi-Vtec ....köze nincs egymáshoz...mármint motorikusan..Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az Fi rossz, hanem azt , hogy a Vtec finomabb SOKKAL...
Na, ma sikerült megjavítanom a fordulatszámmérőt. A hiba oka az volt, hogy beköltözött egy pók a műszerbe, ott készített egy fészket, majd mint aki jól végezte dolgát, elhalálozott . A teteme, és a tapadós fészek együtt meg lefogta a mutatót mozgató mágnest. Nem örültem, mert nagyon nehéz volt kiszedni úgy, hogy ne tegyem tönkre.
Mondjuk az az előnye megvolt, hogy ki tudtam takarítani belülről is, most szép tiszta. Még abszolválom az olajcserét, ellenőrzöm a guminyomásokat, lecserélem a fékolajakat, feltöltöm az akksit, és kész , indulhat a szezon.
Meg van 4 tüském a hátsó kerékhez, de ez 400-hoz való.