Ja és ezek csak az európai modellek. Az amerikai modellek leginkább matricázásban térnek el. Ott nincs VFR felirat, ott a faridomon van egy Interceptor felirat, ugyanabból az anyagból mint az európai modellnél a VFR felirat. Plusz azt hiszem 2007 ben volt egy 30. jubileumi kiadású festés, valamint ott van matt fekete verzió is.
2004-2005-ben már az új dombornyomott ezüst vfr matrica van (ami csak az oldalidomon van, nem nyúlik bele a fejidomba, és csak gyáriban lehet megvenni, utángyártani lehetetlen) Ezüst felnikkel, ezüst, kék (nem egyezik meg a 2002-03 évjárat szinével, mert ez az un Pear Heron Blue), és piros szinekben.
2006 tól fehér indexekkel, ezüst felnivel, ugyanazzal a matricával ami a 2004-05 ös éveknél is volt, viszont a színeknél megjelent az új bordó szín, maradt az ezüst és a kék.
2008 ban eltűnt az ezüst szín, helyette egy sötétszürke szín lett.
2009 ben a fekete szín helyett megjelent az új gyöngyház fehér, fekete kombinációval, fehér felnikkel, maradt a sötétszürke és a bordó szín, de arany színű felnikkel. 2009
Valamelyik évtől (valószínűleg 2009 től de ebben nem vagyok biztos), a váz is fekete színű volt, valamint azt sem tudom pontosan melyik évtől voltak a fék és a kuplung olajtartályai ezüst színűek.
Egyébként mindezek után lehetne nézni google-n, ha ide idetaláltatok, akkor gondolom ez sem okozna nagy nehézséget.
Hopp most nézem, hogy ez nem is gyári dob, hanem vmi sportdob. Oldalrol hirtelen gyárinak tűnt. Viszont azt is most nézem hogy ez nem is 2006os hanem 5ös, de az indexek meg átlátszóak.
Ennél sem ártana rákérdezni, hogy most mi is van.
Hát ha jobban megnézed ennek sincs az oldalán semmiféle VFR felirat/matrica, valami oknál fogva ennek is festve volt az oldala. Viszont ez már ténylegesen 2006 os modell, a fehér indexekből és a szál-csiszolt kipufogóból kiindulva. Én még mindig jobban preferálom azt amelyiket én linkeltem neked. Egy hátsó doboz, plusz a konzol 50ezer plusz, egy kipufogó szett 100 ezer körül van.
Hű köszi jól jön a segitséged én nem értek hozzá ennyire mint ti http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_a_legjobb_aron-6
592608
Én még ezt nézegettem.
Bizony ám, hogy ez a matrica nem gyári, még csak nem is hasonlít rá, hát még ha ott is lenne ahol gyárilag van: 2005ös vtec
Másik dolog, hogy 2006/6 havinak írják a motort, de 2006 tól már fehér indexek voltak a motoron, valamint a kipufogó is szálcsiszolt, nem polírozott. Nagyon valószínűnek tartom, hogy ugyan 2006 ban lett forgalomba helyezve a motor, de ez bizony 2005ös. (az enyém is papíron 2004es, de alvázszám meg kinézet szerint 2003 as). Az hogy 4 ezer körül megtorpan azt nem tudom mi lehet, ennek a motornak a tulajdonsága (vtec, változó szelepvezérlés), hogy 6800 as fordulatszám ig csak hengerenként 2, összesen 8 szelep végzi a dolgát, e fölött a fordulatszám fölött pedig hengerenként 4, összesen 16 szelep.
Ahogy pedig a multkor is írtam, ezeket olvasdd át: 2003as teszt 2006os teszt
Itt leírják részletesen mik a motor tulajdonságai, és az utóbbinál, mik azok a változások amik a 2006os évtől vannak.
A teleszkóp szimering folyás arra enged következtetni, hogy a motorban nem 32 ezer km van, hanem jóval több. Én 33 ezer kilométerrel vettem az enyém, első tulajdonostól, beletettem már 10 ezret és még most sem folyik. (vagy a kilométer valós, csak ahogy azt már korábban említettem az idomfestésből következtetve egy igen nagy bukás utáni helyreállításrol van szó) Meg kell tőlük kérdezni nyíltan.
Tekintve ezeket és azt hogy ez még jóval többe fog kerülni mire a forgalmi a kezedbe kerül én másik után néznék.
Ez nem is néz ki olyan rossznak így képről: link
Ez már magyar papiras, műszakira sem kell vele egyböl rohanni, szezont még kibírja, dobozt is kapsz hozzá, meg sportdobot is. Még alkudni is lehet sztem belőle.
Nekem is Wilbers van elöl. A hátsóra azért írtam több variációt, mert mindegyikkel jó eredményt lehet elérni. Itt az a kérdés, hogy mennyit tudsz rá áldozni.
Sziasztok!
köszi a segitséget.A képen tényleg ugy néz ki mintha különbözö szinü lenne de nem az láttam élöben(ez a matrica nem gyári?).Amit észre vettem rajta hogy olyan 4000 körül van egy megtorpanása.ez normális?A teló szimering szivárog az nemtom mennyibe kerül.
Sanyi annyit tegyél már meg nekem, hogy a karbantartási időpontokat, meg azt, hogy mi mikor volt cserélve írd már le légyszives. Szerinted tényleg annyi kilométer volt a gépben, mint amennyi az órában van? Mennyi van a gumiban, a láncban, szelepállítás mikor volt, gyertya volt e cserélve stb... Megköszönöm a segítséget.
Elmúlt nyáron belecsavartam jópár kilcsit. Igaz, minden reggel a Hungárián szívtam a dugóban és éjjel vissza hullafáradtan, de jó volt! Asszonnyal is motoroztunk egy nagyot. Még egy kormánycsapágyat kell cserélni és akkor elméletileg minden sínen lesz. Talán egy szivargyújtó aljzatot építek még a fejidomhoz, illetve még egyedi oldaldobozokat akartam rá faragni. Majd meglátjuk mit dob ki a gép :)
A lakkozást lehet, hogy idén megpolírozom. Kicsit narancsos egy jópár helyen, de tavaly nem akartam már vele szüttyögni.
Kocsi vásárlást ne is említsd. Meg akarok válni a benzinfaló szörnyemtől, de akik jelentkeztek, valahogy elhaltak útközben és nem jelentkeznek...a baj az, hogy kinéztem, hogy mi lenne helyette, de ahhoz el kellene passzolni a tankot
Helló kolléga!
Alakulgat már a gép, vagy inkább még mindig? :)
Sose lehet abbahagyni a szépítgetést!
Kíváncsian várom a képeket a kipufról!
Jó motorozást az idei nyárra is!
Szia Gregory!
Nem is gondoltam, hogy komoly átalakításon esne át a motor, kár volna azt az időtlen szépséget elrontani :) De tudom, hogy ilyen kisebb apróságokkal mindig lehet szépíteni a motoron, meg jó érzés az embernek amikor kicsit hozzá tesz a géphez, és utána büszke magára, hogy benne van a saját keze munkája, ezzel én is így voltam! Felnicsíkon én is agyaltam, csak nem tudtam dönteni mi nézne ki jól rajta, de fekete színűre gondoltam, HONDA felírattal.A fokozat kijelzőt innen rendeltem: http://www.agomotors.hu/websho...
A használati útmutatót, meg innen le tudod tölteni, végül is ugyan ez van meg nekem is, csak még kaptam egyet a kábel köteg bekötéséhez is, de ez a lényeg: http://www.agomotors.hu/downlo...
Elméletileg van rajta még garancia is, ha esetleg baj van vele, elküldöm a számlát Neked!
Egyébként a ledes lámpák fent vannak még a mocin?
Azóta se vettem még semmit, ahogy akkor is mondtam, azért adtam el mert autót akarok, venni de még azóta se alakultak úgy a dolgok sajnos, hogy épkézláb kocsit vehessek, mindig másra kell a pénz!
Majd tegyél fel képeket róla, kíváncsi vagyok rá, hogy fog kinézni :)
Sok balesetmentes kilométert az idei évre is! :)
Szia Kozmax!
Nagyon köszönöm a tanácsot. Megfogadom és beruházok egy futómű fejlesztésre. Érdemes más típusú hátsó gátlóval próbálkozni, vagy szerezzek be új VFR gátlót? Előre esetleg nagyobb rugóállandójú Wilberst tegyek vastagabb teló olajjal? Remélem nem fogok mellé és elsőre sikerül beletalálnom.
A motor valami oknál fogva fényezve volt, a fejidom és a két oldalidom fényezése nem gyári (ezt mondjuk a VFR feliratbol kapásbol meg lehet állapítani).
Ha elmész személyesen megnézni, nézd meg hogy a farokidom legvégében felül az ülés mögött van-e Honda matrica/felirat. Ha nincs akkor az is festve volt. Legjobb ha rákérdezel, hogy volt e törve, gyanítom, hogy nem jókedvéből fényezte át az illető.
Amennyiben becsületes a gazda, akkor elmondja, hogy mi történt pontosan vele. Ha van rá mód nézz bele az idomok mögé, teszteld le, hidegen, melegen. Keress olajfolyásra való jeleket, nézd meg az első telók szimeringjeit. Az olajdeknin (jobb oldalon) nézz szét közelebbről, hátha találsz árulkodó karistolásokat. A kipufogó aljánál is (a motor legalján) is szétnézhetsz.
Mást hirtelen nem tudtam róla leírni, egyébként így kép alaján, mégha festve is volt egyben van. Várom majd a beszámolód, ha megtekintetted élőben a gépet.
Szia Sanyi. Átalakításról szó sincs. Nem akarom szétszedni, vagy stunt rider-esíteni, vagy choppert csinálni belőle. Láttam már vad dolgokat. Csak a gyári sportos optikáját szeretném neki megadni. Üléspúp, ha lehet gyári, sportosabb kémény, max valamilyen felnicsík. De abban már nem vagyok biztos. Most a doboztartót leszedtem, így stabilabban megy autópályán. Egyébként a tavalyi szezont hűságesen végigcsinálta. A kormánycsapágyat kellett cserélni, ezzel megszűnt a kis sebességnél tapasztalt makrancos fejrázása. Most megy majd olajcserére, lesz karbi szinkron, meg a szelepeket is leellenőriztetem. Egyenlőre beférkőzök a szervízbe, hogy ellessem a tudományt... A fokozatkijelző papírja érdekes lehet. Nálam normálisan működik. nem ment el még belőle a tudomány egyszer sem. Te vettél valamilyen gépet azóta? Vagy 4 kerék lett belőle?
Első rúgó csere, hátsó gátló csere, vagy félujjit, vagy csere.
Plusz az enyém meg van emelve a hátulja, így még jobban fordul.
Sajnos az előbb felsorolt alkatrészek is elfáradnak.
Szia Kozmax!
Várom a tanácsaod, hogy akkor mit lehet tenni. Az biztos hogy sportmotoron nem ér le, pedig mélyebbre döntöm. Ez túl hamar lent van még csavar nélkül is, és már a fele elfogyott a csimmám oldalával együtt. Rendesen kiülök a kanyarban, nem a motort tolom le, de a szűk fordulókban úgy érzem lehetne gyorsabban menni ha feljebb lenne a tartó. Nincs lóvé sportmocira is , és az idő nagyobb részében utassal túrázom, ezért ebből szeretném a legtöbbet kihozni. A csatolt képen már leér, pedig itt még rá kellene húzni kicsit ( szerintem). Vagy velem van a baj? A képeiden látom hogy borogatod rendesen, neked nem ér le?
Válaszodat előre is köszi.
929-esé tuti jó az rc46ba. az van az enyémben is:)