Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na az király vfr-re való vagy egyedi megoldás?
feszültségszabályzó szokott elromlani de valószínű hogy már kicserélték benne, más nem romlik el
Végre meglett a kémény a gépre:) Kapott egy dögös BOS Karbon dobot. Hamarosan tolok fel képet is!
Üdv én e-bay-en vettem kb 2 árán vettem a 4-et postával együtt Kétnapja jött meg az indító relém 5,5e ft-ba állt meg,érdemes szétnézni
Bocs a reklámért, de hátha érdekel valakit: wilbers rugó
Miért ne lenne jó? Persze, hogy jó csak belevaló legyen. Inkább vegyél iridiumosat mert nem kell 2-3 évente szétszedni érte a motort. Én a vateráról vettem féláron mint a boltban. Keress rá mert megéri.
Sziasztok!
Bocs hogy idepofátlankodok, de érdeklődni szeretnék.
Lehet hogy lehetőségem lenne venni egy 99-es VFR-t, 50.000 km-el.
Van ennek a gépnek típushibája? Mire kell figyelnem az általános dolgokon kívül?
Milyen fogyasztást várhatok tőle? Kényelmes?
ok köszi akkor asszem csere.
érdemes irridiumosat belerakni , többet el lehet vele menni vagy jó a sima is?
A szervizkönyve szerint 12000km-enként.
tekintve, hogy a vfr 2 főtengely-fordulatonként egyszer gyújt, szerintem a sima gyertya is kibír minimum 20ezret.
irídium meg olyan 45-50 között legalább... vagy 60...
üdw!

megtudja nekem valaki mondani hogy hány kilóméterenként kell gyertyát cserélni 800 fi-n?
Nem...nem mondom , hogy nem vegyél Vtec-et..
Csak ha esetleg Fi is érdekel..Most nagyon gondolkodóba estem az eladással kapcsolatban..!
nem tom, de akkor a vtr-en miért a nagy van? pedig abba talán meg kevesebb olaj is megy.
én elgondolkodtam rajta. ha ki tudom vinni a motort magammal, akkor ott kellhet egy ilye módosítás.
városi araszolgatásnál nyáron szerintem itt sem jönne rosszul. tekintve, hogy a vízradiátorok 40-es sebességig kb 0-t hűtenek.
Szia hosepandur.
Én ezt javaslom neked:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-6610851
T
ele van extrával, 3 doboz, túra kormány stb...
Már nincs meg, megváltam tőle. Nagyon hiányzik, imádtam. Sajnos meg kellett válnom tőle. Egyszerűen annyira nem használtam, hogy észszerűtlen volt fenntartani. Ezért a kategóriaváltás. Bízom abban, hogy két személlyel több időm és lehetőségem jut motorozni.
Nem, nem mindenáron. Ne akarjak?
Ha én méretezném (ez a szakmám), akkor a legmelegebb külső hőmérsékletre választanám ki a hűtőt. (nyilván a dolog azért ennél összetettebb) Gondolom a Hondánál sem csinálják ezt másképp. Akkor meg miért kellene jobban hűteni?
jobban hűti az olajat.
hűvösebb olaj meg jobban elveszi a hőt azokról a területekről amikről el kell vinnie.
nyáron, 35 fokban, szerintem jó dolog.
mért jobb a nagyobb hűtő? versenyzésre való?
nemhiszem hogy extrém körülmények között használná valaki a motort
Most nézem, hogy Z750-ed van. Milyen masina, mit tudsz elmondani róla? Az 1000-es régi favoritom, szerintem nagyon zsivány egy paripa.
Minden áron Vtec-et akarsz venni..?
Lehetne, az első motoromat (sv 650) így vettem. A bukfencet persze csak a vétel után tudtam meg:)

Viszont nagyon megcsinálták, sosem volt semmi gondom vele.

Azóta felhívtam a kereskedést, ők maguk mondták hogy csúsztak vele, és azért festették ilyenre mert ez egy friss szín ebben az árkategóriában. holnap ránézek személyesen is. Meglátjuk. De azért az ilyen vételtől erősen tartok.

Viszont ha tudtok bármi megbízható vételt 1-1,2M körül, annak nagyon örülnék!
És ha faszán meg van csinálva akkor miért ne lehetne jó vétel? Ha szép a motorhang, működik rajta az összes elektromos berendezés, a kerekek 1 vonalban futnak stb...akkor meg miért ne lehetne egy jó vétel?
Jaja, ezen már én is gondolkodtam. 2008-tól van, nem?
Ja és a váznak is feketének kellene lennie ebben az összeállításban,jó eséllyel ez egy baleset utáni újjáépített gép!