Olajügyben szeretnék hozzászólni. Tavaly cseréltem olajat a gépben, előtte nem tudom milyen volt benne, de nagy változást nem észleltem, teljesen jól működik minden. Nos én ENEOS City-max SAE 10W-40 olajat tettem bele, aminek baráti az ára, az m0moto-nál 1790 Ft/l. Én nem járok pályázni (azért ezt hozzáteszem).
Nekem a Repsollal kigyorsításnál valamiért elcsúszott a kuplung. Aztán cseréltem lamellákat. De utánna is csúszkált. Viszont olajcsere után elhagyta. A kiszedett lamellákon sem láttam semmi rendellenesset. Ezért gondoltam, hogy az olaj miatt lehetett.
Én próbáltam a gyári ásványi olajat, és jó volt.
Viszont a Repsol sinteticotól csúszott a kuplung.
A Castrol Actevo xtrem már jobb volt. De szerintem az sem tökéletes. Ez volt nálam. De mint látod másoknál működött a Repsol is. A Motult még én sem próbáltam. De nagyon sokan dicsérik.
Bocsi!
Most látom, hogy rosszúl másolata a linket.
Nekünk az 1 misi egy picit sok lesz. Viszont a moci tényleg szép állapotban van! 900 000-be átt is kell íratni a gépet. Más különben SV 1000 S lesz helyette. Csak én próbáltam meggyőzni az illetőt, hogy ezzel a géppel jobban járna. Többre tartom az VTR-t mint az SV-t.
Sheriff,,ezt kukkold http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vtr_1000_sp-1_rc_51-598750
3 a gazdiját ismerem,2 éve van nála,,nem esett vele,nem pályázott,sem Kunmadaras,csak túrázgatni járt vele,de persze meg is tekergette a jobb fülét párszor ,De nem lehet belekötni az állapotába,,én is sokáig kerülgettem,,de én inkább 1 Vfr-t veszek,,az jobban illik hozzám
Figyu Sheriff,,,nagyon gyanús az a km óra állás,no meg kereskedésben van,, én azt mondanám nem foglalkozzatok vele,csak azért mert olcsóbb mint a többi VTR.Olyan 1 misi körül van az áruk,azzal kell számolni,,de ha érdekel tudok ajánlani egyet...
Elég távol esik tőlem. (336 km)
Ezért kérdeztem, hogy tud e róla valaki valamit.
A kérdés végül is az, hogy meg ér e ennyi pénzt?
Vagy, hogy ki talál valami hibát a képeken?
Valaki tudna valami infóval segíteni?
Egy ismerősöm szeretne mocit venni.
Ki is nézett magának egy 2001-es VTR 1000 SP-1-est.
Konkrétan ezt: VTR 1000 SP-1
Ha valaki tudna valami infót annak nagyon örülnék.
Köszönöm!
-1 elöl, ez volt az RC36I-en. Nekem tetszett, de én azzal sem utaztam hosszú autópályás szakaszokon.
Utcára ez még oké, nem túl drasztikus, de valójában túrázni, motorozgatni a gyári is teljesen jó.
Az elv amúgy az, hogy elöl 1 mínusz kb ugyanaz mint hátul 2-3 plusz. Csak utóbbi drasztikusabban változtatja a tengelytávot (lánchossz).
másik olajat még nem próbáltam
jó minden, váltó, kuplung
Viszont a Repsol sinteticotól csúszott a kuplung.
A Castrol Actevo xtrem már jobb volt. De szerintem az sem tökéletes. Ez volt nálam. De mint látod másoknál működött a Repsol is. A Motult még én sem próbáltam. De nagyon sokan dicsérik.
Most látom, hogy rosszúl másolata a linket.
Nekünk az 1 misi egy picit sok lesz. Viszont a moci tényleg szép állapotban van! 900 000-be átt is kell íratni a gépet. Más különben SV 1000 S lesz helyette. Csak én próbáltam meggyőzni az illetőt, hogy ezzel a géppel jobban járna. Többre tartom az VTR-t mint az SV-t.
De valamiért a link nem működik.
3 a gazdiját ismerem,2 éve van nála,,nem esett vele,nem pályázott,sem Kunmadaras,csak túrázgatni járt vele,de persze meg is tekergette a jobb fülét párszor ,De nem lehet belekötni az állapotába,,én is sokáig kerülgettem,,de én inkább 1 Vfr-t veszek,,az jobban illik hozzám
Ezért kérdeztem, hogy tud e róla valaki valamit.
A kérdés végül is az, hogy meg ér e ennyi pénzt?
Vagy, hogy ki talál valami hibát a képeken?
Egy ismerősöm szeretne mocit venni.
Ki is nézett magának egy 2001-es VTR 1000 SP-1-est.
Konkrétan ezt: VTR 1000 SP-1
Ha valaki tudna valami infót annak nagyon örülnék.
Köszönöm!
Egyébkén ajálom...:link
Utcára ez még oké, nem túl drasztikus, de valójában túrázni, motorozgatni a gyári is teljesen jó.
Az elv amúgy az, hogy elöl 1 mínusz kb ugyanaz mint hátul 2-3 plusz. Csak utóbbi drasztikusabban változtatja a tengelytávot (lánchossz).
Ti milyen olajat ajánlatok VFR-be szezonkezdésre?