a piacot ismerve,főleg,hogy tovább akarja adni,az óraállás miatt elszaladnak az emberek. Szerintem a gsr-t hamarabb eladja..
Ha megtartja nem rossz a csere..
Ha abból kiindulunk mennyiért vette csoki a sokkal idősebb gépét, akkor jutányosnak tűnik a csereajánlat. VFR-nél szerintem a kilométer eleve nem számít... féktárcsát sokkal hamarabb kell majd cserélni úgyis, minthogy a blokkhoz érdemben nyúlni kelljen
Nem húzod a gázt, nem eszik sokat...(megtalálod azt a fordulatszámot és utazósebességet ahol a legkevesebbet eszik, és ott használod)
Motorozol (húzod neki), sokat eszik. Nagyon egyszerű a képlet.
Nekem az ismerkedési fázis után a GS is 5-5,5 között evett... de volt 6,5 is néha. A Diversionnek meg az esetek többségében 6,5 a fogyasztása... de nem ritka a 7+ sem Kresz kompatibilisen biztos el lehet bármivel járni 5 liter körül... de ahhoz bőven elég 250 ccm is
Nem gondolom,hogy 5 liter alá lehetne vinni,ha meg lehet is annak mi értelme?akkor mehet az ember kocsival,vagy gyalog is
egyébként az eddigi tapasztalataim szerint a 400-1000 közötti motorok fogyasztása kultúrált használat mellett nagyjából megegyezik,plusz-minusz 1liter.Átlag 5-6liter ez lehet cibáláskor sokszoros,meg lehet kisérletezni,mennyi lehet a minimum,de nem erről szól a motorozás..
kőzépállványra teszed úgy,hogy az első kerék ne érje a földet. jobbra balra kormányzáskor zavartalanul kell forduljon. Ha már középen érezni némi ottmaradási kényszert ,akkor bizony illene cserélni..
Én is Boldog Új Évet kívánok mindenkinek,ha kicsit késve is
olvasgattam itt a kormánycsapágy hibákat és igazából nem tudom,hogy mi a jele annak.ha nagyon rossz.gondolom lóg az első villa,de van ennek valami előjele?ropog,szorul..bármi?
Cserére ajánlottak fel nekem egy 2004-es (nem ABS-es) VFR 800-at, svájcból behozott, de 1 éve már magyar okmányokkal rendelkező, szerviz könyv nélküli, 70.000km-rel, friss olaj, fékbetét, gumicsere, bukásmentes, szép állapotú, leo vince kipuval!
Kép róla: http://www.kephost.com/view3.p...
Dobozok nélkül adja, az plusz lenne, de nem akarok ráfizetni!
A csere tárgya részemről: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A kérdésem az lenne, hogy átíratással együtt (kb. 60e Ft) megérné-e nekem elcserélni 1 az 1-ben a motort, úgy, hogy még jól is járjak vele?
Mennyiért tudnám kb eladni ennyi km-rel a VFR-t?
Köszi előre is!
Már kinéztem a dobot, februári fizu után megveszem és felrakatom :)
Kezdek kicsit türelmetlen lenni :) Közben azt hiszem nálam is be fog csúszni egy kormánycsapágy csere, mert én tudom is, hogy kaki!
Van itt olyan ember aki viszonylag könnyű pilota 70kg alatt? :D:D kiváncsi vagyok hogy az fi-nek mennyi lehet a fogyasztása egy 65kilos pilotával :D azt hallom 6-7liter alá nem szeret menni a pl 98as fi :)
Ha megtartja nem rossz a csere..
Remélem az LSL importőr feljelent termék hamisításért és akkor majd meglátod, hogy pár 10KHUF-ért megérte-e kockáztatni mondjuk egy kis börtönt...
Nem húzod a gázt, nem eszik sokat...(megtalálod azt a fordulatszámot és utazósebességet ahol a legkevesebbet eszik, és ott használod)
Motorozol (húzod neki), sokat eszik. Nagyon egyszerű a képlet.
Nekem az ismerkedési fázis után a GS is 5-5,5 között evett... de volt 6,5 is néha. A Diversionnek meg az esetek többségében 6,5 a fogyasztása... de nem ritka a 7+ sem Kresz kompatibilisen biztos el lehet bármivel járni 5 liter körül... de ahhoz bőven elég 250 ccm is
még a tl1000 se evett ennyit..
tasa
egyébként az eddigi tapasztalataim szerint a 400-1000 közötti motorok fogyasztása kultúrált használat mellett nagyjából megegyezik,plusz-minusz 1liter.Átlag 5-6liter ez lehet cibáláskor sokszoros,meg lehet kisérletezni,mennyi lehet a minimum,de nem erről szól a motorozás..
köszi a segítséget!
Ha cibálod neki akkor biztos hogy zabálni fog, de akkor mindegyik zabál!
Nagyon szép a gsr
olvasgattam itt a kormánycsapágy hibákat és igazából nem tudom,hogy mi a jele annak.ha nagyon rossz.gondolom lóg az első villa,de van ennek valami előjele?ropog,szorul..bármi?
én kb 90 vagyok,de kényelmesen el lehet vele 5,5-6 literrel gurulgatni.
bár az enyémben van pc,lehet ezért..
Cserére ajánlottak fel nekem egy 2004-es (nem ABS-es) VFR 800-at, svájcból behozott, de 1 éve már magyar okmányokkal rendelkező, szerviz könyv nélküli, 70.000km-rel, friss olaj, fékbetét, gumicsere, bukásmentes, szép állapotú, leo vince kipuval!
Kép róla: http://www.kephost.com/view3.p...
Dobozok nélkül adja, az plusz lenne, de nem akarok ráfizetni!
A csere tárgya részemről: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A kérdésem az lenne, hogy átíratással együtt (kb. 60e Ft) megérné-e nekem elcserélni 1 az 1-ben a motort, úgy, hogy még jól is járjak vele?
Mennyiért tudnám kb eladni ennyi km-rel a VFR-t?
Köszi előre is!
Kezdek kicsit türelmetlen lenni :) Közben azt hiszem nálam is be fog csúszni egy kormánycsapágy csere, mert én tudom is, hogy kaki!