Igen jó döntés, nem fogod megbánni.
Viszont az előbb azt írtad, hogy minden tesztet, leírást elolvastál róla. Akkor ez nem egészen igaz, mert akkor azt is elolvastad volna, hogy tipushibája a fesz szabályzó, amit a legtöbb fi-n valószínűleg már orvosolt a gazdája egy utángyártott, megbízhatóbb fajtával.
Kezelhetőségröl meg annyit, hogy ez nem egy sportmotor, de lehet vele sportosan közlekedni.
már egy ideje figyelgetlek titeket...mivel következő vasnak egy 800fit szeretnék de nagyon :)
már csak azért is mert V4 és a jó öreg fogaskerejeset venném mivel az örök mint a nyomoruság :P és nem egy évre veszi az ember !
sokat, szinte az összes ugymond tesztet elolvastam róla más oldalakon is de egy két kérdé még felmerül bennem :D
fogyasztásra mit kellene tudnom róla?
alkatrész ellátottság? ára?
valami széria vagy tipikus problémák?
kezelhetősége?
Nem tom, de nekem az 580-as piros valahogy szimpatikusabb... nem kell szopni a külföldi papírokkal, stb. Árban kapásból ugyanott vagy, ha nem beljebb...
dobozt én is akartam, csak nem akarom eltorzítani a tökéletes formát
lehet hogy inkább használom tanktáskával meg hátizsákkal mert azt már nagyon megszoktam aztán ha mégis kevés lessz akkor jön a doboz
Arra értettem, hogyha a sisakot meg minden anyámkínját hozzáadsz az árához, akkor akkor az a pár százast is hozzá lehet már adni... amit kénytelen leszel benzinre költeni
Viszont az előbb azt írtad, hogy minden tesztet, leírást elolvastál róla. Akkor ez nem egészen igaz, mert akkor azt is elolvastad volna, hogy tipushibája a fesz szabályzó, amit a legtöbb fi-n valószínűleg már orvosolt a gazdája egy utángyártott, megbízhatóbb fajtával.
Kezelhetőségröl meg annyit, hogy ez nem egy sportmotor, de lehet vele sportosan közlekedni.