Hali!
Én előrre egyel kisebbet hátra egyel nagyobbat raktam ( 99-es évjárat) így 16:44 az áttétel. Ugyanazon a sebességen kb. 400-500-al forog többet a motor ami még semmi károsodást nem okoz. A fogyasztásom elenyésző mértékben nőtt ( nincs 1l a plussz százon). A végsebesség óra szerint jelentősen nőtt (280), de a gps szerint ugyanazt a végsebességet tudja amit eddig ( 244). A rugalmasság érezhetően jobb lett, jobban gyorsul és minden fokozatban dinamikusabb. A tiltást még 5.-ben is eléri, de a végsebességnél még a tiltás alatt marad 250/perc fordulattal a tiltáshatárnál. Összességében sokkal élvezhetőbb lett a motor, az elejére viszont vigyázni kell mert könnyen felszedi ha gyorsulgatsz. Én ajánlani tudom. A hosszabb áttétel nekem nem jött be. A vége nem lesz több mert ahhoz kevés a lóerő hogy a légellenállást leküzdje.
Üdv
Pöpec! Jöhet a kép a kész gépről is. Nekem a lakkozásom nem lett ilyen szép, de lehet, megpolírozom idény előtt és akkor csilli-villi lesz az enyém is ;)
Nos ez valóban egyszerű mint az egyszeregy, ha kisebb lesz a hátsó, akkor nagyobb végsebesség, kisebb nyomaték és fordítva. Hogy ez érezhető-e? Nemtom, pl sosem tudtam kihuzatni a végéig, erre nem alkalmas egy közút sem (legálisan). A nyomaték meg így is elegendő. Az zavaróbb, hogy alul zakatol rendesen, de ezt meg megszokja az ember.
Én full gyárit toltam rá mindenhová, ezzel remekül működik.
Szia!
Én tavaly cseréltem,hátra szerettem volna egyel kisebbet tenni(hogy ugyanazon az utazó sebességen kevesebbet forogjon a motor) de nem fért el mert a lánc hozzáért az agy pereméhez!
Tehát maradt a gyári áttétel, de szerintem ez a motor minden helyzetben tudja a dolgát így is,nem érdemes variálni.
Sziasztok! Lánc és lánckerék szett csere előtt vagyok, és nézegetve a lánckerekeket 3 különböző méret létezik. Kérdésem hogy valaki próbálkozott e már a lánckerekek cseréjével, de eltérő gyári méretet választott, és valóban lehet e érzékelni a változást (ha jól tudom egyik áttételnél alulról nyomatékosabb lesz, a másik végletnél meg a végsebesség tud elvben nőni de alul gyengébb.) van e tapasztalat ezügyben... Néztem a hondavfr fórumot találtam egy táblázatot de nekem kínai :(
Én a vaterán vettem anno gyárinak hirdetett csomitartót. Nem volt drága, és tényleg minden stimmelt, kiváló minőségben. Ha jól emléxem olyan 6k ft körül volt. Persze használtan.
Mit szenvedtem 3 éve (minden fórumon), hogyan tudnék használtan szerezni egy ilyen csomitartót platnival....... Persze, hogy nem sikerült szereznem használtan, ocóbban
Üdvözlöm a VFR-es társakat.A múlt héten sikerült vennem egy három dobozos tartó szettet,és kaptam vele még kettő darab valamit amire nem tudok rá jönni hogy mi lehet.Ha valaki tudna segíteni meg köszönném.
link Én ezt a motort venném meg - a kérdésedre válaszolva. Ha komolyan érdekli a cimborát a dolog akkor érdemes lenne a VFR Club Fórum "Eladó motorok" topikjában érdeklődni. Valószinűleg az ottani vifferesek szivesen segítenek neki, mert nagyobb rálátásuk van a felhozatalra. Szerintem a belinkelt gépet is ismerik.
Én előrre egyel kisebbet hátra egyel nagyobbat raktam ( 99-es évjárat) így 16:44 az áttétel. Ugyanazon a sebességen kb. 400-500-al forog többet a motor ami még semmi károsodást nem okoz. A fogyasztásom elenyésző mértékben nőtt ( nincs 1l a plussz százon). A végsebesség óra szerint jelentősen nőtt (280), de a gps szerint ugyanazt a végsebességet tudja amit eddig ( 244). A rugalmasság érezhetően jobb lett, jobban gyorsul és minden fokozatban dinamikusabb. A tiltást még 5.-ben is eléri, de a végsebességnél még a tiltás alatt marad 250/perc fordulattal a tiltáshatárnál. Összességében sokkal élvezhetőbb lett a motor, az elejére viszont vigyázni kell mert könnyen felszedi ha gyorsulgatsz. Én ajánlani tudom. A hosszabb áttétel nekem nem jött be. A vége nem lesz több mert ahhoz kevés a lóerő hogy a légellenállást leküzdje.
Üdv
VFR klub tagja vagyok és a motort bátran merem neked ajánlani ugyanis ismerem a gazdáját. Jobb motort keresve sem találhatsz iylen áron.
Telibe lett fényezve a gép és egy "új" kék színt kapott, itten egy kép... ha majd van rá igény és egyben van a vas teszek fel még képet...béke
Én full gyárit toltam rá mindenhová, ezzel remekül működik.
Én tavaly cseréltem,hátra szerettem volna egyel kisebbet tenni(hogy ugyanazon az utazó sebességen kevesebbet forogjon a motor) de nem fért el mert a lánc hozzáért az agy pereméhez!
Tehát maradt a gyári áttétel, de szerintem ez a motor minden helyzetben tudja a dolgát így is,nem érdemes variálni.