Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Ez a színkombináció 2007-ben nem létezett még!
Szervusz Hose.Én szerintem néz inkább egy olyan darabot,ami magánkézből való.Szépen mutat így képen,de mivel kereskedésben van,én abban nem bíznék.

Üdv.:Gaben
Sa ccra = saccra :)
Sziasztok!

VFR vásárlásra határoztam el magam, a szezon elején szeretném is megejteni. Érdekelne a véleményetek erről a szépségről: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800_v-tech-6617277
Sa
ccra sztem legalább 2-300e-vel ár alatt van. Ráadásul kereskedésből. Nem akarok meggyanúsítani senkit, de nem gyanús ez?

Köszönöm, üdv: Hose
úgy tudom, hogy az olajpumpa a hűtőn át tolja az olajat vissza a blokkba... én nem dugóznám le...

más: érdekes VFR mod
Ne haragudj érte, de remélem ezt tényleg csak kérdésnek szántad!
Szia Kozmax!

Igen erre jutottam én is.Leszedtem hozzá közben egy manualt és ahogy látom elég nagy precízséget igényel a lengéscsillapító.
Ezt rábízom a szerelőre asszem.
Féklégtelenítés,hogy megy ezeknél?Tudom,nem játék,de azért ezt megoldom..Sima "két körös" féknél már cseréltem olajat,de ilyen integráltat még nem csináltam..


Olaj témához hozzászólva;én ia a MOTUL 5100at használom és eddig nem volt vele problémám.Akcióban van most 9200ért 4L itt az aprók között..
A fék nem játék A dual miatt egy kicsit bonyolultabb.
Ha telot még nem szereltél, így gondolom akkor célszerszámod sincs hozzá. Elég hamar haza tudod vágni a felső becsúszószárakat.
Szerintem 3 óra munka díjnál sehol sem kérnek többet.
Sziasztok!
Ma mentem beindítani a gépeket idén először aztán nem a VFR750nek lett baja
Indítás közben a forrasztott olajhűtőből elkezdett csöpögni az olaj pont a forrasztásnál Francba!
Csak egy kérdésnek,tudom hogy kell az olajhűtő de mi van ha leszedem azt egy közcsavarral összekötöm így kiiktatom?A VFRel úgyis csak 600km mentem egész tavalyi évembe és idén se tervezek többet menni vele!Tehát csak kérdés?(igaz megint elviszem forrasztani azt kész 1500ft)
Sziasztok,

Előttem áll egy fékolaj,lengéscsillapító olaj,motorolaj és szűrő csere.
A motor részét még csak megoldom és a féket is lelégtelenítem,bár nem tudom 800FI-nél milyen sorrendben kell légteleníteni az integrált rendszer miatt,de a lengéscsillapító részhez még nem volt szerencsém.
Esetleg valakinek valami leírása erről,vagy ha csak azt tudja valaki,hogy mennyi olaj kell egy-egy csőbe és milyen már az is nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm a segítséget!
Motoros üdvözlettel.
Krisztián
Szerelő intézte ennek a vételét mert menet közben derült ki hogy gond van mikor a telókat vette ki olaj cseréhez.14 volt pink-től rendelte.
Az RMC-s cimbim hoz Proxot, nem tudom az milyen de remélem jó lesz. Te mennyiért vetted? Nagyvason 12.......
Szerelőm megmutatta a régit,látszott rajta az elmúlt 51e km most kúpgörgőset kapott
Most rendeltem meg a kormány csapágyat én ezzel kezdem a szezont és persze olaj cserével. Jól néz ki az öreglány!
Ma kész lett a motorom fék olaj,teló olaj+szimering,légszűrő,karbiszinkron és kormánycsapágy csere volt.Az eleje teljessen más lett bár elég lassan mentem haza mert fos volt az út de nem olyan puha mint volt,feszesebb a kormányzás mintha pontosabb lenne Most már kezdődhet a szezon
Ezekhez alapvetően nem okvetlen kell bármit mókolni. Jó nyomatékos gépek ezek alapból.
De ha kíváncsi vagy, kipróbálnád, ez a -1 még jó lehet. :)
Alapvetően városban használom és hétvégén túrázni, de kerüljük az autópályát, ugyhogy amit leírtál, az nekem nagyon szimpatikusan hangzik.
Igen ő is lecserélte a gépet. 1 hét alatt lerendezte.
tesód is cserélt motort?
Köszi a segítséget mindenkinek!
Ismét egy szépséggel bővült a családunk!
Ahogy elnézem azt se ártana...
fékfolyadékkal együtt .. ha még az van ami a képen
Még cserélhet!
nem mondtam ,hogy rossz

De idén ismét illene cserélni...
Azt tudja,ami a könyvben elővan írva...