Korábban téma volt hogy az ember hogy hozzászokik a szar futóműhöz és ez csak egy esetleges szerviz alkalmával derül ki.Na én pont így jártam,elvittem két ünnep közt a motort a szerelőmhöz telószimering+olaj,fékolaj,karbiszinron elvégzésére.Szimeringek jók voltak,kormány nem szitált.Ma hívott a szerelő hogy kormánycsapágy csere is lesz. na ennyit arról hogy az ember azt hiszi minden fasza
Igen elfogadom,hogy a bemelegedett motornál a vez.lánc nyúlik.
De kérdezem, hogy csattoghat e úgy mint ha nagy sz.hézagja lenne. Szerintem ahoz hogy az csörögjön hidegen is lazának kellene lennie nem?
Szinkron produkálhat -e ilyen bajt?(nem dadog és nam jár csúnyán)
Üdvözlök mindenkit!
Lenne egy kérdésem egy vtec 800 VFR-ről amiben kb.30Ekm van.
Ha bemelegszik a motor, alapjáraton egy viszonylag érdekes csattogó hang jelentkezik ami ford szám emeléssel halkul vagy elnyomja a motor hang. A szelephézagot lemértem és mind a gyári értéken belül van valamint a vez.lácok feszesek. Kérdezem én, hogy valaki járt már így vagy van e hasonló problémája?
Minden amit a gépen látsz, az ebayes. Kivéve a tankot, meg a dobot.
Sárvédő is onnan van, valami röhejes (érts 15ezer környéke) volt a cucc, sárvédő+láncvédő egyben, carbon-ból. Nagyon jó vétel volt, azóta nem találok ilyet (értsd: 2 éve), pedig kellene pár embernek.
Annyi a hibájuk csak, hogy meg kell fúrni a lengőkart, hogy fixen álljon, és ne mozogjon.
De amúgy jó cucc, nem ba..za tele a kerék a gépet sárral, kaviccsal.
Jól látom hogy van a tiéden hátsósárvédő? Honnan szerezted? Ebay?
Én is akarok az enyémre de horror áron van.
Így inkább csinálok magamnak. Csak szar nekiállni.Viszont tuti egyedi lesz akkor.
Ha tudnék mintát szerezni akkor egyszerűbb lenne.
Sajnos van egy elég kellemetlen szériahibája a gépnek, amivel nehéz együtt élni, mivel folyamatos ellenőrzést, és utánjárást igényel. Ez sem termeli, hanem fogyasztja a benzint...
Amúgy amit kozmax írt, fesszabi, és termosztát.
Meg kell rá gumi, bele olaj, meg mosás rá néha.
Amúgy jó vas :)
Itt nagyobb az élet a típus ügyileg.
Fogyasztása5-14 liter. Csukló függő.
Gyári alkatrész 3-4nap alatt, Utángyártottból, és kiegészítőkből nagy választék, pénz tárcának megfelelően.
Feszültségszabályzó meghibásodása, Termosztát megszorulás.
Kezelhetőség. Erre nehéz pontos választ adni, mert ez elég szubjektív vélemény.
Akinek sport dob van a gépén hátha tud nekem segíteni. 750 Rc36-nál mekkora belső átmérőjű dobotok van fent? Vennék sport dobot a gépre, csak nem akarom, hogy kicsi legyen a km és túlzottan lefojtsa a gépet. Vagy érjem be annyival, hogy ami 750-1000 ccm-re van méretezve, az OK a viffire is?
Keresd kozmax-ot ő mindenek tudója!
Az enyémet is ránézésre gyógyította már kétszer is!
De kérdezem, hogy csattoghat e úgy mint ha nagy sz.hézagja lenne. Szerintem ahoz hogy az csörögjön hidegen is lazának kellene lennie nem?
Szinkron produkálhat -e ilyen bajt?(nem dadog és nam jár csúnyán)
És a hang kb. féltávnál jelentkezett.
Miért kérdezitek talán van valami összefüggés?
Lenne egy kérdésem egy vtec 800 VFR-ről amiben kb.30Ekm van.
Ha bemelegszik a motor, alapjáraton egy viszonylag érdekes csattogó hang jelentkezik ami ford szám emeléssel halkul vagy elnyomja a motor hang. A szelephézagot lemértem és mind a gyári értéken belül van valamint a vez.lácok feszesek. Kérdezem én, hogy valaki járt már így vagy van e hasonló problémája?
nekem is kellene egy normális sárvédő
Küldj egy tel számot a basi2(kukac)citromail.hu ra. Felhívlak holnap!
Sárvédő is onnan van, valami röhejes (érts 15ezer környéke) volt a cucc, sárvédő+láncvédő egyben, carbon-ból. Nagyon jó vétel volt, azóta nem találok ilyet (értsd: 2 éve), pedig kellene pár embernek.
Annyi a hibájuk csak, hogy meg kell fúrni a lengőkart, hogy fixen álljon, és ne mozogjon.
De amúgy jó cucc, nem ba..za tele a kerék a gépet sárral, kaviccsal.
Én is akarok az enyémre de horror áron van.
Így inkább csinálok magamnak. Csak szar nekiállni.Viszont tuti egyedi lesz akkor.
Ha tudnék mintát szerezni akkor egyszerűbb lenne.
Amúgy amit kozmax írt, fesszabi, és termosztát.
Meg kell rá gumi, bele olaj, meg mosás rá néha.
Amúgy jó vas :)
Köszönöm szépen!
Fogyasztása5-14 liter. Csukló függő.
Gyári alkatrész 3-4nap alatt, Utángyártottból, és kiegészítőkből nagy választék, pénz tárcának megfelelően.
Feszültségszabályzó meghibásodása, Termosztát megszorulás.
Kezelhetőség. Erre nehéz pontos választ adni, mert ez elég szubjektív vélemény.
Akinek sport dob van a gépén hátha tud nekem segíteni. 750 Rc36-nál mekkora belső átmérőjű dobotok van fent? Vennék sport dobot a gépre, csak nem akarom, hogy kicsi legyen a km és túlzottan lefojtsa a gépet. Vagy érjem be annyival, hogy ami 750-1000 ccm-re van méretezve, az OK a viffire is?