Sziasztok!
Pár éve a fiók mélyén heverő vadiúj első fékbetét szett eladó. EBC FA261HH szintermetál a típus, több info itt: http://ebcbrakes.hu/ebc-fa261h...
A bolti ára 12eft körül van 1 tárcsára. Én a 2 tárcsára való szettért 16eft-ot szeretnék. Elérhetőségem az adatlapomon.
Keresek Vfr 800 Vtec-hez helyzetjelző foglalatot 2db-ot, indexhez foglalatot szintén 2 db-ot, valamint H7 izzóhoz azt a foglalatot ami még a gumi tömítés és az izzó közé jön.
Ha van nektek, vagy tudtok forrást ahonnan rendelni lehetne (olcsóbban mint az új) hozzátok tudtomra.
Köszi
annyira azért nem öreg csak 4 évvel, meg kevesebb km van az enyémbe
és nincsen szervízkönyv, nem is kell nekem
nem értem mért kell elcserélni a motort hogy utánna meg eladja
motor eladással legtöbbször csak veszíneni lehet, főleg mostanába
én kicsivel 70kg fölött vagyok de fogyasztási adatot még nem tudok mondani mert amikor elindítom a motort akkor mindíg nullázódik a napi számláló, hideg van az aksi meg nem szereti
az előző tulaj mondta hogy 2 személyel túráztak sokat és akkor 5,5 litert szokott enni
sv 650 megáll 4 literből
Pedig irtóra örültem volna ha több lene végén mint kezdésnek a nafta.
Ha teszem fel kipufogót az ugye +5 lóerő -0,5 liter
-ha elektronika az még +3 lóerő és -0,3 liter
-ha még dobok fel egy sportszűrőt akkor már verem a 750-es gixxereket és csak 3-at eszik oszt már csak a tuning nonpluszultrája a sportgyertya marad avval nullába jövök ki fogyasztásra és már az ezres ligában verek mindenkit.
Sajnos a motor fogyasztása nem csak a vezetési stílustól - vagy stílustalanságtól :) - függ.
Nincs két egyforma motor.
Pl gondolj bele, hogyha a benzínpumpa egy kicsivel "erősebb" vagy "gyengébb" illevte a nyomásszabályzó kicsivel nagyobb vagy kisebb nyomást tart, akkor minden felborul.
KOzmax tudna mesélni olyan esetekről, mikor két "egyforma" motor közül az egyik 10:1 alatti AFR-t mutatott, míg a másik 16:1 feletti.
Mind elméleti fogyasztást írtok.
Olyan nincs hogy autópálya 130 oszt túra végéig ez megy.
Ergo f...szság a 4 liter.
Laci ugyanott majdnem ugyanolyan tempó mellett (nyugodtabb és megfontoltabb) az S2-be talán 3 decivel kevesebbet tett mint én.
De egy fazer 600 meg elmegy 4 liter korul 130as autopalyas utazoval es az is egy megfizetheto motor... De enek már nincs ertelme mert a 125 4t meg 2 literrel :D
Túrán pont kevesebb lesz a fogyi,Alkalmazkodva a többihez kevesebbet húzod a gázt.
Motoroknál meg kell szokni hogy ha fordulaton változtatsz( pörgeted mint a barom) akkor eszik ha nem akkor nem.
És így használva mindel ki lehet 5 literes fogyasztást hozni vagy jóval többet.
Csak tőled és nem a motortól függ.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Pár éve a fiók mélyén heverő vadiúj első fékbetét szett eladó. EBC FA261HH szintermetál a típus, több info itt:
http://ebcbrakes.hu/ebc-fa261h...
A bolti ára 12eft körül van 1 tárcsára. Én a 2 tárcsára való szettért 16eft-ot szeretnék. Elérhetőségem az adatlapomon.
Keresek Vfr 800 Vtec-hez helyzetjelző foglalatot 2db-ot, indexhez foglalatot szintén 2 db-ot, valamint H7 izzóhoz azt a foglalatot ami még a gumi tömítés és az izzó közé jön.
Ha van nektek, vagy tudtok forrást ahonnan rendelni lehetne (olcsóbban mint az új) hozzátok tudtomra.
Köszi
és nincsen szervízkönyv, nem is kell nekem
nem értem mért kell elcserélni a motort hogy utánna meg eladja
motor eladással legtöbbször csak veszíneni lehet, főleg mostanába
az előző tulaj mondta hogy 2 személyel túráztak sokat és akkor 5,5 litert szokott enni
sv 650 megáll 4 literből
Ha teszem fel kipufogót az ugye +5 lóerő -0,5 liter
-ha elektronika az még +3 lóerő és -0,3 liter
-ha még dobok fel egy sportszűrőt akkor már verem a 750-es gixxereket és csak 3-at eszik oszt már csak a tuning nonpluszultrája a sportgyertya marad avval nullába jövök ki fogyasztásra és már az ezres ligában verek mindenkit.
Extra esetben igen... De általánosságban 0,5-1L
Mondjuk ha 2 literes a fogyasztásod most, akkor nem fog 2L hozni..
Természetesen ugyanolyan jó állapotú gyári gépnél?
Sajnos a motor fogyasztása nem csak a vezetési stílustól - vagy stílustalanságtól :) - függ.
Nincs két egyforma motor.
Pl gondolj bele, hogyha a benzínpumpa egy kicsivel "erősebb" vagy "gyengébb" illevte a nyomásszabályzó kicsivel nagyobb vagy kisebb nyomást tart, akkor minden felborul.
KOzmax tudna mesélni olyan esetekről, mikor két "egyforma" motor közül az egyik 10:1 alatti AFR-t mutatott, míg a másik 16:1 feletti.
Olyan nincs hogy autópálya 130 oszt túra végéig ez megy.
Ergo f...szság a 4 liter.
Laci ugyanott majdnem ugyanolyan tempó mellett (nyugodtabb és megfontoltabb) az S2-be talán 3 decivel kevesebbet tett mint én.
Mondjuk nem is került 6 millába a motor... és még 800 körül se volt mint a DRZ-k..
Motoroknál meg kell szokni hogy ha fordulaton változtatsz( pörgeted mint a barom) akkor eszik ha nem akkor nem.
És így használva mindel ki lehet 5 literes fogyasztást hozni vagy jóval többet.
Csak tőled és nem a motortól függ.