Nincs fennt neten még, most hozták be olaszból, 500fix, 76000km, kopott lánc és tárcsák, azt számoltam hogy 570kb névre írva 35 a láncszett, 80 a bontott tárcsa és 22 az ap racing betet szett ez ugy 720 korul meglenne. 99es, vacilálok, hogy ér e anyit ez a motor.
Azért arról vitatkoznék, hogy egy PC-hez kell kipufogó(rendszer) meg légszűrő.
Nagy sok "fajta" motor van:
1. a 2000 környéki motoroknál még az volt az "alapelv", hogy sokkal több üzemanyagot kapnak, mint amennyire a mai tudás szerint szükség van
2. A "mai" motorok pedig a normák miatt jóval kevesebb üzemanyagot kapnak, mint amennyire szükségük van
3. a V típusú motoroknál a hengerek között akár 20% feletti eltérés is lehet
4. A BMW-k, mivel azok EU motorok, alapból a legkevesebb üzemanyagot kapják, viszont azt qrva jól.
Ez inkább fordítva igaz. A PC egy szériamotoron is sokat segít. Egy sima dob meg általában nem borítja fel annyira a dolgokat, hogy PC-t igényelne. Ha a motorod kb. jó volt akkor a dob vagy a sportlégszűrő után is kb. jó lesz. Ha meg szar volt akkor már előtte is kellett volna a PC.
Ha viszont full rendszert meg légszűrőt raksz a motorra akkor már elengedhetetlen PC-zés. De amennyi pénzbe kerül egy V4-es motorra a full rendszer azt hiszem a PC ára nem oszt nem szoroz.
Nem, igazán a 10, vagy X paci a lényeg! Ha nem, hogy milyen lesz a motorod kezelhetősége, gáz reakciói.
Arról nem is beszélek, hogy azóta majd egy literrel eszik kevesebbet. Számold ki, hogy az elmúlt 40ezer alatt mennyi maradt a zsebembe. Vagyis nem mert annyival többet motoroztam
Még most is csak 138, és nem 300 kiló. Nagy különbség van a kettő között. Akkoriban még annyiba sem fájt
Azért ennél kevesebből is kijön egyébként meg az egyik legmegbízhatóbb motor Alap szervizeken kívül nem szokott gond lenni a korábban leírt 2 típushibán de az se mindenkinél Linkeld be a kinézett motorokat aztán kivesézzük,hátha valki ismeri is netán
Power commander, beallittatod, at kell hangolni a motor egesz lengo rendeszeret hogy legyen jobb esetben 10paci plusszod, de rakoltottel 300ezret legalabb :)
én 1 évet informálódttam mire eldöntöttem hogy vfr-em lessz
aztán még fél évig válogattam a 750-es és 800-asok között mire vettem valamit, de megérte várni a legjobb motorra
18000 km-enként írja a könyve, amit le tudsz tölteni a VFR CLUB oldaláról, igaz hogy angolul, de annyi kép van és annyira aprólékosan ír le mindent, hogy akár a motort is szétszedheted ez alapján (remélhetőleg össze is rakható ez alapján ).
Hali!
A készleten lévő bemutató komfortüléseket értékesítem.
Van köztük VFR 800 ülés, ezért bátorkodtam ide is felrakni.
Eladó ülések
Azért arról vitatkoznék, hogy egy PC-hez kell kipufogó(rendszer) meg légszűrő.
Nagy sok "fajta" motor van:
1. a 2000 környéki motoroknál még az volt az "alapelv", hogy sokkal több üzemanyagot kapnak, mint amennyire a mai tudás szerint szükség van
2. A "mai" motorok pedig a normák miatt jóval kevesebb üzemanyagot kapnak, mint amennyire szükségük van
3. a V típusú motoroknál a hengerek között akár 20% feletti eltérés is lehet
4. A BMW-k, mivel azok EU motorok, alapból a legkevesebb üzemanyagot kapják, viszont azt qrva jól.
Ezen kívül van még pár érdekes/tipikus jelenség.
második rész
Ha viszont full rendszert meg légszűrőt raksz a motorra akkor már elengedhetetlen PC-zés. De amennyi pénzbe kerül egy V4-es motorra a full rendszer azt hiszem a PC ára nem oszt nem szoroz.
Arról nem is beszélek, hogy azóta majd egy literrel eszik kevesebbet. Számold ki, hogy az elmúlt 40ezer alatt mennyi maradt a zsebembe. Vagyis nem mert annyival többet motoroztam
Még most is csak 138, és nem 300 kiló. Nagy különbség van a kettő között. Akkoriban még annyiba sem fájt
lóerők nem érdekelnek
aztán még fél évig válogattam a 750-es és 800-asok között mire vettem valamit, de megérte várni a legjobb motorra
úgy döntöttem nem veszek bele, jó a papír is túrázni
inkább majd egy power commander
Hali!