Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az :D tényleg az :D
Legalább sárga?
Nincs fennt neten még, most hozták be olaszból, 500fix, 76000km, kopott lánc és tárcsák, azt számoltam hogy 570kb névre írva 35 a láncszett, 80 a bontott tárcsa és 22 az ap racing betet szett ez ugy 720 korul meglenne. 99es, vacilálok, hogy ér e anyit ez a motor.
Üdv Mindenkinek!
A készleten lévő bemutató komfortüléseket értékesítem.
Van köztük VFR 800 ülés, ezért bátorkodtam ide is felrakni.
Eladó ülések
Fullmoon,

Azért arról vitatkoznék, hogy egy PC-hez kell kipufogó(rendszer) meg légszűrő.

Nagy sok "fajta" motor van:
1. a 2000 környéki motoroknál még az volt az "alapelv", hogy sokkal több üzemanyagot kapnak, mint amennyire a mai tudás szerint szükség van
2. A "mai" motorok pedig a normák miatt jóval kevesebb üzemanyagot kapnak, mint amennyire szükségük van
3. a V típusú motoroknál a hengerek között akár 20% feletti eltérés is lehet
4. A BMW-k, mivel azok EU motorok, alapból a legkevesebb üzemanyagot kapják, viszont azt qrva jól.

Ezen kívül van még pár érdekes/tipikus jelenség.
Ez inkább fordítva igaz. A PC egy szériamotoron is sokat segít. Egy sima dob meg általában nem borítja fel annyira a dolgokat, hogy PC-t igényelne. Ha a motorod kb. jó volt akkor a dob vagy a sportlégszűrő után is kb. jó lesz. Ha meg szar volt akkor már előtte is kellett volna a PC.
Ha viszont full rendszert meg légszűrőt raksz a motorra akkor már elengedhetetlen PC-zés. De amennyi pénzbe kerül egy V4-es motorra a full rendszer azt hiszem a PC ára nem oszt nem szoroz.
Én csak arra gondoltam, hogy a maximumot szeretnéd kihozni akkor nem árt pluszban ez a két dolog is hozzá.
üdv. eladó a képeken látható alkatrészek vfr 800 fi 98-01 köztiekhez. ár megegyezés szerint. 0620/992-4528 aszód
Nem, igazán a 10, vagy X paci a lényeg! Ha nem, hogy milyen lesz a motorod kezelhetősége, gáz reakciói.
Arról nem is beszélek, hogy azóta majd egy literrel eszik kevesebbet. Számold ki, hogy az elmúlt 40ezer alatt mennyi maradt a zsebembe. Vagyis nem mert annyival többet motoroztam
Még most is csak 138, és nem 300 kiló. Nagy különbség van a kettő között. Akkoriban még annyiba sem fájt
Én, azért ezen elvitatkoznék, Veled egy darabig
nekem csak azért kell hogy ne rángatózzon 3000 alatt és még több nyomaték legyen meg talán csökken egy kicsit a fogyasztás
lóerők nem érdekelnek
A PC hez meg kell a sport kipuf meg a sport légszűrő, mert anélkül nem 100% az eredmény.
Azért ennél kevesebből is kijön egyébként meg az egyik legmegbízhatóbb motor Alap szervizeken kívül nem szokott gond lenni a korábban leírt 2 típushibán de az se mindenkinél Linkeld be a kinézett motorokat aztán kivesézzük,hátha valki ismeri is netán
Power commander, beallittatod, at kell hangolni a motor egesz lengo rendeszeret hogy legyen jobb esetben 10paci plusszod, de rakoltottel 300ezret legalabb :)
én 1 évet informálódttam mire eldöntöttem hogy vfr-em lessz
aztán még fél évig válogattam a 750-es és 800-asok között mire vettem valamit, de megérte várni a legjobb motorra
azokat a sport szűrőket 3000km-enként kell kitakarítani
úgy döntöttem nem veszek bele, jó a papír is túrázni
inkább majd egy power commander
2008-ba lett behozva
köszi, igyekszek vigyázni
Mamis diák vagyok úgyhogy a szereléssel nincs baj :) most igazaból informálodok, hogy menyire érné meg nekem egy vfr800 :)
18000 km-enként írja a könyve, amit le tudsz tölteni a VFR CLUB oldaláról, igaz hogy angolul, de annyi kép van és annyira aprólékosan ír le mindent, hogy akár a motort is szétszedheted ez alapján (remélhetőleg össze is rakható ez alapján ).
Hali!
Vegyél bele K&N sportlégszűrőt és egy tisztító készletet, behozza az árát!
Csoki, a te motorod nem reg jött olaszból, igaz ?
Légszűrőt milyen intervallumonkent kell cserélni ? Néztem elég drága hozzá a szűrő, 11k
Én meg a Kutyától innen www.allbike.hu