Sziasztok, érdeklődnék hogy milyen méretű és hány szemes lánc kell rá, illetve fogaskerekek. Ha valaki árat is tudna úgy lenne a legegyszerűbb. Előre is köszönöm!
megérte ennyit várni mert amiket megnézetem ez volt közülük a leg jobb
tudtam vele menni egy keveset, kb. 150km ment bele
abból tegnap raktam bele 80-at ködbe meg csöpögő esőbe mentem
nem volt melegem de megérte még egy utolsót gurulni
nem kellett érte messzire mennem mert az eladó győr mellett lakik
robici01 néven fórumozott régebben
Csoki......!
Ennek " vaciláltál" eddig......?
Rá kellett volna repülni hamarabb, hogy 1-2 karikát tudjál is menni még vele...!
Gratula a géphez...Szééép!
Használd egészséggel!Sok-sok kilómétert..!..!
Ki volt az az elvetemült "fórumtárs" aki eladta a gépét..?
Osztom!
Első kormánycsapágyam már nagyon csere érett, de annyira megszoktam, hogy csak akkor tűnt fel, hogy milyen tré, amikor egy másik motor után visszaültem az enyémre :)
...vagy ha még (nem érzed, hogy) mászik, akkor is érdemes beütemezni valamikorra. Vannak olyan fokozatosan leépülő dolgok autón/motoron, amikkel együtt élünk, és nem is vesszük észre, hogy fokozatosan, lassan hogyan lesz egyre trébb.
Mondjuk ha a 929RR tagot válaszod, akkor kell(ene) venned kipuff bandázst is, mert a 929 gáztartálya kívűl van... és pont a leömlők mellett lesz... ezeket kell(ene) leszigetelni, hogy ne fűtsék a gáztartályt.
Meg ez állítható, a VFR gyárija meg nem.
Mondjuk macerásabb megcsinálni...
Viszont faszán néz ki a sárga rúgó benne :)
Tezsvérem, ugyan kicsit sok most a rosé a fejemben, de megpróbálom leírni.
Bemész egy kanyarba, és mászik a valaga a gépnek. Olyan mint egy csatahajó egy hurrikánban. Ring össze vissza, csak a nyomvonalat nem tartja a segge.
Nem tudom jobban leírni.
Nekem bejött a 929RR rugóstagja, kicsit megemelte a seggét, ettől az utánfutása hangyafasznyival kisebb lett, de érezhetően (az én noob szintemen is) jobb lett a kanyarban. Nem mászik a picsája, tartja az ívet, lehet fektetni a gépet szépen... és érzed milyen (szar) az aszfalt a hátsó kerék alatt, mert mutatja...
Kb ennyi.
Első teló ugyanez, csak pepitában.
Én az tanácsolom neked, mint az utolsó senkiházi a szerelős témában, hogy ha 4 éve megvan a vas, és sose szereltetted az elejét, akkor tedd meg...
A hátuljába meg... hát... vagy felújíttatod (infó: Kozmax), vagy cserélteted 929RR rugóstagra.
Ez utóbbiban tudok segédletet adni. Vag Kozi bácsi megcsinálja neked két sörért :)
Több nincsen, legalábbis nekem most köv az 5. idényem egy 98-as verzióval (ami pont ugyan az mint a 99-es) és semmi nem volt vele idáig. (30 000 km alatt és most van benne 61 000)
Egyenesen fut a két kerék azaz 1 nyomon, a teleszkóp szimeringek, nincs-e olajfolyás a szárakon, a központi rugós tagon. Nem-e sérült a váz egy csúszás miatt, kormány csapágy nem-e cserés, hidegen szépen indul minden gond nélkül, féktárcsák megfelelő vastagságúak, nincsen bennük 8-as azaz nem ütnek...stb
99'-es 800ason mit érdemes megnézni vétel előtt? vannak kimondottan gyenge pontjai? Írtátok már hogy fesszab és termosztát, de ezen kívül egyéb külső valami ami törésre utalhat, vagy hibára?
Te is tudod Sanyám, hogy én is megvagyok 100 kg, ha mögém felpattan asszonypajtás akkor +70 a ruháról és a cuccról nem is beszélve.....magyarul megterheljük 200 kg-al a paripát...és hát 15 éves lesz jövőre. Még is mikor tudom, hogy már kéne egy felújítás neki? Mit kell érezni rajta? (előre is elnézést kérek minden professzortól, de én nem vagyok szerelő zseni)
Kozmax tud valami jómunkásembert, aki felújítjta, és olyan lesz mint újkorában.
Én meg raktam bele egy 929rr tagot, állítható, kicsit megemelte a hátulját, jobban kanyarodik tőle... meg sokkal keményebb lett.
Addig nem mertem rendesen bemenni egy kanyarba, mert olyan volt a motor, mint csatahajó a hurrikán közepe felé tartva.
Utána meg patent lett.
Az első és a második kb ugyanannyiba kerül, csak a másodikkal van egy "kis" meló.
tudtam vele menni egy keveset, kb. 150km ment bele
abból tegnap raktam bele 80-at ködbe meg csöpögő esőbe mentem
nem volt melegem de megérte még egy utolsót gurulni
nem kellett érte messzire mennem mert az eladó győr mellett lakik
robici01 néven fórumozott régebben
Ennek " vaciláltál" eddig......?
Rá kellett volna repülni hamarabb, hogy 1-2 karikát tudjál is menni még vele...!
Gratula a géphez...Szééép!
Használd egészséggel!Sok-sok kilómétert..!..!
Ki volt az az elvetemült "fórumtárs" aki eladta a gépét..?
Első kormánycsapágyam már nagyon csere érett, de annyira megszoktam, hogy csak akkor tűnt fel, hogy milyen tré, amikor egy másik motor után visszaültem az enyémre :)
Meg ez állítható, a VFR gyárija meg nem.
Mondjuk macerásabb megcsinálni...
Viszont faszán néz ki a sárga rúgó benne :)
Bemész egy kanyarba, és mászik a valaga a gépnek. Olyan mint egy csatahajó egy hurrikánban. Ring össze vissza, csak a nyomvonalat nem tartja a segge.
Nem tudom jobban leírni.
Nekem bejött a 929RR rugóstagja, kicsit megemelte a seggét, ettől az utánfutása hangyafasznyival kisebb lett, de érezhetően (az én noob szintemen is) jobb lett a kanyarban. Nem mászik a picsája, tartja az ívet, lehet fektetni a gépet szépen... és érzed milyen (szar) az aszfalt a hátsó kerék alatt, mert mutatja...
Kb ennyi.
Első teló ugyanez, csak pepitában.
Én az tanácsolom neked, mint az utolsó senkiházi a szerelős témában, hogy ha 4 éve megvan a vas, és sose szereltetted az elejét, akkor tedd meg...
A hátuljába meg... hát... vagy felújíttatod (infó: Kozmax), vagy cserélteted 929RR rugóstagra.
Ez utóbbiban tudok segédletet adni. Vag Kozi bácsi megcsinálja neked két sörért :)
Én meg raktam bele egy 929rr tagot, állítható, kicsit megemelte a hátulját, jobban kanyarodik tőle... meg sokkal keményebb lett.
Addig nem mertem rendesen bemenni egy kanyarba, mert olyan volt a motor, mint csatahajó a hurrikán közepe felé tartva.
Utána meg patent lett.
Az első és a második kb ugyanannyiba kerül, csak a másodikkal van egy "kis" meló.