Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1.Feszültségszabályzó
2. Nem tudod megállni, hogy ne motorozz vele....
Többet nem tudok.....
Fogyasztás...: Sokan azt mondják többet fogyaszt az elődeinél ( első injektoros széria) és az utódjánál ( VFR800 2002-) De normál tempónál, nekem 5-6 liter között sikerül vele menni..Persze minden jobb csukló függő. Mentem már én is tempósabban , ahol 6,5 volt az alja...
1999-es vfr800 tipikus hibáit leírná valaki HA van neki ilyen? illetve fogyasztása érdekelne még. Előre is köszönöm!
Köszönöm! :)
seat hump
seat cowl
seat cover

ezek közül a második a legideálisabb
Köszi a tippet, és milyen néven kerestél rá? :)
angol ebay-en van rogyásig.
piros.
kék már kevesebb.
sárga meg nincs.
Piros Honda VFR 800 FI (1998) -hez hol találok PIROS üléspúpot nem horribilis összegért ?
Nem vészes, ki lehet bírni.
Mennyire rázza ki a lelked?
Jólvan, már megijedtem hogy ennyi volt az Aprilia... Akkor lehet hogy másik V2 is lesz a családban? No, legalább lesz összehasonlítási alapod.
Jaja, a szín az nem mindig fedi a valóságot, láttam már SP2 fényezésű SP1-et. De a lengővilla egyből elárulja hogy melyikkel van dolgunk, valamint az SP1-nél amikor ráadod a gyújtást, a kvarcjáték amikor teszteli magát, akkor 300-at mutat, az SP2 299-et:

http://youtu.be/bZQHJHbWc4g

http://www.youtube.com/watch?v...
Köszönöm!

Akkor csak félreértettelek.
Nekem rendesen dolgoztak és gyorsan,tehát merem ajánlani.A Google-t pedig azért írtam,hogy lásd az elérhetőséget és miket tudnak megvalósítani - ezt meg majd összeveted az elképzeléseddel.
Megtalálod Pesten is a XI kerületben is van egy raktára.
Én is onnan hoztam a kipukat a múltkor.
Ugyanott kint van még Bián, vagy bent Bp?
Ez is hasonló.
Ugyan úgy bont még mindig.
De pont a múlt hét szombatin voltam nála.
Akkor említette, hogy ilyeneket is csinál.
De erről csak ő tud többet mondani.
Profilt váltott a Jelcsa?

Régebben csak bontott, ha jól tudom.
Köszi!

Igen ismerem a guglit, de azért kérdezem itt, hátha valaki volt már egy helyen, amit jószívvel mer ajánlani.
Janó-dob-Gugli a jóbarátod.
Tud valaki Bp.-en kipufogós emberkét, aki tud rendesen savállóból összekötő csövet gyártani?
Először is nagyon szépen köszönöm a kedvességedet!
1 nagyon egyszerű és lusta okból tettem fel ide a kérdésemet.
Miattad! (lusta voltam kikeresni az utolsó hozzászólásod)
(Valamint biztos voltam benne, ha itt teszem fel ezt a kérdést akkor te fogsz rá válaszolni.)
Mivel tudom, hogy szakértő vagy az ügyben.
Illetve, hogy itt már megszoktam a "klímát".
Nekem egyenlőre megfelel az olasz kiadás is.
Viszont elmondásod szerint nagyon megbízható a gép.
(Akár csak egy VFR!)
Ezért öcsémnek ajánlottam egy VTR-t.
(Aki egy SV 650 S-t szeretne ilyenre cserélni.)
De őt csak az SP2 érdekli.
Én pedig nem tudtam a 2 széria közti feltűnő különbségeket.
Így már könnyen ki tudjuk szűrni az idomcserés gépeket.
Sajnos nem merek adni a festésre, meg az SP2 feliratra.
Sp history from By Mr. Pro Csizi!
2006-ban, a gyártás utolsó évében pedig full fekete lett a motor, az oldalidomon a VTR felirat alá viszont már nem került fel a "Racing" felirat. Nagyjából ennyi, amit még érdemes tudni, hogy az amerikai piacra szánt VTR-ekből is jutott hazánkba, ezeket egyből felismerni a színükről. Az ottani neve Honda RVT 1000R RC51, ha nem haragszol ezt guglizd ki már magadnak ha érdekel.
Szóval 2002-2003 évben fehérek voltak az SP2-k, 2004-ben jött a fekete-ezüst változat, 2005-ben maradt ez a színkombináció, de a váz és a lengővilla fekete lett:
Kiegészítés:

Az SP1-et 2000-2001 évben gyártották. 2000-ben csak piros fényezéssel készült, 2001-ben pedig a piros mellé bejött az ezüst színű. 2002-től jöttek be az SP2-k, az első évben amikor debütált, akkor fehér színben lehetett megvenni, ebben az évben az újonnan vásárlókat a gyár meglepte egy Castrol Superbike matricakészlettel és egy videókazettával, ami Colin Edwards SBK szerepléséről szól. A matricakészletet a totalbike-os link képei között meglesheted, amúgy így nézett ki a gép felmatricázva: