Amúgy első ránézésre a színéből. SP1-ből piros és ezüst színű készült, SP2-ből fehér, full fekete, és fekete/ezüst. Ha nem gyári a fényezés, akkor a lengővillája egyből elárulja hogy melyik típussal állunk szemben, mert nagymértékben különbözik a kettő.
Na de mi ez az érdeklődés, csak nem el akarod cserélni a jó Apriliát?
Jó lesz az 40-45-nek is.
Ráadásul ő is javítja őket.
Ami azt jelenti, hogy javítás után sac/kb. 60 000/db.
Illetve, mivel nem csak itthon használnám a mocit.
Nekem fontos volt a fojtás a végébe.
Ami nem mindegyikben van.
Ez nem volt olcsó beruházás. Azt hittem olcsóbban adja őket a Jelcsa. Én is tőle szerettem volna venni, de most egy kicsit legondolkodtam. Igaz, nekem csak egy dob kell, ami eszerint kb 35.000
Igen onnan valoak. De sérültek.
Így még lesz velük egy kis meló.
Főleg, hogy más az átmérője mint az Akrának.
85 000 volt a pár. De ezek csak a dobok. 7-8000 még hozzá a bilincs/db, + a rögzítő rugók, + a 2 db szűkítő amit nem bírók beszerezni sehol. Ezért esztergályoshoz kellett fordulnom a problémával. Így a vége kb. 100 000 ft lesz. Legalább is remélem.
Így látatlanban, azért azt hozzá fűzném, hogy a feszítő hibája esetén, inkább fordulatszám esésekor hallható jobban.
Márkaszervizben tudod beszerezni, már a módosítottat. Azokkal már nincs baj. Tavasszal cseréltem egyet akkor 38ezer körül volt az ára.
Sziasztok! A napokban vettem egy külföldi papiros vfr800 vtec 2002-est.Érdeklödni szeretnék tapasztaltabb motorostársaimtól mire kell ügyelnem a motor tipúsánál..Nekem is most tipushibás,alapjáraton melegen kopog kicsit(feszitő patron).A probléma javitásához milyen fajta alkatrészt ajánlanátok ,és hol tudnám jó áron beszerezni? Köszönöm segitségeteket:imi
SP1:
Egyszer már leírtam, MEGINT NEM FIGYELTÉL!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Amúgy első ránézésre a színéből. SP1-ből piros és ezüst színű készült, SP2-ből fehér, full fekete, és fekete/ezüst. Ha nem gyári a fényezés, akkor a lengővillája egyből elárulja hogy melyik típussal állunk szemben, mert nagymértékben különbözik a kettő.
Na de mi ez az érdeklődés, csak nem el akarod cserélni a jó Apriliát?
Akarom mondani! "GP"
Nekem az volt a VFR-en és én nagyon meg voltam vele elégedve.
Szerintem az olcsóbb valamivel.
Valamint!
Ha valaki el tudja szerezni az Akrapovic dobjaimat azt megköszönném!
Ráadásul ő is javítja őket.
Ami azt jelenti, hogy javítás után sac/kb. 60 000/db.
Illetve, mivel nem csak itthon használnám a mocit.
Nekem fontos volt a fojtás a végébe.
Ami nem mindegyikben van.
Így még lesz velük egy kis meló.
Főleg, hogy más az átmérője mint az Akrának.
85 000 volt a pár. De ezek csak a dobok. 7-8000 még hozzá a bilincs/db, + a rögzítő rugók, + a 2 db szűkítő amit nem bírók beszerezni sehol. Ezért esztergályoshoz kellett fordulnom a problémával. Így a vége kb. 100 000 ft lesz. Legalább is remélem.
Ha valakit érdekel dobok majd fel róla egy videót.
1 pár kormány kapcsoló, és egy sérült gyári plexi.
semmi több.
Még a dobozt is elviszik tartóstól, midenestől.
Ki fog derülni.
Ha majd jobban megismertem írók róla valami egy véleményt.
Márkaszervizben tudod beszerezni, már a módosítottat. Azokkal már nincs baj. Tavasszal cseréltem egyet akkor 38ezer körül volt az ára.