Urak a segítségetek kérem (pontosabban nem én, de ti jobban értetek hozzá). A fészen az alábbi üzenetet kaptam egy ismeretlen ismerőstől:Szia! Látom VFR-ed van az egyik nagyon jó barátom is most vett egyet kicseréltem a fékbetéteket rajta és elvittem egy körre h bekoptassam. Tudom h túragép de iszonyatosan puha a futóműve. Húzófokozat állítást megtaláltam de a rugó előfeszítést nem. Hogy tudok rajta állítani? Valaminek lenni-e kell akármilyen régi.
Csatlakozom Fullmoon motoros társunkhoz....
Ha beszólnak ...szólj vissza te is...
Csízi "mesternek" meg alapból ilyen a modora,,,,De azért jó srác...
Szoktunk mi is Szlovákiában motorozni...Idén Káposztafalván ( Hrabušice )voltunk....Túráztunk egy jót...
Regisztrálj a VFR klub Fórumon amit Kozmax barátunk ( ha egyáltalán barátjánaknak tekint...? )linkelt be.....
Az adatlapomon van pár fotó az idei VFR találkozóról...
a tavalyiról ..meg egy kis rövid videó...
De a Fórumon több fotót és videót is találsz....
Legalább lehet tudni, hogy magyar-magyarral beszélsz, ezen ne kapd fel a vizet. Ha vki beszól te is szólj vissza neki és kész (pl: Mr Csizi, neki alap hogy beszólunk, mert ő is mindig ezt teszi velünk, de azért szeretjük)
Szlovákiából és mikor regisztráltam magam akkor állítottam át a gépt magyar nyelvre és hát sok szavat pár betűböl felismer,csak a beírások /beszolások/és gúnyolodás nem szép dolog hisz motorosok vagyunk vagy nem
Azért nem kell rögtön megsértődni......
A VFR-es csapat jórésze segítőkész.... ( sőt merem állítani, hogy mindenki)
Egyébként honnan írsz..hol laksz..?
Amikor a vízhőmérséklet eléri a 80-90 C.-fokot akkor nézd meg a hütő vastag gumicsövét, ha nem kemémény(nincs benne nyomás) akkor lehetséges, hogy a hütösapka nem jól zár.Ha a vízcső kemény akkor minden jó.
Igen de ezelőtt varaderom volt és a hütés rendszer ugyan ez az elv és ott ilyen nem volt azért kérdezem nem e a víz nyomás kiegyenlítövel van e probléma vagy vfr es dolog
Köszi a választ mostmár nyugodt is vagyok ,még volna egy kérdésem hideg állapotban a viztartályom félig van mikor megyek pár km és a vizem fent van 80 fokon akkor a tartályban majdnem maxon van a viz persze mikor vissza hűlt vissza áll eredeti állásába
Sziasztok van egy vfr 800 2007 év és hatodik sebességben másabb a hangja a láncnak vagy valami másnak arra lennék kiváncsi ,hogy más vfr nél is így van e
Konkrétan arra gondoltam hogy évi 3000 km futásteljesítmény mellett felesleges motort cserélni, pénzkidobás nélkül szinte ugyanazt az élményt nyújtja a 800Fi mint a VTEC.
Mivel nagy többségünk úgysem akarja megdönteni a Gyöngyös-Mátraháza világrekordját, hanem csak saját szórakoztatására egy megbízható vasat akar ezért tényleg nincs!
a zöld motor gazdája csak azért akarta eladni a gépet mert nagyon keveset használja, nincsen rá ideje
pedig én használnám de most meg nem akarja odaadni
meg nem találok sehol másik zöldet
Aki tudja a választ attól szívesen várom
Ha beszólnak ...szólj vissza te is...
Csízi "mesternek" meg alapból ilyen a modora,,,,De azért jó srác...
Szoktunk mi is Szlovákiában motorozni...Idén Káposztafalván ( Hrabušice )voltunk....Túráztunk egy jót...
Regisztrálj a VFR klub Fórumon amit Kozmax barátunk ( ha egyáltalán barátjánaknak tekint...? )linkelt be.....
Az adatlapomon van pár fotó az idei VFR találkozóról...
a tavalyiról ..meg egy kis rövid videó...
De a Fórumon több fotót és videót is találsz....
Itt nagyobb az élet, meg sok infóhoz jutsz
A VFR-es csapat jórésze segítőkész.... ( sőt merem állítani, hogy mindenki)
Egyébként honnan írsz..hol laksz..?
Úgyhogy, Csizi, meg a többi okostojás , érezzétek magatokat lebaszarintva, és a jövőben "tárcsátok" meg magatoknak az okoskodásaitokat!
pedig én használnám de most meg nem akarja odaadni
meg nem találok sehol másik zöldet