Én is erősen gondolkodom az eladáson.... VTEC-re szeretnék váltani....( kéretik NEM megkövezni emiatt!)
De mivel nagyon ezt sem használom....( kb 6 e. km 2 szezon alatt) na meg pótolni sem tudom nagyon az árát......így valószínű marad...
Bár lehet mégis csak rápróbálok az eladásra.....vagy mégse...
Hazafelé szombaton pont azon gondolkoztam, hogy ha nem lesz szükségem sürgősen pénzre akkor a motor még jó ideig megmarad. Most lesz januárban 4 éve hogy megvan, beleraktam 30 000-et és a mai napig imádom. Remélem még sokáig az enyém maradhat! Pénzem úgy sem lesz hogy lecseréljem, akkor meg minek? Vezettem mostanában jó pár bringát nem egy kettő bőven 3 millás gép volt, de még mindig az enyém tetszik a legjobban, pedig 14 éves már az öreglány.
Én is így jártam nemrég, mint a zöld motor gazdája. Meghirdettem a neten a gépet, mert jól jött volna a lóvé. Onnantól kezdve folyton az járt a fejemben, hogy milyen szar lesz, ha nem lesz motorom, és milyen kár lenne eladni ezt a frankó gépet. Aztán amikor egy tag komolyabban megnézte, és kezdett alkudozni, akkor mondtam neki, vagy viszi 750-ért másnap, vagy hirdetés törölve, a motor marad. Másnap nem jelentkezett (később sem), én meg gyorsan töröltem az összes hirdetést, azóta jól vagyok.
a katalizátort az tudja tönkre tenni ha valami miatt az üzemanyag nem a hengerben ég el hanem a kipufogóban amit okozhat gyújtás kimaradása vagy a túlzott hengeröblítés is (túl nyitott dob ,szelephézag)
kicsit megvagyok lőve a motorvásárlással
multkor megnéztem egy sötétzöldet ami nagyon teccett
aztán tegnapelőtt meg egy pirosat de valamiért nem jött be a piros pedig képeken nagyon teccik nekem de élőbe már nem volt annyira jó
aztán úgy döntöttem hogy a sötétzöldet megveszem
hívtam is délután és mondtam neki hogy kell a motor de most meg nem akarja eladni pedig nagyon teccik nekem az a motor
Na meg is érkeztem, leugrottam a Turulhoz, szép idő volt, mondjuk volt egy kicsi forgalom, de a kibírható fajtából. Bicskénél jött szembe egy fi kanyarodott le a 811-sre. Azt hiszem szürke orrú volt, nem láttam jól, mert kicsit nagy volt a sebesség különbség
Üdv Uraim! Aki csak teheti pattanjon nyeregbe, mert nagyon úgy néz ki az utolsó huszonfokok lesznek idénre! Vigy magatokra és széles utat kívánok mára!
2002 után láncos már a vezérlése, azt jól tudod. A kopó fogyó alkatrészek nem gond, van minden. A gyári alkatrész viszont nem olcsó, bár ez sem mindenre igaz.
A típussal kapcsolatosan viszont itt rengeteg infót találsz, és nagyobb az élet: http://hondavfr.hu/forum/index...
jövöre tervezem persze ha minden összejön akkor egy VFR 800Fi-t persze még a fogaskerekes változatát azaz 2002ig asszem mert utána már láncosak kérdésem a következő lenne:
mennyire van alkatrész ellátása ennek a motornak illetve mennyire drágán lehet hozzájuk jutni?
hétvégén megint megnéztem egy 800fi-t
2000-es évjárat ez már katalizátoros, gyári dob van rajta
ha akarok rá rakni sport dobot akkor mit kell csinálni a katalizátorral?
nem fog elromlani ha nyitott dobbal lessz használva?
Köszi, de szvsz 400km alatt már kiszáradt volna . Sajna azóta sem indult el. Ráadásul a műszerfalra mindig vigyázok, persze ettől még beázhat. Ha lesz időm, szétszedem a műszeregységet, hátha.....
Üdv!
Sajna behalt a fordmérőm valamiért. Minden más müxik rendesen. Találkozott már valaki ezzel a hibával?
Tegnap reggel akkut cseréltem, és motort mostam. Vigyáztam, ne ázzon be semmi.
Hogy lehet kiszűrni, hogy maga a műszer romlott el, vagy a gyújtásvezérlő?
VFR750 RC36II '96-os.
A fotógalériámban látható egyik Pannónia eladó áron alul. Restaurálva: 240000Ft (ez nagyon alkalmi ár).
Érdeklődj: 06209308413