Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem jó lesz. Köszönöm szépen.
Midenképpen karbont szeretnék, trioval vagy valami hasonlókialakításban. Raptornál néztem, van egy pár csinos darab.
akkor lehetséges hogy az én 2 ütemű motoromba is ijen hangtompító van?
ezt ki lehet égetni károsodás nélkül?
karbon dobot rakjál rá az nem fog rozsdásodni és könnyebb is lessz a réginél
vagy ha nagyon ragaszkodsz a régi dob formályához akkor talán martin tud csinálni hasonlót, rozsdamentest
Már ideje volt....
Igazából nem kell, merazóta utánajártam
Valóban nem fogom ezt a dobot kitömni, de igazából nem is lenne jó, mert már korrodál az alján. Kap egy sportdobot.
Kifejtenéd bővebben, ha megkérlek?
Merthogy nem szeretném kicsirélni a gyári dobot, max átfaragni a belsejét.
A gyári dobban nem található tömés. Azokban abszorciós hang tompító van.
Ott nem akarom szétszedni, csak a végét kellene lehúzni ahoz, hogy újratömjem. Ott meg jól láthatóan szerintem préselve van és hegesztve. A trövénél hegesztve van az fix. Igazából szét lehet szedni, csak érdeklődtem, hogy volt-e már valaki aki ezt megtette és van tapasztalata.
ahol a fekete résznek vége van és kezdődik a crom ott hogyan van összeillesztve?
Sziasztok ismét. Apró világításbéli átalakítással kapcsolatban töprengek, vészvillogót akarok a VFR 800 Fi-re. Rébebben Fullmoon volt olyan kedves és küldött egy linket a VFR 800 Fi szerelési kézikönyvhöz, egy hibátlan angol nyelvű könyvet tölthettem le így. Sokszor hasznomra volt. Most azt sikerült kitöprengenem, hogy a V-Tech szerelési kézikönyvéből, az esetleg abban fellelhető kapcsolási rajzból ki tudnám okoskodni, hogy hogy kössem be a majd utóbb beszerelésre kerülő vészvillogó kapcsolót a rendszerbe. Tehát az lenne a kérdés, hogy tud-e valaki V-Tech -hez való szerelési könyvet, kapcsolási rajzot? Köszi a segítségeteket
A vége szerintem csak egy helyen van ponthegesztve, azt még ki lehet váltani szegeccsel.
Az a baj, hogy nagyon ordít már és nem szeretnék rá sport dobot, mert nagyon is szép a gyári. Csak ki kellene tömni. Majd kitalálok valmi okosat.
neked nem ugyan olyan a kipufogód első ránézésre de szerintem az is össze van hegesztve
nekem az nsr-en is össze van hegesztve a leömlőtöl a dob végéig minden
de nem is akarom szétszedni
Rossz hír.

Mindenesetre köszönöm, hogy megnézted!
Szia az enyém körbe és hossz irányban is varrva van.Ezt csak roncsolással lehet szerelni
Köszönöm szépen!
Hívd ezen a számon: 06-20-9-189-743
Sziasztok Sporttársak! VFR 800 paripám ismét gyengélkedni kezdett töltés vonatkozásában. Évekkel korábban olvastam itt a problémakörrel kapcsolatban egy Mecseki Zsolt ( talán jól emlékszem ) nevű úriemberről, hogy ő megoldást tud ezekre a bajokra. Segítsetek, tényleg jól emlékszem-e és ha igen akkor őt hogy tudom elérni. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Köcce!
Hali.Holnap megnézem a gyári dobom az hogyan van szerelve aztán megszakértjük
Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy szedtetek-e már szét gyári kipufogót? Meg akarom tömni egy kicsit, mert szétdurran a fejem tőle, de ha jól nézem, csak 2 db ponthegesztés van a végén. A kérdés az, hogy szét lehet-e szedni úgy, hogy nagyobb szopás nélkül össze is rakom utána, vagy nem érdemes vele babrálni?
Köszi előre is és jó karikázást a szezon végéig!
Előtte sem tolongtak igazán.
De valahogy így volt.
mióta jóárasítottad azóta nem érdeklődttek utána?
Kiemeltem mert el szeretném adni.
De egy hétig 700 000-ért volt kint.
Csak eladni szeretném, nem pedig megszabadulni tőle.