karbon dobot rakjál rá az nem fog rozsdásodni és könnyebb is lessz a réginél
vagy ha nagyon ragaszkodsz a régi dob formályához akkor talán martin tud csinálni hasonlót, rozsdamentest
Igazából nem kell, merazóta utánajártam
Valóban nem fogom ezt a dobot kitömni, de igazából nem is lenne jó, mert már korrodál az alján. Kap egy sportdobot.
Ott nem akarom szétszedni, csak a végét kellene lehúzni ahoz, hogy újratömjem. Ott meg jól láthatóan szerintem préselve van és hegesztve. A trövénél hegesztve van az fix. Igazából szét lehet szedni, csak érdeklődtem, hogy volt-e már valaki aki ezt megtette és van tapasztalata.
Sziasztok ismét. Apró világításbéli átalakítással kapcsolatban töprengek, vészvillogót akarok a VFR 800 Fi-re. Rébebben Fullmoon volt olyan kedves és küldött egy linket a VFR 800 Fi szerelési kézikönyvhöz, egy hibátlan angol nyelvű könyvet tölthettem le így. Sokszor hasznomra volt. Most azt sikerült kitöprengenem, hogy a V-Tech szerelési kézikönyvéből, az esetleg abban fellelhető kapcsolási rajzból ki tudnám okoskodni, hogy hogy kössem be a majd utóbb beszerelésre kerülő vészvillogó kapcsolót a rendszerbe. Tehát az lenne a kérdés, hogy tud-e valaki V-Tech -hez való szerelési könyvet, kapcsolási rajzot? Köszi a segítségeteket
A vége szerintem csak egy helyen van ponthegesztve, azt még ki lehet váltani szegeccsel.
Az a baj, hogy nagyon ordít már és nem szeretnék rá sport dobot, mert nagyon is szép a gyári. Csak ki kellene tömni. Majd kitalálok valmi okosat.
neked nem ugyan olyan a kipufogód első ránézésre de szerintem az is össze van hegesztve
nekem az nsr-en is össze van hegesztve a leömlőtöl a dob végéig minden
de nem is akarom szétszedni
Sziasztok Sporttársak! VFR 800 paripám ismét gyengélkedni kezdett töltés vonatkozásában. Évekkel korábban olvastam itt a problémakörrel kapcsolatban egy Mecseki Zsolt ( talán jól emlékszem ) nevű úriemberről, hogy ő megoldást tud ezekre a bajokra. Segítsetek, tényleg jól emlékszem-e és ha igen akkor őt hogy tudom elérni. Előre is köszönöm a segítségeteket.
A kérdésem az lenne, hogy szedtetek-e már szét gyári kipufogót? Meg akarom tömni egy kicsit, mert szétdurran a fejem tőle, de ha jól nézem, csak 2 db ponthegesztés van a végén. A kérdés az, hogy szét lehet-e szedni úgy, hogy nagyobb szopás nélkül össze is rakom utána, vagy nem érdemes vele babrálni?
Köszi előre is és jó karikázást a szezon végéig!
ezt ki lehet égetni károsodás nélkül?
vagy ha nagyon ragaszkodsz a régi dob formályához akkor talán martin tud csinálni hasonlót, rozsdamentest
Valóban nem fogom ezt a dobot kitömni, de igazából nem is lenne jó, mert már korrodál az alján. Kap egy sportdobot.
Merthogy nem szeretném kicsirélni a gyári dobot, max átfaragni a belsejét.
Az a baj, hogy nagyon ordít már és nem szeretnék rá sport dobot, mert nagyon is szép a gyári. Csak ki kellene tömni. Majd kitalálok valmi okosat.
nekem az nsr-en is össze van hegesztve a leömlőtöl a dob végéig minden
de nem is akarom szétszedni
Mindenesetre köszönöm, hogy megnézted!
A kérdésem az lenne, hogy szedtetek-e már szét gyári kipufogót? Meg akarom tömni egy kicsit, mert szétdurran a fejem tőle, de ha jól nézem, csak 2 db ponthegesztés van a végén. A kérdés az, hogy szét lehet-e szedni úgy, hogy nagyobb szopás nélkül össze is rakom utána, vagy nem érdemes vele babrálni?
Köszi előre is és jó karikázást a szezon végéig!
De valahogy így volt.
De egy hétig 700 000-ért volt kint.
Csak eladni szeretném, nem pedig megszabadulni tőle.