Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó, hát na, egy napig :D
20 és eső...de legyen 25 és száraz!
ja, kemény 25 fok lesz :)
most indul a motoros-szezon.
Naja, főleg VTEC-nél húzós, ott egy szelepállítás 6 óra, az 6000Ft-os óradíjjal számolva is 36 ropi.
Nem is a lapka a drága hanem a munkadíj....
Utángyártott 500Ft körül mozog, a gyári darabja ezres körül lehet, de ne vegyél rá mérget.
Mennyibe kerül 1 lapka kb?
Aha.
az nem vészes
750-be is ugyan ez?
Azért 72ezernél már esélyes 1-2 lapka cseréje, minden nem tarthat örökké.
24000-enként, de nekem a 48-nál sem kellett állítani rajta mert jók voltak értékek, remélem 72-nél sem lesz gond velük.
a szervízkönyv mennyi időnként írja elő a szelephézag ellenőrzést?
és igazából mennyi km után szokott elkopni?
Csütörtöktől jön az ősz, úgyhogy ma megmutattam az öreglánynak Tihanyt:
Igazán nincs mit!
Köszönöm sépen a segítségedet.
jogos.
(vfr-t akartam írni)
Ez az
Nem CBR hanem CBX 750
Hidrotõkés a CBR 750 és a CB 750 SevenFifty is.
A PC800 és az XLV750R is hidrotőkés
hidrotőkés motor nincs.
lapkás a 800-as. RC24ig bezárólag voltak csavarosak.

azt meg nem tudom már, hogy PC nélküli eredmény-e a 4.8. De asszem nem. Viszont kva unalmas volt úgy menni inkább egyen 5.5-6ot, de akkor haladjak normálisan, élvezve a koncertet...
800fi-ben a szelephézag állítés lapkás vagy hidrotőkés?
ez már PC-vevel volt?
Nekem egyébként azt mondták, hogy aki a fogyasztásra helyezi a hangsúlyt az ne vegyen V motort.....Én már megbarátkoztam azzal, hogy 6 vagy alatta vagy felette egy kicsivel
20000-km alatt amióta nálam van a gép egyszer sikerült a 4,8 fogyasztás.
De a stabil 5,3 átlag az szinte mindig...380-km körül szoktam keresni a banyakutat.