Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegedről hazafele, 4 napnyi cumóval (sátor matracok, ruhák stb) 4.8. Pályán, stabil 120-130.
:)
Sziasztok. Nem idegesitenék senkit, '03 Vtec-kel 74000-km után 110-120-as Ausztria, Mo., 2 személy,+ csomag 5 l alatt általában. Egyszer már 450 km-t is mentünk 1 tele tankkal.Hétfőre megjárjuk a Balatont, újabb adatokkal szivesen szolgálok.
Az Fi-k sem egyformák. Az enyém 98-as, simán 1 literrel többet eszik, mint egy 99-es De leszarom!
Kimaradt egy szó, tehát:

...a 200-ba gyakran bele-belenyaldosott a mutató...

Nekem 300km fölé nem sikerült menni a 800-assal, igaz nálam az utazó az 150. Végsebességet én sem szoktam erőltetni, de a 200-ba bele-belenyaldosott a mutató, na így simán kijön 7.5-re a fogyi. A 750-essel egyszer 370km körülit menetem 1 tank benzinnel, a végén már eléggé fostorgósra kellett venni a figurát, mert már jó ideje világított a FUEL felirat. A benzinkúton koppra 21.00 liter ment bele, már majdnem benzingőzzel tettem meg az utolsó métereket. Az valami túrás etap volt, mert 21/3.7=5.6l/100km. A 750-essel a legobb fogyasztás az valami 4.9-re sikerült, az ilyen nézelődős-túrázós-szájtátós kör volt Szlovákiában, volt hogy üresben gurultunk le a hegyről, meg végig fostorogtunk csak.
a vtecben kellemesen csalódtam szerintem a féke tökéletes és ezt úgy tudom állítani hogy több motorom volt és javítok is motorokat a fogyasztása meg embere válogatja de 5-7közt bármikor megáll és ezt a múltheti 1200kmes túra is igazolja komárom kassa fűzér
Azért nem olyan torkos az az Fi.
Átlagban olyan 330-350km-t el tudok menni vele...Mondjuk nem szoktam 200-zal hasítani...Na meg még a végsebességét sem néztem meg...
De mentem már 375 km-t is.....egy tankolással...
Helló Mindenkinek!
Egy év vagyok én is VFR(800PGM-FI) boldog tulajdonosa.A motort nem sokat használom,de feltűnt 3 apróság:
-magasságomhoz képest(183cm) elég előredőlt testhelyzet,ami már rövid távokon is fárasztó.Ennek orvoslására tervezem kormánymagasító vagy túrakormány beszerzését
-a fékek alul teljesítenek az elvárttól(Ferrodo Platinium betétek). Fék folyadék cserén túl vagyok.
-a motorból üzem meleg állapotában ciripelő hang hallatszik.Lehet,hogy esedékes a szelephézagok ellenőrzése(31e km-t mutat az óra)
Minden segítséget,tapasztalatot köszönettel fogadok.
Tudom, hogy soha nem fogod elhinni, de volt olyan tavaly, hogy asszony pajtással 5,3 100-110 nél (bőven PC előtti korszak volt). Én még soha nem mértem 7 litert, csak egyszer amikor 2009-ben a M6-on Pest felé egy kicsit többet mentem 130-nál (egy 100-assal) egészen Pestig Dunaújvárostól
Na jó, de neked van benne PC, még ha nem is fullosan belőve. Az tény hogy húzom neki, nem 90-nel megyek én sem. De kb ugyanebben a tempóban a 750-es 6.5 litert eszik, tehát 1 lityivel kevesebbet.
Köszi a sok-sok infót, tanácsot. Sajnos lapos az a bizonyos erszény. Most még csak nézegetem mi jöhet szóba. A kevés pénz miatt is VFR, mivel azzal kevesebb a zsákbamacska esélye egy öregebb típus esetében is. Sajna csak az öregebb gépekig érek rá anyagilag.
A 800fi benzin zabálásáról meg csak annyit, hogy túra tempóban amiben van 110 és 180 is úgy evett nálam most szombaton 5.7-et....
Csiziművek a 7,5-et 240-nél mérte meg szerpentinek kitépem a lelked 3-ikban gázállásnál gondolom
Tudom, hogy nem 160 de nekem a 60 is szép eredmény! Remélem az enyémbe is lesz 160 majd egyszer minden gond nélkül!
Hát a hatvanezredik km-t.
Azt mit?
no eleinte csak félve kicsit, meg óvatosan,az egyszerűbb feladatok.

a javítási kézikönyv amennyi belelapozgattam nagyon tuti, tényleg minden benne van amire szükségem lehet. ami meg nincs,az már nem is nekem való.
Tavasszal is pangott a piac, úgy mint tavaly is. Most a nagymotorok nem mennek, mindenki kicsi és takarékos motort akar magának amire kevés az adó és a bizti és keveset fogyaszt. Ez volt az első év hogy nem mentem el a motorkiállításra sem, az is már csak az árnyéka volt régi önmagának, és a belépő meg rohadt drága.
Na de ezt majd a másik fórumban megírod, azt csak a regisztrált tagok tudják használni, és ott tudsz küldeni privát üzenetet is... Hja, és ha már Cosworth-okat javítgatsz otthon, akkor a VFR karbantarási kézikönyv is kötelező darab lesz a számodra, ha azt is otthon akarod szervízelni.
annyit elárulhatok nem Bp-i,ill. Pest megyei a hely.

jah' ősszel amúgy is pang a piac,mert kevés a vásárló. jön a tél-sajna- de erre való hivatkozással (is) tudtam alkudozni.
Na csak azért kérdem, mert csípőből van 3db Honda kereskedés és szervíz (Bp illetve Pet megye területe), akiket semmilyen körülmények között nem ajánlanék... Attól nem kell félni hogy bárki is elhappolna bármit is, rohadtul halott a nagymotoros piac, nincs lóvé az embereknek.
Igen, arra gondoltam.
ha nem baj még nem árulnám el,nem szeretném valaki elhappolná míg nincs lefoglalózva. utána mondom minden infot.

részemről megbízható a hely, mert olyan ember irányított oda aki számomra 100% hiteles és tudja mit beszél.
erre?
http://hondavfr.hu/forum/

már ott is vagyok :)
na az ilyen infókért külön köszönet, hogy a termosztát,meg hasonlók. idővel valszeg elég sok mindent magam fogok szervizelni, ahogy az autónál is. van 2db ford scorpionk 2,9 cosworth,azokat is magam berhelem. alyasmibe még belementem,hogy h.fejtömítés csere,motor-váltó csere,meg hasonlók. persze ott is a kollektíva segítségével. örülök,hogy itt is úgy látom jó a társaság,segítőkész a csapat :)

kösz a link megint :)
Azért kell megbízható helyről motort venni, pl. VFR Club tagtól, mert a motor előélete nyomon követhető. Azt lehet tudni melyik Honda kereskedőnél van ez a motor amit kinéztél?