Nekem a 800 as előtt Firestorm volt. Közel 8 évig.
Sor négyet akartam újra. Előtte az volt.
Viszont közben kipróbáltam egy V4-et és megtetszett! Ez meg ez olcsón volt így megpróbáltam.
Jobban bejön mint a V2.Bár a S4 az S4! Meg aztán kényelmesebb is mint a Firestorm. Ez is szempont volt.
az ár az nem gond mivel már tavaly akartam venni motort és azóta csak több pénz lett félretéve
nyomatékba azért már nagyobb külömbség van 10Nm
tényleg nemsokba marad el a firestorm-tól a gyorsulása úgyhogy inkább vfr lessz
nekem formailag jobban teccik a 750-es
a 800fi akkor teccett meg mikor mentem vele, kicsit okosabb mint a 750-es
az is teccik benne hogy egyből megy mikor ráhúzom a gázt
tesztnapon próbáltam az új V storm-ot, az nagyon durán megugrott mikor elindultam vele meg amikor megfordultam akkor is rántott egy nagyot kigyorsításnál a kanyar közepén
mikor már gyorsabban mentem akkor már nem gyorsult olyan durván a vfr jobban ugrik még 100 fölött is ami nekem nagyon teccik mert nem kell visszaváltani előzéseknél
próbáltam sor 4-et de nem teccik a hangja
az a 800fi amit próbáltam az nem rángatott nagyon alacsony fordulaton, régebben mentem 750-el úgy emlékszek az jobban rángatott
Én nagyívben leszarom ki mit mond. Nekem városban is ha tötymörgök nem megy 105 fölé a hőmérséklet. Bekapcsol a ventillátor oszt jólvan! 98 ig visszahűti. Ez a dolga. Így tervezték. Akkor minek barkácsoljak kapcsolót!Kint meg 80 körül van a hőmérséklete.
A 800-as kemény 5 lóerővel erősebb a 750-esnél, azt észre sem lehet venni. Megvan mind a két típusnak az előnye/hátránya, szerintem az döntsön mennyi lóvé lesz rá. Inkább vegyél egy patent 750-est mint egy szakadt 800-ast.
Még egy gondolat: háromezernél simul ki teljesen a motor járása, a legalacsonyabb használható fordulat váltáskor 3500 körül van, onnan esik vissza nagyjából 3000-ig.
Szerintem nyugodtan vegyél FI-t, ha neked az tetszik, a tömegéhez képest elég könnyen kezelhető motor. Én is könnyű gépről ültem át, és már az első métereknél éreztem hogy nem lesz vele gond. Előtte RC36-osokat néztem, de sajnos egyik szakadtabb volt mint a másik. És valahogy nekem nagyobbnak tűntek az FI-nél. Ebből többet láttam megkímélt állapotút. A féktől sem kell tartani, tárcsánként három dugattyú csak akkor működik, ha kézzel-lábbal "taposod". Ha kézzel fékezel akkor elöl 2-2, hátul 1, ha lábbal akkor elöl1-1, hátul2 munkahenger dolgozik. A gázreakciója valóban durvább mint a karburátorosé, ez rossz útfelületen tud kellemetlen lenni, amikor az ember önkéntelenül odarángat egy kicsit, de csak kellemetlen, nem veszélyes. Feltéve hogy nem 10000-t forog a motor éppen...
Ventilátor kapcsolóm nekem is van, mivel sokat megyek városban, 95 fok körül kapcsolom, onnan már csak 1-2 fokot megy feljebb.
A külső meg teljesen ízlés kérdése, nekem akkor tetszett meg igazán az FI, amikor élőben közelről láttam.
énmeg annak nemlátom értelmét hogy városi forgalomba mindíg 4000-en pörögjön a motor 1-esbe meg 2-esbe, inkább 2500-at pörögjön
fogyasztás miatt na meg nyáron azért tudnak melegedni rendesen, igaz hogy nemsokat járkálok városba
nekem az fi jobban teccik mint a vtech, hangja is jobb
vagy olyan lessz mint ami neked van vagy 800fi
ja, az kimaradt: ha valami perverziobol adodoan ragaszkodsz az egeszsegtelenul alacsony fordulatszamhoz, akkor az injektorosokba egy PC eleg sokat segit azon is
alacsony fordulaton rangat a V4 persze, de nem kell alacsony fordulaton hasznalni
mi ertelme 2000-es fordulaton kinozni? rangatozik, nem reagal rendesen a gazra, meg csak erolkodik, semmi ertelme, nem dizelauto ez hogy 1000-1500 kozott porgesd
3500-4000 alatt nem igazan erdemes jarni vele, ott mar ugrik ha kell, a fogyasztasa is normalis
800Fi-re nem cserelnek, igazabol nem latnam ertelmet (raadasul kulsore sem jon be igazan). na VTEC-re viszont igen, meg annak ellenere is, hogy abban mar sajna lancos vezerles van azert 1-2 szezont meg eljarkalok a 750-essel, aztan meglatjuk mi lesz az utod
alacsony fordulaton a 800fi kevésbé rángat, legalábbis én azt vettem észre
viszont abba tényleg igazad van hogy ha rátekerem a gázt akkor a karbis nem ránt olyan nagyot
ha lenne rá lehetőséged te nem cserélnél 800fi-re?
rangat? mar mitol rangatna a 750-es?
megy az szepen mint a vaj, sot, a karbis gazreakcio meg finomabb is mint az Fi-n, szoval pont a 750-es az ami kevesbe 'rangatos' :) az 'erosebb' meg kb. semmi, azt a minimalis kulonbseget nem hiszem hogy megerezned
ettől a dual féktől tartok én is, hidegbe meg esőbe is szoktam motorozni
viszont ezek a 3 dugós féknyergek mégis csak jobban fékeznek mint a 750-en lévő 2 dugósak
meg ezt a rendszert légteleníteni is bonyolultabb lehet
igazából csak azért teccik a 800fi mert erősebb mint a 750 meg nem rángat annyira
mostani motorom 140kg, ehhez képest a 800-as jóval nehezebbnek tűnt a gyors kanyarokba
olyan úton próbáltam ki ahol sokat megyek, azért meg tudnám szokni a súlyát meg csak vezetési teknika kérdése az egész
japánoknak bevált mint rendőrmotor, sok videót néztem róla
alikhanem mégiscsak megpróbálok egy 800fi-t következő szezonba, nagyon szar nem lehet mert elég sokan futkoznak vele, túrázásra jó lessz
Elvileg nem elkepzelhetetlen hogy tobb VFRest ismersz mint en vagy Csizi csak nem valoszinu. En a 10/9et eros tulzasnak tartom.
Hasonloan nem tudom, mennyit mentel VTECkel, en azert hasznalgattam neha egyet. Szerintem a VTec valtas tul van dimenzionalva. Rendes gyorsitasnal nem rant. Egy csuklosabb gazreakcios eros gep nagyobbat rant. Ez az en velemenyem ugy hogy probaltam is.
levegőhőmérséklet mérőbe változtat valamit, szerintem nem egy nagy tuning