Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

éppen mostanába mentem cbf 1000-el meg vfr 800fi-vel
a cbf hihetetlenül könnyen vezethető, nagyon jól megy, 6.-ba 50-ről simán kigyorsít gondolkodás nélkül
a vfr már kicsit teknikásabb a v4 alacsony fordulaton rángat
a két motor ereje érzésre nemnagyon külömbözik a vfr-t kicsit jobban kell pörgetni hogy úgy meginduljon mint a cbf
cbf-nek jobb a szélvédelme
énnekem jobban bejött a vfr mert sport-túra motorok jobban teccenek meg a v4 dübörgése is
a cbf egy nagyon jó túra motor azzalse fogsz mellé
Feszültségszabályzó (típushiba!) de kb 15 ezer Ft és soha nem lesz gond vele!
A 750-es karbis elméletileg kevesebbet fogyaszt!
A 800 FI 5 L alá semmiképp nem megy de inkább 6 L-el kell számolni!
Ha húzod akkor meg felette!
A blokk hosszú életű! (azt nem írom hogy nem lehet kinyírni)
Futómű elfogadható még 2 személlyel is!
Sziasztok

Nem rég sikerült eladnom a kos hornetemet és 2 motoron gondolkozom, a VFR-en és a CBF1000-en.
VFR 750 vagy 800, érdeklődnék tőletek mint tulajdonosoktól, hogy mik lehetnek a hibái esetleg és mennyi a fogyasztása normál keretek között, nem 200km/h-nál
engem érdekel a dolog, írjál róla néhány dolgot
mennyi az ára? mennyi km?
Amikor megadják az árát..!
Igazából sokat én sem motorozok...kb.1 hónapja voltam vele Szlovákiában...Azóta csak a múlthéten toltam ki a garázsból....MEGTAKARÍTANI.Na meg a parlagfű-allergia....Úgy-hogy nekem az idén valószínű már véget ért a szezon.....
mikor akarod eladni?
én még a nyáron akarok venni vagy ősszel
Örülök , hogy jó lett...Azért sejtettem , hogy faragni kell ám....
Egyébként tegnap jártam Móron...de autóval ( csak átutazóban)
Köszi a Givi csomagtartót! Kicsit többet kellett rajta alakítani mint gondoltam. De mint látod ilyen lett! Már csak a kapaszkodókat kell felhegeszteni.
Talán..az enyém is eladó lesz....Ha valaki megadja majd az árát...

Na meg nekem is van ilyen"Csesznekivárasfotóm"
Pedig én tényleg messze lakom onnét...
Nektek meg jó szórakozást és vigy magatokra az úton. A sípulóvert itthon ne hagyjátok, mert alig lesz 40 fok....
mar holnap, nem akarok kihagyni egy esti pialast sem :D
Sajnálom!
Majd gondolunk Rád!
És jövőre intézd úgy ,hogy szabad legyél...
Akkor Glezmen kolléga találkozunk Orfűn!
Mikor jössz?Péntek?Szombat?
en e!
Jó lenne ha nem kéne 48 órából 36-ot melózni....de majd 1xer biztos összejön...
Holnap valaki Orfűre?
http://cbrzone.com/tensioners....

Manual timing chain tensioner. Es nem lesz gondod vele tobbet.
És újra vennél 1,1-es dragstart ?
Hali tomchy!
Ha sokat ráfizetsz ez enyémet viheted
A betegség soha nem jön jókor. De pont most? Együtt érzek veled
Hát igen...
Add el gyorsan és vegyél egy 98-01 közöttit és máris megoldódott a problémád
Sziasztok!

2002-es VFR-em van és előjött a sok fórumon olvasható hiba: vez.lánc feszítő megadta magát.
Elvittem Miskolcon egy sráchoz (Putnoki Zoli), aki próbált vele valamit kezdeni, párszáz km után ismét zörög a lánc mint a fene. Mindig, minden állapoban. A gondom az, hogy egy vagyon lenne cserélni a kettőt (25k/db).

Van valakinek tapasztalata, hogy ideiglenes megoldás van-e a javításra vagy esetleg egy bontott is lehet-e jó. Gondolok itt a módosított verzióra, mert ott állítólag nem jelentkezik ez a gond, míg az első szériában igen.

A gondom az, hogy jövő héten mennék vele Horvátországba és félek, hogy nem tenne jót neki ez a mostani állapot....

Köszi
Én is úgy voltam vele hogy kipróbáltam anno egy V2-t és beleszerelmesedtem. Ducatit akartam de a megbízhatatlansága és magas szervízköltség miatt inkább VTR lett. Viszont időközben én is öregedtem meg inkább hosszabb utakra használom két személlyel igy a Firestorm arra nem igazán alkalmas. Viszont az Alpok szerpentinjein jó volt a kis súlya miatt.
mikor még nemsokat konyítottam a motorokhoz akkor nekem is a sor 4 volt a favorit mert mindenki azzal ment
aztán kipróbáltam néhány v2-t és engem nagyon megfogott, főleg az a dübörgő hang
Csoki, ezen az alacsony fordulatos rángatásos dolgon már túlléphetnél. Nekem FI van, előtte más nem volt még. Imádom. Város, főút, autópálya , mindegy hol megyek. 2500-on nem kell tötymörögni, erőltetni. 3-4000 között már simán eldöcögsz vele bárhol pl Győrben, dinamikusabban is tudsz vele haladni a forgalomban (nem a sebességre gondolok!), mint alacsony fordulaton. Ennyi, ezt felesleges tovább ragozni, csak fingfűrészelés. A fogyasztása kb 0,5-1 literrel több, mint az elődjéé, ez tény, de persze vannak kivételek.
Bármelyiket veszed, csak jól járhatsz vele, ez már ízlés dolga, a döntés pedig a Te kezedben van.