éppen mostanába mentem cbf 1000-el meg vfr 800fi-vel
a cbf hihetetlenül könnyen vezethető, nagyon jól megy, 6.-ba 50-ről simán kigyorsít gondolkodás nélkül
a vfr már kicsit teknikásabb a v4 alacsony fordulaton rángat
a két motor ereje érzésre nemnagyon külömbözik a vfr-t kicsit jobban kell pörgetni hogy úgy meginduljon mint a cbf
cbf-nek jobb a szélvédelme
énnekem jobban bejött a vfr mert sport-túra motorok jobban teccenek meg a v4 dübörgése is
a cbf egy nagyon jó túra motor azzalse fogsz mellé
Feszültségszabályzó (típushiba!) de kb 15 ezer Ft és soha nem lesz gond vele!
A 750-es karbis elméletileg kevesebbet fogyaszt!
A 800 FI 5 L alá semmiképp nem megy de inkább 6 L-el kell számolni!
Ha húzod akkor meg felette!
A blokk hosszú életű! (azt nem írom hogy nem lehet kinyírni)
Futómű elfogadható még 2 személlyel is!
Nem rég sikerült eladnom a kos hornetemet és 2 motoron gondolkozom, a VFR-en és a CBF1000-en.
VFR 750 vagy 800, érdeklődnék tőletek mint tulajdonosoktól, hogy mik lehetnek a hibái esetleg és mennyi a fogyasztása normál keretek között, nem 200km/h-nál
Amikor megadják az árát..!
Igazából sokat én sem motorozok...kb.1 hónapja voltam vele Szlovákiában...Azóta csak a múlthéten toltam ki a garázsból....MEGTAKARÍTANI.Na meg a parlagfű-allergia....Úgy-hogy nekem az idén valószínű már véget ért a szezon.....
Köszi a Givi csomagtartót! Kicsit többet kellett rajta alakítani mint gondoltam. De mint látod ilyen lett! Már csak a kapaszkodókat kell felhegeszteni.
2002-es VFR-em van és előjött a sok fórumon olvasható hiba: vez.lánc feszítő megadta magát.
Elvittem Miskolcon egy sráchoz (Putnoki Zoli), aki próbált vele valamit kezdeni, párszáz km után ismét zörög a lánc mint a fene. Mindig, minden állapoban. A gondom az, hogy egy vagyon lenne cserélni a kettőt (25k/db).
Van valakinek tapasztalata, hogy ideiglenes megoldás van-e a javításra vagy esetleg egy bontott is lehet-e jó. Gondolok itt a módosított verzióra, mert ott állítólag nem jelentkezik ez a gond, míg az első szériában igen.
A gondom az, hogy jövő héten mennék vele Horvátországba és félek, hogy nem tenne jót neki ez a mostani állapot....
Én is úgy voltam vele hogy kipróbáltam anno egy V2-t és beleszerelmesedtem. Ducatit akartam de a megbízhatatlansága és magas szervízköltség miatt inkább VTR lett. Viszont időközben én is öregedtem meg inkább hosszabb utakra használom két személlyel igy a Firestorm arra nem igazán alkalmas. Viszont az Alpok szerpentinjein jó volt a kis súlya miatt.
mikor még nemsokat konyítottam a motorokhoz akkor nekem is a sor 4 volt a favorit mert mindenki azzal ment
aztán kipróbáltam néhány v2-t és engem nagyon megfogott, főleg az a dübörgő hang
Csoki, ezen az alacsony fordulatos rángatásos dolgon már túlléphetnél. Nekem FI van, előtte más nem volt még. Imádom. Város, főút, autópálya , mindegy hol megyek. 2500-on nem kell tötymörögni, erőltetni. 3-4000 között már simán eldöcögsz vele bárhol pl Győrben, dinamikusabban is tudsz vele haladni a forgalomban (nem a sebességre gondolok!), mint alacsony fordulaton. Ennyi, ezt felesleges tovább ragozni, csak fingfűrészelés. A fogyasztása kb 0,5-1 literrel több, mint az elődjéé, ez tény, de persze vannak kivételek.
Bármelyiket veszed, csak jól járhatsz vele, ez már ízlés dolga, a döntés pedig a Te kezedben van.
a cbf hihetetlenül könnyen vezethető, nagyon jól megy, 6.-ba 50-ről simán kigyorsít gondolkodás nélkül
a vfr már kicsit teknikásabb a v4 alacsony fordulaton rángat
a két motor ereje érzésre nemnagyon külömbözik a vfr-t kicsit jobban kell pörgetni hogy úgy meginduljon mint a cbf
cbf-nek jobb a szélvédelme
énnekem jobban bejött a vfr mert sport-túra motorok jobban teccenek meg a v4 dübörgése is
a cbf egy nagyon jó túra motor azzalse fogsz mellé