Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez hülyeség, idáig egy VTEC tulaj sem panaszkodott a Viffer fórumban hogy szar a VTEC miatt a motorja.
400as rvf-re a HRC manual 113 fokos vizet mondott megfelelő hőmérsékletűnek. igaz pályára.
A VTEC rendszert 10--ből 9 felhasználó szidja mint a bokrot.
-Dual CBS, nekem ne kontárkodjon semmiféle szerkezet, majd én tudom mikor és mit akarok fékezni
-ugyanannyit eszik mint egy SP
-a 750-es szerintem mozgékonyabb, még ha papíron ugyanakkora is a tömege

VTEC-et nem próbáltam még, aszongyák a hozzáértők hogy az agilisabb mint az Fi. Ahhoz hogy egy Fi fasza legyen:

-kell egy PC
-Dual CBS kuka
-némi futóműtuning sem árt, egy progresszív rugókészlet csodákat tesz vele
-fém fékcsöveket neki hogy jó legyen
te csizi neked mi nem teccett a 800fi-n? mért volt jobb a 750?
csak azért kérdezem mert nem tudom eldönteni hogy melyiket vegyem
Azzal nem lesz előrébb, hacsaknem valami méregdrága versenymotorokba való hűtőfolyadékkal fogja feltölteni, aminek fél literje 5000Ft.
Akkor bizony baj volt azzal az SV-vel (pl. termosztát hiba), mert a normál üzemi hőmérséklet 86 fok körül van minden motornál. Nyári melegben természetes hogy fortyog a víz a VFR-ben, hiszen le van burkolva teljesen a motor, ráadásul oldalt vannak a hűtők, így csak akkor kap megfelelő hűtést ha van elegendő menetszél (60-70 km/h-tól). Érdemes egy kapcsolót beiktatni amivel tudod a ventillátorokat ki/be kapcsolgatni, mert a hőgomba csak 103 foknál indítja őket. Amikor 90foknál jár a mutató és tudom hogy nem fogok tudni normálisan haladni a géppel, akkor már kapcsolom is be a ventiket, és általában 98 fok környékén meg szokott állni a hőfok.
talán egy hűtőfolyadék csere javíthat a hűtésen, fontos az arányon kererés
A két hátsó henger kevés menetszelet kap lassú sebességnél, ezért normális a gyorsabb melegedés, ráadásul az SV-hez képest burkolt idomos-burkolt motorról beszélünk. Ezért is van rajta 2 db hűtő nem egy. És igen, ami motorunk nem a városban való araszolgatásra van kitalálva, hanem a nagyobb 80 km/ó feletti gurulásokhoz. Addig nincsen baj amíg a venti bekapcsol, nyugi visszahűti rendesen.
1 gond van hogy nagyon messze van
Üdv!
800-as VTEC-el kapcsolatban lennék kíváncsi a tapasztalatokra.
Nálam az üzemi hőmérséklet 84-5-6 C, ami mondjuk egy tízessel több, mint az SV650-esé volt, de ettől még lehet normális.
Viszont a motor városi használatra teljesen alkalmatlan, ugyanis 80km/h alatti sebességnél folyamatosan melegszik 104-106 C-ig amit a ventilátor kell visszahűtsön folyamatosan. 80kn/h-nál már van elég hűtés, azaz ott beáll erre 85 körüli hőmérsékletre. Ez normális, vagy valami gond lehet? Köszi
repülőjegy, meg diákvizum.
a bogaraknak tokmindegy a szin, ez nem bicikli ahol tenyleg szamit :)
este pillanatok alatt osszegyulik rajta a vastag bogarretek, akarmilyen szinu is :-/
grandemotonal valtozo allapotu gepek vannak, viszont nagyon korrekten leirjak az allapotat, szoval nem zsakbamacskat veszel
raadasul olcsok is (csak akkor neked kell intezni a forgalombahelyezest)

ha biztosra akarsz menni, akkor csinald azt amit en: vegyel ismert eloeletu motort, pl. klubtagtol ;)
az nem teccik, na meg a bogarak hamarabb megtalálják mint egy kéket vagy pirosat
és mi lessz helyette?
lehet nekem lesz egy sárgám eladó...
ha érdekel.
megint voltam nézni egy 750-es viffert
olaszból behozott tehát alumínium oxidáció az volt egy kicsi
fényezés hibátlan de az olajhűtő ezen is görbe volt, szerintem a villa nyomta meg
gyári kipufogó dob rozsdamentes, leömlők rozsdásak voltak
egyik első féktárcsa már elég vállas volt, óra szerint 35000km
szerintem ezeket tőbb motorból rakják össze mert amit a multkor néztem ugyan abba a boltba azon is hasonló furcsaságok voltak
nemtudom hogy a grandemotonál is ijen szedett-vedett gépeket árulhatnak-e
van most náluk egy szép piros 800fi elég jó áron
Én az olasz Givitől kérdeztem.
Már nem gyártják.
Ajánlottak helyette másikat, ami jó a motorra.
Mondom, köszi, de nem.
Ennyi.
néztem a shox oldalán ezeket a felfogatókat a wingrack-hoz ott azt írják jelenleg nem rendelhető
nem hiszem el hogy ijent már nem gyártanak
basi ülléspúpod van már?
Neem! Én kompletten vettem WR 2 vel.
ezt vedded most használtan?
vasárnap voltam nála, aztmondtta hogy ha eladja a motort akkor viheted a karokat
A száma pedig Y161
A Wingrack 2 rögzítő készletét nem lehet kapni mivel már nem gyártják. Csak A Givi FZ257-et és a PL 257-et!