-Dual CBS, nekem ne kontárkodjon semmiféle szerkezet, majd én tudom mikor és mit akarok fékezni
-ugyanannyit eszik mint egy SP
-a 750-es szerintem mozgékonyabb, még ha papíron ugyanakkora is a tömege
VTEC-et nem próbáltam még, aszongyák a hozzáértők hogy az agilisabb mint az Fi. Ahhoz hogy egy Fi fasza legyen:
-kell egy PC
-Dual CBS kuka
-némi futóműtuning sem árt, egy progresszív rugókészlet csodákat tesz vele
-fém fékcsöveket neki hogy jó legyen
Akkor bizony baj volt azzal az SV-vel (pl. termosztát hiba), mert a normál üzemi hőmérséklet 86 fok körül van minden motornál. Nyári melegben természetes hogy fortyog a víz a VFR-ben, hiszen le van burkolva teljesen a motor, ráadásul oldalt vannak a hűtők, így csak akkor kap megfelelő hűtést ha van elegendő menetszél (60-70 km/h-tól). Érdemes egy kapcsolót beiktatni amivel tudod a ventillátorokat ki/be kapcsolgatni, mert a hőgomba csak 103 foknál indítja őket. Amikor 90foknál jár a mutató és tudom hogy nem fogok tudni normálisan haladni a géppel, akkor már kapcsolom is be a ventiket, és általában 98 fok környékén meg szokott állni a hőfok.
A két hátsó henger kevés menetszelet kap lassú sebességnél, ezért normális a gyorsabb melegedés, ráadásul az SV-hez képest burkolt idomos-burkolt motorról beszélünk. Ezért is van rajta 2 db hűtő nem egy. És igen, ami motorunk nem a városban való araszolgatásra van kitalálva, hanem a nagyobb 80 km/ó feletti gurulásokhoz. Addig nincsen baj amíg a venti bekapcsol, nyugi visszahűti rendesen.
Üdv!
800-as VTEC-el kapcsolatban lennék kíváncsi a tapasztalatokra.
Nálam az üzemi hőmérséklet 84-5-6 C, ami mondjuk egy tízessel több, mint az SV650-esé volt, de ettől még lehet normális.
Viszont a motor városi használatra teljesen alkalmatlan, ugyanis 80km/h alatti sebességnél folyamatosan melegszik 104-106 C-ig amit a ventilátor kell visszahűtsön folyamatosan. 80kn/h-nál már van elég hűtés, azaz ott beáll erre 85 körüli hőmérsékletre. Ez normális, vagy valami gond lehet? Köszi
a bogaraknak tokmindegy a szin, ez nem bicikli ahol tenyleg szamit :)
este pillanatok alatt osszegyulik rajta a vastag bogarretek, akarmilyen szinu is :-/
grandemotonal valtozo allapotu gepek vannak, viszont nagyon korrekten leirjak az allapotat, szoval nem zsakbamacskat veszel
raadasul olcsok is (csak akkor neked kell intezni a forgalombahelyezest)
ha biztosra akarsz menni, akkor csinald azt amit en: vegyel ismert eloeletu motort, pl. klubtagtol ;)
megint voltam nézni egy 750-es viffert
olaszból behozott tehát alumínium oxidáció az volt egy kicsi
fényezés hibátlan de az olajhűtő ezen is görbe volt, szerintem a villa nyomta meg
gyári kipufogó dob rozsdamentes, leömlők rozsdásak voltak
egyik első féktárcsa már elég vállas volt, óra szerint 35000km
szerintem ezeket tőbb motorból rakják össze mert amit a multkor néztem ugyan abba a boltba azon is hasonló furcsaságok voltak
nemtudom hogy a grandemotonál is ijen szedett-vedett gépeket árulhatnak-e
van most náluk egy szép piros 800fi elég jó áron
-ugyanannyit eszik mint egy SP
-a 750-es szerintem mozgékonyabb, még ha papíron ugyanakkora is a tömege
VTEC-et nem próbáltam még, aszongyák a hozzáértők hogy az agilisabb mint az Fi. Ahhoz hogy egy Fi fasza legyen:
-kell egy PC
-Dual CBS kuka
-némi futóműtuning sem árt, egy progresszív rugókészlet csodákat tesz vele
-fém fékcsöveket neki hogy jó legyen
csak azért kérdezem mert nem tudom eldönteni hogy melyiket vegyem
800-as VTEC-el kapcsolatban lennék kíváncsi a tapasztalatokra.
Nálam az üzemi hőmérséklet 84-5-6 C, ami mondjuk egy tízessel több, mint az SV650-esé volt, de ettől még lehet normális.
Viszont a motor városi használatra teljesen alkalmatlan, ugyanis 80km/h alatti sebességnél folyamatosan melegszik 104-106 C-ig amit a ventilátor kell visszahűtsön folyamatosan. 80kn/h-nál már van elég hűtés, azaz ott beáll erre 85 körüli hőmérsékletre. Ez normális, vagy valami gond lehet? Köszi
este pillanatok alatt osszegyulik rajta a vastag bogarretek, akarmilyen szinu is :-/
raadasul olcsok is (csak akkor neked kell intezni a forgalombahelyezest)
ha biztosra akarsz menni, akkor csinald azt amit en: vegyel ismert eloeletu motort, pl. klubtagtol ;)
és mi lessz helyette?
ha érdekel.
olaszból behozott tehát alumínium oxidáció az volt egy kicsi
fényezés hibátlan de az olajhűtő ezen is görbe volt, szerintem a villa nyomta meg
gyári kipufogó dob rozsdamentes, leömlők rozsdásak voltak
egyik első féktárcsa már elég vállas volt, óra szerint 35000km
szerintem ezeket tőbb motorból rakják össze mert amit a multkor néztem ugyan abba a boltba azon is hasonló furcsaságok voltak
nemtudom hogy a grandemotonál is ijen szedett-vedett gépeket árulhatnak-e
van most náluk egy szép piros 800fi elég jó áron
Már nem gyártják.
Ajánlottak helyette másikat, ami jó a motorra.
Mondom, köszi, de nem.
Ennyi.
nem hiszem el hogy ijent már nem gyártanak