Ja már látom. A Prop Tech nem is tudja beállítani mert nem Dynojet a padja. Nem kommunikál a PC-vel így kézzel kéne bevinni minden adatot az meg 2 nap. Bűvészkednek vele de parasztvakítás az egész. Nem csoda ha sokat eszik a gép.
Végh Janának van Dynojet padja meg az Agomotorsnak. Egyik ismerősömnek a Végh Jana 190-e Ft-ért csinálta a 4 térképes beállítást. Nemtom az agomotorsban mennyibe kerül de ennyit biztos nem adnék érte.
A prop teches PC állítás meg nem ér egy kanyit sem.
Az ortodox szó jelentése: igazhitű, a szabályokhoz mereven ragaszkodó. Tehát nem az ortodox keresztény vagy zsidó vallásra gondoltam. Nekem nem fáj hogy nem száguldozik a kolléga, csak nem értem hogy minek akkor 110 lóerős gépet venni, ha a 110-es tempó is már jujjujj kategória. Mert mégsem azért veszi a motrot az emberfia, hogy az autók tempójában döcögjön...
Nem szídni az ortodoxokat, asszony is az! Amúgy meg mit fáj neked,hogy nem száguldozik? Ha nem akar, nem muszály. Én sem tépem neki mint egy bolond, nem is azért vettem. Azért kellet VFR, hogy bármikor, bármilyen körülmény között tudjak motorozni, mert egy fasza univerzális gép. Amúgy városban átlag lassan megyek, de mégis mindenhová odaérek, mert az a lényeg, hogy a sorok közt tudj haladni, nem az, hogy tipord a gépet. A lámpa úgyis megfog ha nem jó ritmusban mész.
Látom Te egy ortodox fostorgó vagy... Ha így állsz a dolgokhoz, akkor valóban kár volt VFR-t venned. Nem kell folyamatosan nyélgázon menni, nem azt mondtam. De az ilyen fajta pilóták azok akik képesek km-eken keresztül követni egy kamiont mert nem merik megelőzni, vagy autópályán 100-zal bénázni a 130-140-nel haladók között, stb. Ezek mind balesetveszélyes dolgok, jobban mint a gyorshajtás.
azóta se volt ennyi :) Azt tudom, hogy valami 370km-re tankoltam 18 litert.
de ez nagyonnagyon lájt menet volt. igazából ennyi erővel 125össel is mehettem volna 2.5 literér. halál...
Inkább legyen 5.5, de akkor haladjon :)
Akkor 245-tel kéne motoroznom mert annyi a vége? Ááá hagyjuk! Így is 90 helyett megyek 110-zel, azért is megvágnak ha nem figyelek, de legalább az még nem balesetveszélyes tempó.
Amióta bele lett rakva a PC a legjobb fogyasztásom 5,7 volt, ez 110-es poroszkálást jelentett, majd mivel ránk esteledett és még hátravolt 200 km egy kicsit gyorsabbak voltunk hogy már hazaérjünk (160) . Na ennél a sebességnél meg evett 6,2-őt.....
Én simán elmegyek az enyémmel 5l alatt, két személlyel, 90-100 közt. RC36II. Ha húzom neki, akkor belemegy a 7-be, szintén két fővel, városban. Ez van, de leginkább nem érdekel, nem azért vettem motort, hogy a fogyival foglalkozzam.
Csak hogy értsd!
A sport-túra nem azt jelenti hogy csak 200 fölött kell vele menni. Ha a párommal egy szép helyen motorozom és látni is akarunk valamit a tájból akkor a túra üzemmódban (80-110) szoktunk motorozni. Azért veszek ilyen motort , mert ha egyedül megyek akkor lehet ezzel is picivel sportosabban menni ( ezért mellékeltem a videót, ha megnézted volna biztos rájössz a lényegre). Mivel nincs pénzem két motorra kénytelen voltam kompromisszumra. Ezenkívül ha viszel valakit akkor úgy kell közlekedni hogy ő is élvezhesse, nem biztos hogy a te Rossis képességeidre kíváncsi. Az utas választása csak addíg ér amíg fölül mögéd. A többi már tőled függ. Sok nagyszájú sportmotoros elvérzett már a 170-180 le-s gépén ha igazán tolni kellet neki. Én is kérdezhetném akkor minek vesz ilyen erős motort az aki ki sem meri (vagy nem tudja ) kihasználni( ez nem feltétlenül rád vonatkozik, mivel nem ismerlek). A 110 le mindenre elég, jól érzi magát lassú tempónál de nem maradok le a sportgépekről sem országúton. Remélem kielégítő a válasz és érteni fogod a választás okát.
Szombaton dél körül nem jártál Balatonakarattya-Polgárdi útvonalon?
Mert velem szembe jött egy ezüst RC 46 egy dobozzal felszerelve.
Én két személlyel voltam felcuccolva.
Egyébként az enyém 5-5,5 között eszik 90-120 tempónál.
Azért ne felejtsük el a kivalló minőségű osztrák üzemanyagot ami min 95 oktán és nem max, de akkor is azt mondom, hogy magyar benzinnel a mi motorunk nem megy el 5 alatt. De ha tied igen akkor úgy legyen.
Végh Janának van Dynojet padja meg az Agomotorsnak. Egyik ismerősömnek a Végh Jana 190-e Ft-ért csinálta a 4 térképes beállítást. Nemtom az agomotorsban mennyibe kerül de ennyit biztos nem adnék érte.
A prop teches PC állítás meg nem ér egy kanyit sem.
de ez nagyonnagyon lájt menet volt. igazából ennyi erővel 125össel is mehettem volna 2.5 literér. halál...
Inkább legyen 5.5, de akkor haladjon :)
és 4-5 liter a fogyasztás
kicsit beparáztam mikor csöpögött be a sátorba az eső, jó hogy nem volt sok
jövőhéten sárvár vagy réde?
A sport-túra nem azt jelenti hogy csak 200 fölött kell vele menni. Ha a párommal egy szép helyen motorozom és látni is akarunk valamit a tájból akkor a túra üzemmódban (80-110) szoktunk motorozni. Azért veszek ilyen motort , mert ha egyedül megyek akkor lehet ezzel is picivel sportosabban menni ( ezért mellékeltem a videót, ha megnézted volna biztos rájössz a lényegre). Mivel nincs pénzem két motorra kénytelen voltam kompromisszumra. Ezenkívül ha viszel valakit akkor úgy kell közlekedni hogy ő is élvezhesse, nem biztos hogy a te Rossis képességeidre kíváncsi. Az utas választása csak addíg ér amíg fölül mögéd. A többi már tőled függ. Sok nagyszájú sportmotoros elvérzett már a 170-180 le-s gépén ha igazán tolni kellet neki. Én is kérdezhetném akkor minek vesz ilyen erős motort az aki ki sem meri (vagy nem tudja ) kihasználni( ez nem feltétlenül rád vonatkozik, mivel nem ismerlek). A 110 le mindenre elég, jól érzi magát lassú tempónál de nem maradok le a sportgépekről sem országúton. Remélem kielégítő a válasz és érteni fogod a választás okát.
Elég nagy volt a tömeg.
Jó volt csak az éjszakai eső nem hiányzott!
jó ötlet volt a strandon megrendezni
A homokos röplabdapálya mellett állt az enyém.
Mert velem szembe jött egy ezüst RC 46 egy dobozzal felszerelve.
Én két személlyel voltam felcuccolva.
Egyébként az enyém 5-5,5 között eszik 90-120 tempónál.